Mei 2008

26-08-2007 09:59 2248 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdbevallenvan deroepnaamgewicht (g) /cmAngela2824-04-20082eSophie3270g /48cmPlevier3430-04-20082eMiko3290g /49cmValdispert3403-05-20082ePablo3470g /51cmBowie03-05-20083eTim3380g /50cmPriek2704-05-20081eJens4400g /52cmSabrina2504-05-20082eNathalie4060g /52cmDurske3709-05-20082eAnnabel4340g /53cmBillybob2812-05-20081eZane3740gLeeuwedraak3113-05-20081eTara3955g /53cmRegina3214-05-20082eElise4500g /52cmMilagro3421-05-20081eIda3570gMelissa3024-05-20081eThierry3610g /50cmMoon2902-06-20082eThomas3600g /48cmCharmant2404-06-20082eYoshua5250g
Dat met die man was in mijn oude omgeving...hij kwam me ook wel bekend voor.

Hier is mijn moeder er ook voor eveline, maar ze zal niet bij de bevalling zijn. Althans ik zei dat het best mocht...met haar mond dicht, maar ze wil het zelf niet...ze wil mij niet dat alles zien doormaken, ik blijf haar meisje!

Nou ik ga snel kaasjes branden en duimen!!!
Pfoe, wat is er veel geschreven vandaag! Weet niet of ik op iedereen kan reageren, maar doe mijn best.

Sabrina, ik duim voor je dat die bezichtiging een positief resultaat heeft EN dat het gerommel en de harde buiken iets meer teweeg brengen dan alleen maar last!

En dat geldt natuurlijk ook voor Plevier! Hoelang kan uberhaupt dat gerommel aanhouden? Kun je daar als hoogzwangere echt bij wijze van spreken 2 weken mee rondlopen? Aaaargh!

Bij mij rommelt het ook behoorlijk. Vandaag veel last van een harde en pijnlijke buik en mijn kruis doet echt waanzinnig veel pijn. Het lopen is bijna niet te doen, ik strompel nu echt door het huis. Niet normaal meer. Ik weet niet of dat pijnlijke kruis nu 'gewoon' mijn bekkenproblemen zijn, of dat dit iets anders betekent. Hoe dan ook, dit is wel heel lastig en vooral zwaar/pijnlijk. Dit moet niet te lang duren!

Rebecca: welkom terug zou ik zeggen. Ben benieuwd hoe het met Angela gaat. En hoe gaat het met jou?

Wat betreft het programma De bevalling; ik heb volgens mij een hoop gemist. Had graag deze labiele (?) dame willen zien... He daar baal ik nou van... Stuitbevalling hoef ik niet zo nodig gefilmd te zien, maar de dame in kwestie zelf was blijkbaar ook behoorlijk interessant... Is er nog een heraling?

Leeuwedraak; fijn dat je deze nacht weer beter bent doorgekomen en niet zo'n last hebt gehad van die @#%^ maagzuur.

Moon: fijn dat bijna je verlof begint. Want die laatste loodjes op je werk kunnen idd heel zwaar zijn!

Bowie: fijn dat het bij jou nog rustig is, of verlang je inmiddels ook naar wat tekenen van actie?

Nou, ik ga crashen op de bank, ben echt gesloopt. mijn rug, buik en kruis doen ongelooflijk veel zeer. Zo meteen tracteert manlief me op een massage. Ben ik wel aan toe!

Sterkte iedereen!!
Heey Valdispert,

Die steken in je kruis heeft mijn vk voorweeen genoemd...ik heb het ook en ook vooral met lopen...sommige noemen het indalingskrampen, maar bij mij daald ze niet helemaal in. Ja toevallig heb ik gister op de site van eveline terug gebladerd tot aan het einde van de zwangerschap en toen las ik weer dat ik ook wat krampen had een week voor de uitgerekende datum (volgens mij was het niet zo erg als nu) en toen is ze 12 dagen na uitgerekende datum geboren!!! AAAAAAAAAAAAAAAA

Maar ik word zo ie zo over een week gestript en hopelijk ben ik dan al bevallen en anders hoop ik dat het direct lukt net als de vorige keer!!!!

De BEZICHTIGING!!!!!

Nou die mensen laten maandag meer weten hebben ze gezegd. Ook hebben ze laten weten dat ze met wat mensen uit de buurt hebben gesproken en ja dat kan natuurlijk 2 kanten op he! Dus nog ff blijven duimen tot maandag!

Ik ga weer tv kijken!!!
Hi!

Hey Sabrina, wat voel je precies met dat gerommel? krampen? echt spannend als die datum zo dichtbij komt... die steken in mn kruis, net bovenmn vagina heuvel zijn echt pijnlijk, net messteken! heb dat nu 3 weken ong.. soms snachts in een keer, verloskundige zei tegen mij ook dat het de bekken was, door het hoofdje, 3 weken geleden lag het hoofdje al in mn bekken vast, en moet normaal gesproken nog 3 en halve week....

Charmant, dank je, vind het leuk om al die verhalen weer te lezen.. Volgende week komt mn moeder aan!! echt super, dan hebben we lekker nog even saampjes.. kijk er erg naar uit! Voor mijn schoon moeder/ouders is het het eerste kleinkind, ze leven eeerg mee, maar ja hang ook niet ellke week aan de telefooon met hun, normaal ook niet.. heb nu mn website klaar.. dus kunnen ze daar meelezen wat er gebeurt bij de afspraken vd verloskundige.. omdat ik nooit zo dicht heb geleefd met mn schoonouders blijft er toch altijd een afstandje.. ,mn schoon moeder komt wel met oma van 86!! naar aruba op 17 juni, das wel heel leuk, maar heb gezegd, een week in huis en dan gaan ze nog een week ergens anders.. anders heb ik alleen maar mensen in huis in mn kraam tijd.. moet er niet aan denken..

oei spannend plevier.. morgen DE dag..

Zonnige groetjes Rebecca
ooooooh, kan niet slapen, ik ben heel moe maar ik blijf maar malen over allerlei stomme dingen. Grr, daar gaat mn nachtrust!!

En de verloskundige heeft me ook niet vrolijker gestemd met haar opmerking dat 'deze ook nog wel lekker even blijft zitten', strippen doen ze overigens niet bij ons omdat is gebleken dat het te weinig effect zou hebben, ik denk zelf dat het soms net het laatste zetje kan geven om de boel op gang te brengen, maar goed...

@Rebecca: Ja gelijk heb je, zeker als het de eerste is, is het al pittig genoeg en dan ook nog je hele kraamtijd mensen, natuurlijk is het hartstikke leuk en lief, maar houd wel je grenzen in de gaten he!

Goed op jezelf passen en laat je maar lekker verwennen!!!

@Sabrina: Rook het lekker, die walmende kaasjes?

Nee serieus, klinkt goed toch? Ben benieuwd naar maandag!

@Valdispert: Voelde je je na manliefs-massage wat beter?

@Billybob: Haha die vader klinkt echt als mijn vriend, die is ook zo auto en motor-leip, nouja, hij gaat niet naar moterbeurzen en we hebben hier ook niet de autokampioen liggen, maar MEN, wat kan die lullen over auto's.... wil ik wat klussen ( als in de gamma-variant hoor) gaat hij rustig een paar uur op marktplaats naar auto's kijken, want na de botsing met pasen was de auto total-loss en dan gaat hij me heel serieus de voors en tegen van verschillende occasions uitleggen, terwijl we nu helemaal geen geld voor een nieuwe auto hebben. Maargoed, ik knik en mompel wat terug op cruciale momenten, kan er wel commentaar op hebben maar hij zal ook wel denken 'wat moet ze op het viva-forum'..., dat vind hij waarschijnlijk weer onzin.

Overigens wil ik alleen vriend erbij hebben, bij de bevalling, om nog even je vraag te beantwoorden.

@Plevier: Had ook echt geen zin om te koken, heb vriend een bak chinees laten halen ( en moest vervolgens de hele maaltijd aanhoren dat ie met Barry Hay - van de Golden Earring- en z'n vrouw had zitten babbelen in de afhaalcorner.

Mmmm, ik loop wel een beetje te zeuren over vriend, maar hij is echt een schatje hoor, ook al babbelt ie een beetje veel over van alles en nog wat!).

En morgen uitgerekend, heeft het gerommel van vanmiddag nu eindelijk doorgezet?

Oh, moet er net aan denken, bij de vorige zwangerschap kreeg ik van mijn tante op de uitgerekende dag een heel lief pakket, met champagne, muisjes en beschuit, een gezichtsmaskertje en een bodycreme, en een grote knuffel, omdat het bereiken van de uitgerekende datum ook al een mijlpaal ofzo was! Ik vond het in ieder geval heel lief en feestelijk, het 'brak' het grote wachten een beetje.

@Priek: Heb je nog een cadeautje kunnen vinden? Alvast gefeliciteerd met je vriend!

Zo, ik denk dat ik nu wel weer kan slapen.... Liefs Charmant
Hallo!

Hier nog een nachtbraker! Wel gezelig hoor, om zo midden in de nacht even te kunnen forummen. Voelt toch alsof je wat aanspraak hebt.

Vandaag liep een beetje anders dan gedacht. Ik zou vanmiddag stadten, maar ik bedacht me toch nog. Had wel zin om te gaan, maar geen zin om normale kleren aan te doen, en mijn heupen en billen deden een beetje pijn. Dus toen ben ik maar lekker thuis gebleven. Vanavond kwam mijn zusje eten, we zouden lekker shoarma bestellen. Was mijn zusje net binnen, kreeg ik me toch een kramp in mijn buik! Het voelde als mijn darmen, maar ja, je denkt toch meteen aan weeen. Mijn zusje helemaal in de stress, haha. Ik zal jullie de onsmakelijke details besparen, maar het waren wel gewoon mijn darmen dus. Mijn vriend hing aan de telefoon om 2 shoarmachotels te bestellen, en toen voelde ik me plotseling beter, dus ik snel seinen: Drie! Drie! En zo zat ik een halfuur later heerlijk aan de shoarma

We zeiden al tegen elkaar, het is te hopen dat de bevalling niet vannacht of morgen begint. Als ik nu moet puffen of zuchten gaat al het verplegend personeel van zijn stokje

(Oh, zei mijn vriend, maar als je nu weeen krijgt, dan heb ik toch nog wel de tijd om mijn tanden te poetsen? de schat)

Maar goed, nu werd ik dus weer wakker met honger. Even lekker een bakje vla gegeten, en nu ga ik het weer proberen.

Ik moet er trouwens niet aan denken om iemand anders dan mijn vriend naast me te hebben tijdens de bevalling. Van hem word ik rustig, en hij kan me op de juiste manier stimuleren, en dat gevoel heb ik bij mijn moeder of zusje niet echt.

Nou, ik duik mijn warme plakkerige (dankzij het zeil) bedje weer in!

Welterusten!
heey meiden,

Nou ik heb een keer de hele nacht weer doorgeslapen...heerlijk! Ik werd wel om 7 uur wakker, maar ja dat is ook niet erg. Heb gelijk met de honden gelopen en mijn ontbijt naar binnen gewerkt. Mijn meisje ligt nog heerlijk in dromenland.

Straks rond 10 uur komt een nichtje van mij met haar zoontje een bakkie doen en na eveline haar middag dutje ga ik even naar de bogaard (winkelcentrum), want ik ben weer de helft van de boodschappen vergeten en ik heb een bon met 25% korting bij de H&M dus ga ik even kijken voor wat leuks voor mijn ongeboren meisje!!! Altijd leuk toch!

Nou ik heb bij vandaag BEVALLEN in mijn agenda gezet dus ben benieuwd of dochterlief er naar luisterd!!! Ze heeft tot vanacht 23.59 uur om mama gelijk te geven haah! En wat er al niet in 16 uur kan gebeuren!!!

Rebecca:

Dat gerommel is gewoon alsof die kleine steeds druk uitoefend op mijn onderbuik....kan het niet echt uitleggen, zijn nog geen weeen. Vooral met opstaan heb ik vreselijk veel last. Maar ja aan gerommel heb ik niks...laat het nu maar komen hoor!

Charmant:

Vorige keer had ik ook dat het net het laatste zetje gaf...ze had me gestript...die avond had ik lichte krampen, maar die ging ook weer weg en de dag erna verloor ik mijn slijmprop en die avond kreeg ik weeen. Nu doen ze het al vanaf 40 weken omdat het idd niet altijd direct aanslaat...je baarmoeder moet er nou eenmaal klaar voor zijn...maar wel balen zeg voor jou... ik kijk al helemaal uit naar vrijdag al hoop ik dat mijn moppie er dan al is!

Priek:

Ik heb een groot badlaken over het zeil heen gelegd en dan mijn hoeslaken er overheen. Het word natuurlijk ook wel warm onder mijn kont, maar lang niet zo erg als, als je er direct op ligt. Ook kraakt het niet zo!!!

Nou ik ga mijn koffie opdrinken!!!

groetjes sabrina 39+2
Hoera, de veertig weken zijn bereikt:(

Ja, als jullie ook 's nachts gaan schrijven is het helemaal niet meer bij te houden haha.

Ik ga aan de koffie en de krant, tot straks.
De boogaard Sabrina, dan woon je vlakbij mij. Ja, volgens mij kan ik me herinneren dat je in Rijswijk woont dus dat klopt dan wel. Ik woon in Wateringen.

Heerlijk weer vandaag, helaas moeten we zo allebei weg voor vrijgezellenfeesten. Heel de middag en avond, vast gezellig maar ik had eigenlijk liever in de zon gezeten, nog wat kleertjes gestreken, getut etc. Zelfs nu ik heel de week thuis ben in het weekend nog niet uitgetut, erg he, hahaha
haha, een paar dagen geleden had je nog geen rust in je kont en nu wil je al helemaal niet meer weg.... Lekker he, verlof!
De hele nacht doorslapen... wat is dat ook alweer?

Hier is het echt minstens twee keer per nacht eruit. Maar goed, dat is een goede voorbereiding op de dingen die komen gaan, want dan zal er ook om de drie uur gevoed moeten worden.

Ondertussen word ik echt helemaal gek van de harde buiken. Die heb ik al een maand of twee, maar de laatste tijd kan ik echt helemaal niets meer doen of mijn hele baarmoeder schiet in een kramp. Dan heb ik het echt over 10 meter lopen of zo. In het ziekenhuis (daar kom ik nu wekelijks) kunnen ze het ook niet verklaren. "Rustig aan doen" is het advies, maar als ik nog rustiger aan zou doen dan nu, ben ik comateus! Mijn vriend doet het hele huishouden en ik zit zo ongeveer de hele dag op mijn kont... Klinkt misschien best aantrekkelijk, maar is het eigenlijk niet.

Vandaag ga ik ook het zeiltje op de matras leggen, maar dan wel onder een molton hoeslaken. Want anders lijkt het me inderdaad wel erg broeierig.

Spannend Plevier, de uitgerekende datum is bereikt! Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten!
Oei oei, de klachten over steken e.d. in het bekken worden nu toch wel rap erger bij een aantal hè? Vervelend hoor! Afgezien van een incidentele kramp en wat indalingsweeën twee weken geleden schuif ik daar mooi tussendoor. Maar bij de doorwaakte nachten haak ik wel aan! Getverdegetver, ik draai wel 50 keer per nacht om (voor mijn gevoel dan), en iedere keer ben ik klaarwakker en kost het me weer tijd om in slaap te komen. Zal me de volgende keer ook eens melden op het middernacht-forum

Veel mensen in mijn omgeving zeggen: "Zorg dat je zo goed mogelijk uitgerust bent voordat die kleine komt". Jaja, leuk bedacht, maar met zo'n beperkte slaap wordt dat toch lastig....

Nou Plevier, jij bent inderdaad vandaag op de kop af 40 weken. Spannend! Kan me levendig voorstellen dat je er erg naar uitkijkt. Ik denk aan je!!

Vriendlief en ik gaan zo nog even naar Intratuin. We gaan een roze bloesemboom in de voortuin zetten, en die staat dan elk jaar rond de verjaardag van de baby in bloei. Mooie symboliek! (Had ik al gezegd dat ik een sentimentele ouwe gek (aan het worden) ben?)

Geniet lekker van het prachtige weer vandaag!!
Heerlijk, heerlijk! Ik kom net van het balkon af, ben nu een beetje aangebrand. Morgen nog zo'n dag svp!

Plevier, je hebt de 40-weken mijlpaal gehaald! Kan me voorstellen dat je hem liever niet gehaald had, en al met je babietje in je armen had gezeten, maar toch!

Leeuwedraak, inderdaad mooie symboliek! Sentimenteel? Nee, vind ik niet, ik vind het een mooi gebaar. En inderdaad, weer in slaap komen nadat je je hebt omgedraaid, pfff. Als ik 's morgens uit bed stap ben ik ook helemaal stijf, volgens mij draai ik lang niet meer zoveel als vroeger.

Milagro, wat vervelend van de harde buiken! Ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op nóg meer rust. Je wereldje wordt zo klein dan, en je wilt zelf ook nog een beetje nuttig zijn in huis. Heb ik tenminste....

Sabrina, ik heb het zeil al onder mijn molton liggen, maar ik zal het badlaken er ook nog eens op leggen. Misschien scheelt dat nog iets in kraken. Ach, het begint al een beetje te wennen, en we kunnen er ook wel om lachen.

Zo, ik ga even boodschappen doen. Ik heb vreselijk zin in pannenkoeken met stroop en suiker, kijken of ik mijn vriend kan overhalen...
Ik meld me maar weer es (nog steeds zonder baby...snif!).

Vannacht weer een zeer ellendige nacht gehad. Werd om 1.15 uur wakker met krampen en het gerommel en voorweeen-festival begon weer. Bah bah. Zo irritant, want je hebt pijn, en bent superalert want 'wie weet begint het nu dan echt' en zit constant te letten op wat je voelt en of dit dan te herkennen is als een echte wee. Niet dus. ik word er in ieder geval best simpel van. Het heeft me weer een halve nacht uit mijn slaap gehouden, boehoe!

Oja, Sabrina, die steken in mijn kruis, jij (of je vlos) dacht dat dit misschien ook voorweeen waren? Pfff, stel je voor zeg! hoeveel voorweeen kan een mens hebben. Toch denk ik eerlijk gezegd dat het ' gewoon' mijn bekken zijn, want deze pijn had ik twee maanden geleden ook al...

Wahaha Priek, ik moest erg lachen om je shoarma-verhaal! Ik kreeg toevallig gisteren ook ineens enorme trek in shoarma. Maarja, gezien het maagzuur is het niet verstandig om vlak voor dat je wilt gaan slapen de shoarma-boer nog ff te bellen voor een bestelling. dus maar verstandig geweest en niet gedaan. Maar ik dacht ook erbij: is best lullig voor de vlos als ik die nacht moet puffen met zo'n mega knoflook-walm.

Plevier: spannend je bent de eerste die de 40-mijlpaal heeft bereikt.
meiden toch, wat blijft het hier spannend! kan me gewoon niet voorstellen dat alleen angela nu bevallen is en wij er nog allemaal tegen aan hikken. vannacht had ik wel een uurtje krampen en steken, en toen stopte het weer! aan de ene kant balen, aan de andere kant wil ik graag dat het nog even mei wordt voor het komt... als het met 40 weken niet geboren is (4 mei) moet ik 5 mei meteen weer naar de gyn, want hij laat het niet 42 weken zitten zei hij.
Opvallend, Sabrina is vandaag helemaal niet meer hier geweest na vanochtend. Terwijl ze normaal altijd meerdere berichtjes per dag heeft, zou er iets begonnen zijn????
Oh, Billybob, dat is inderdaad opvallend! Sabrina, waar ben je?

Ik ben nog gewoon aanwezig hoor, met baby. Ik vind het wel opvallend dat er nog zo weinig mensen bevallen zijn (behalve Angela dan). Als je nagaat dat alle babies tusen de 37 en 42 weken geboren worden, en er nu toch al een aantal mensen vrij dicht tegen die 40 weken-grens aan zitten, dan zouden er statistisch gezien toch al wel wat meer babietjes geboren moeten zijn. Of niet?

Nou, ik wacht nog even tot na dinsdag. Dinsdag hebben we nog een feestje, dan wordt mijn lieve vriend 30 (!!!), en daarna mag het komen. Nou ja, darvoor mag ook wel hoor. Is het meteen een leuk kadootje voor mijn vriend.

Tjee, ik heb gisteren zo lekker in het zonnetje gezeten, dat ik helemaal verbrand ben! Ik lijk net een wielrenner! Best jammer, nou kan ik vandaag niet in de zon...
Haha heb ik meldplicht hier??? Nou het is gister niet echt goed gegaan...ik ben nadat eveline uit bed was naar de bogaard gelopen, maar dat ging helemaal mis...kramp en pijn in mijn lies, onderbuik en rechterheup...ik werd er misselijk van.

Zelfs mensen vroegen of alles goed ging. Jeetje vreselijk...ik was blij toen ik thuis kwam...mijn energie was daardoor ook helemaal verdwenen. Ik heb een half uur op de bank gelegen... toen eten gemaakt, met mijn dochter in bad geweest en daarna kon je mij opvegen. Wilde ik posten hier...deed mijn internet het niet...en uiteindelijk kwam mijn vriend hier slapen... volgens mij vindt hij het spannender dan hij zegt dat hij het vind. Even had ik wel wat krampen (echt weeen naar mijn gevoel) maar dat ging weer weg helaas. Dus wie weet!!!

Sorry ik zal me weer vaker melden whaha!
Goeiemorgen,

ik leef erg mee met iedereen die krampen, pijntjes en weeen heeft. Wij zijn idd wel een apart stel, misschien komen alle baby's volgende week. Dan zal het hier wel even stil zijn, om daarna weer met alle babyverhalen de site vol te zetten. Ik geloof dat ik toch liever morgen de baby wil, dan gaat het nl weer regenen. Vandaag weer heerlijk in de tuin genieten.
ha goedemorgen,

Grappig inderdaad, onze baby's zitten zo lekker dat ze nog geen zin hebben! Maar, het is ook nog geen mei...

Balen Sabrina, dat je je zo rot voelde en dat het ook nog eens niet doorzette! Ik ga eens even een ontbijtje maken, heb gisteren aardbeien gekocht, ga lekker fruitsalade maken.

Liefs Charmant
quote:plevier schreef op 27 april 2008 @ 09:26:

Ik geloof dat ik toch liever morgen de baby wil, dan gaat het nl weer regenen.

Hihihi Plevier, baby op bestelling? Ik heb zelf ook een aantal van die scenario's:

1) doe maar 29 april, lekker handig voor m'n vriend met die vrije dagen erna

2) doe maar 8 mei, vind ik een mooie geboortedatum: 08-05-08

3) doe maar niet 4 mei, dan hangen ze op je verjaardag altijd de vlag halfstok en da's ook zo ongezellig

4) doe maar gewoon nu , want ik wil mijn baby vasthouden!!!!!!!!

Optie 4 wordt steeds aantrekkelijker....

Veel plezier met het mooie weer vandaag, geniet ervan!!
doe mij ook maar nu...ik heb om de haverklap harde buiken...ze volgen elkaar flink op! Bleggg!!!
Zooo ff melden voordat ik de zon in ga.

Inderdaad heel opvallend dat onze baby's zich allemaal zo keurig aan die 40-wekengrens houden! Tenzij er morgen opeens een 'tsunami' aan bevallingen plaatsvindt en we alsnog voor die 40 weken bevallen... We zullen zien.

Vannacht geen gerommel, alleen gesnotter met die &^@-neus, het blijft een verstopt geval, zooo irritant!

Ik zat trouwens ook al: liever niet vandaag bevallen, pak ik die zon ook nog ff mee! Maar aan de andere kant blijft het stressen wat betreft de opvang voor mijn dochter. De potentiele kandidaten die haar kunnen opvangen zijn OF met vakantie OF wonen te ver weg OF moeten werken. Tis heel lastig dit te organiseren. En wat betreft (schoon)ouders komen wij er wat zieligjes vanaf. Mijn moeder leeft niet meer en mijn vader is al behoorlijk op leeftijd en ook lichamelijk en geestelijk niet meer zo zo. En bij mijn man is het contact heel minimaal (kan ik hier niet verder uitleggen). Erg jammer vinden wij. Het doet me dan ook wel pijn om jullie verhalen over enthousiaste (schoon)ouders te lezen, want dat hebben wij dus absoluut niet... Dus die vallen sowieso al af wat betreft opvang. Snik!

Goed, ik ga nu lekker even naar buiten, kijken of het echt zo'n lekker weertje is.
Nou, hier ben ik dan....

AFGELOPEN DONDERDAG OM 17.07 IS ONZE KLEINE MEID SOPHIE GEBOREN!!!!!!!

Helemaal geweldig.. .Het heeft best een poosje geduurt (9 uur begonnen met inleiden en ze is dus 17.07 begonnen)

Ze lijkt haast niet op onze dochter Isa (kan nu lekker alles open en bloot op dit forum zetten . Ze lijkt veel meer op mij. Eindelijk een dochter die op mij lijkt, ook wel leuk!

Ik ga pas in detail treden als iedereen bevallen is maar ik kan zeggen dat het pittig was. Inleiden is echt anders dan gewoon bevallen. De cm's schoten niet op maar ik heb maar 4 min geperst en toen is ze geboren... Dat was super snel en daar was ik echt aan toe. Heb pijnbestrijding gehad (2min) en toen mocht ik persen hihi. Gelukkig geen hechtingen!!!! Ook geen pijn bij het plassen..

Sophie was geboren en ik had nergens meer last van (alleen erge naweeen maar paracetamol doet wonderen haha) voelde me eigenlijk direct kip lekker, heb lekker rondgewandeld lekker gedoucht. Sophie is ook een heerlijk rustige baby!

Volgens mij heb ik een heel erg rommelig verhaal opgeschreven maar mn lijf giert van de hormonen! Hoop dat het te volgen is en als jullie wel alles precies willen weten dan hoor ik het wel...

Nog even voor het tabel: Sophie, 24/04/08 3270 gram en 48 cm

Ik ga heel snel reageren op jullie verhalen alleen heb ik daar nu geen puf voor.

Dikke kus!
Angela, wat heerlijk voor je/jullie! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. En alles goed gegaan, en gezond!!! Lekker genieten, wat vind Isa ervan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven