SYTYCD 2012
zondag 21 oktober 2012 om 21:02
quote:clarins schreef op 21 oktober 2012 @ 20:59:
Ik kom net thuis en val er middenin. Waarom is Isabel uitgevallen en is deze dame ervoor in de plaats gekomen (die eerst de live shows eigenlijk wederom net niet had gehaald)?Ze durfde het niet aan, te onzeker. Dus heeft ze het afgezegd en zit nu Iris erin.
Ik kom net thuis en val er middenin. Waarom is Isabel uitgevallen en is deze dame ervoor in de plaats gekomen (die eerst de live shows eigenlijk wederom net niet had gehaald)?Ze durfde het niet aan, te onzeker. Dus heeft ze het afgezegd en zit nu Iris erin.
zondag 21 oktober 2012 om 21:05
quote:Bertrade schreef op 21 oktober 2012 @ 21:02:
[...]
Ze durfde het niet aan, te onzeker. Dus heeft ze het afgezegd en zit nu Iris erin.Mmmm zonde dat iemand zichzelf zo in de weg zit. Dan kun je maar beter stoppen met je danscarriere (ze is geen 18 meer, maar 25 geloof ik). Dank voor de toelichting in ieder geval!
[...]
Ze durfde het niet aan, te onzeker. Dus heeft ze het afgezegd en zit nu Iris erin.Mmmm zonde dat iemand zichzelf zo in de weg zit. Dan kun je maar beter stoppen met je danscarriere (ze is geen 18 meer, maar 25 geloof ik). Dank voor de toelichting in ieder geval!
zondag 21 oktober 2012 om 21:11
zondag 21 oktober 2012 om 21:12
quote:clarins schreef op 21 oktober 2012 @ 21:05:
[...]
Mmmm zonde dat iemand zichzelf zo in de weg zit. Dan kun je maar beter stoppen met je danscarriere (ze is geen 18 meer, maar 25 geloof ik). Dank voor de toelichting in ieder geval!Klopt, lijkt me ook dat als je deze kans niet aandurft het voor de rest ook een beetje ophoudt.
[...]
Mmmm zonde dat iemand zichzelf zo in de weg zit. Dan kun je maar beter stoppen met je danscarriere (ze is geen 18 meer, maar 25 geloof ik). Dank voor de toelichting in ieder geval!Klopt, lijkt me ook dat als je deze kans niet aandurft het voor de rest ook een beetje ophoudt.