Gewoon weg!!!!!!!

20-10-2012 12:26 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek me helemaal suf naar een witte sok.

Plaats delict: De wasmachine

De omstandigheden: Witte was, 60 graden

De betrokkenen: 3 kussenslopen, 4 T-shirts, 2 theedoeken, 1 handdoek, 1 dekbedovertrek en 2 WITTE SOKKEN

Nu komt het, let op!!

Ik draai de was, ben niet uit de buurt geweest, er is niemand in huis en haal het er uit om op te hangen MIS IK EEN WITTE SOK

Echt alle slopen nagekeken, nagevoeld maar gewoon weg!!!!!!!!!!!

Dit kan niet, het spookt.

Mochten jullie me niet meer lezen heb ik hulp gezocht

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Heel herkenbaar Gijs, hier gaan de sokken er even in, en komen er altijd on-even uit.

Sterkte.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:hollebollegijs schreef op 20 oktober 2012 @ 12:45:

Oke mijn eenvoudige mannenbrein heeft het volgende bedacht:

WAT ER IN GAAT MOET ER OOK WEER UITKOMEN

Of maak ik ergens een denkfout Je denkt te makkelijk, typisch mannen gedrag
quote:hollebollegijs schreef op 20 oktober 2012 @ 12:45:

Oke mijn eenvoudige mannenbrein heeft het volgende bedacht:

WAT ER IN GAAT MOET ER OOK WEER UITKOMEN

Of maak ik ergens een denkfout Als het gaat om het sokkenmonster, dan is alle logica verloren. Bespaar je de moeite.
quote:mrsstanleywalker schreef op 20 oktober 2012 @ 12:46:

Wat sokken betreft maak je een denkfout. Dit gaat voor alles op behalve sokken. Ikverbaas me dat je dit nog nooit eerder hebt meegemaakt eigenlijk.

hahahahahaha ik vind ze normaal altijd terug, in een hoekje verstopt, in de mouw van een shirt maar deze is me te snel af.

Hij wilde vast zijn vrijheid terug

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Hij wilde niet meer aan je zweetvoet zitten en heeft zich verscholen in één van de kussenslopen.
Duidelijk geval van sokkenmonster ja. En dat monster is dan ook nog zo gemeen dat het, zo gauw jij de overgebleven sok weggooit, de verdwenen sok terugbrengt.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Maak je niet druk joh die is er gewoon met mijn witte sok vandoor.!

Ze praten nu beiden in de 'wij' vorm wij houden niet van eigen merk wasmiddel enzo.

Wees gerust als de relatie weer voorbij is dan ligt jouw witte sok zomaar ineens weer in je wasmachine.!
Schrodinger's sock. It may or may not be present, you'll only find out when you open the machine.
geweldige OP!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heeft de moeder van Jan Smit niet gewoon wraak genomen? Bij haar was ook ALLES WEG, de citruspers, de dekenkist, nou, gewoon pakken wat je pakken kan dus! Zeg maar dag tegen de witte sok!
Hier is maar een oplossing voor. "Neem een glas roosvicé en het komt allemaal goed schatje".

Tijd voor een échte Mien Dobbelsteen.
De sok is slim TO, mannen horen geen witte sokken te dragen. Hij heeft je een dienst bewezen
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Je weet 100% zeker dat je ze er beiden in hebt gestopt? Dan zit ie echt nog in een kussensloop ofzo, ergens in je schone was. Heb je die opgehangen of in de droger gedaan?
Ophangen lees ik. Voel nog maar een keer, niet alleen in de hoekjes.
quote:mali30 schreef op 20 oktober 2012 @ 13:14:

De sok is slim TO, mannen horen geen witte sokken te dragen. Hij heeft je een dienst bewezen
sommige wasmachines vreten sokken.

ze schijnen dan door een kier tussen de trommel en het rubberen manchet te verdwijnen...?
quote:mali30 schreef op 20 oktober 2012 @ 13:14:

Die draag ik ook alleen op de sportschool, ze komen nooit buiten.

Aaaaaahhhh misschien is dat het.

Witte sokken lagen in de wasmand naast WANDELSOKKEN die onlangs gewandeld hebben in Frankrijk en Polen.

Ze maken elkaar gek in die mand

Maak me zorgen, werkbroek ligt naast broek die ook mee met vakantie is geweest, ik ga een spreekverbod instellen.
Ik vind het een origineel topic, helaas kan ik je niet helpen in de speurtocht naar je sok.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Grijp NU in Gijs, voordat je totale anarchie hebt in je wasmand!

Kijk uit voor de werkbroeken...rebellen zijn het. Hou ze in de gaten!
Huts!
Het is echt het sokkenmonster hoor!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je hulp is nabij

http://vermistesokken.nl/
quote:BellatrixVanDetta schreef op 20 oktober 2012 @ 13:34:

Grijp NU in Gijs, voordat je totale anarchie hebt in je wasmand!

Kijk uit voor de werkbroeken...rebellen zijn het. Hou ze in de gaten!

Ik zie meer gevaar in de onderbroeken omdat die in dezelfde rangorde staan. Verbroedering dient men tijdens een wasmand anarchie te allen tijden te voorkomen .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Silvy schreef op 20 oktober 2012 @ 13:42:

Je hulp is nabij

http://vermistesokken.nl/
Mocht je herkenning en erkenning nodig hebben

http://sokkenvermist.hyves.nl/
http://m.youtube.com/watch?v=njHlopUprKw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven