doorgeefvraag
zaterdag 26 april 2008 om 14:24
quote:Q-Q schreef op 26 april 2008 @ 12:51:
[...]
Hahahaha..je hoeft niet telkens (ten opzichte van mij in ieder geval) dat je een Belg bent die slecht Duits spreekt. Maar..toegegeven...grappig is het zeer zeker!
Antwoord op de vraag van Stew: afwisselend zwemshort en naakt.
Ja hallo, één "s"je te veel, om 23.00 uur, op vrijdasg, terwijl ik ook al under attack lag van dmjn.... MAG het even dan?
off-topic: je weet veel van muziek, applaus!
[...]
Hahahaha..je hoeft niet telkens (ten opzichte van mij in ieder geval) dat je een Belg bent die slecht Duits spreekt. Maar..toegegeven...grappig is het zeer zeker!
Antwoord op de vraag van Stew: afwisselend zwemshort en naakt.
Ja hallo, één "s"je te veel, om 23.00 uur, op vrijdasg, terwijl ik ook al under attack lag van dmjn.... MAG het even dan?
off-topic: je weet veel van muziek, applaus!
zaterdag 26 april 2008 om 16:41
zondag 27 april 2008 om 11:11
Samen wandelen langs de zee. De harde wind die door je haren waait. De dikke regendruppels op je gezicht. Elkaar diep in de ogen kijken en heerlijk zoenen. Naar binnen gaan en elkaar de natte kleren van het lijf scheuren. Dan de meest lekkerste vrijpartij die je ooit gehad hebt voor de openhaard op een hooppolig tapijt. De vlammen van het vuur die weerkaatsen op je huid, wijntje erbij....(zucht)
Wat is je lekkerste ervaring ooit?
zondag 27 april 2008 om 11:41
mijn lekkerste ervaring is (toevallig) ook als ontzettend romantische avond begonnen, eerst een heel erg goed concert waarbij wij al niet von elkaar konden afblijven, dan door de stromende regen naar huis fietsend, steeds weer stoppen om effe te zoenen, thuis de natte kleren elkaar van het lijf rukken, elkaar helemaal gek maken en dan...dan voor het eerst spuitend klaarkomen. WOW. Dit was soooooo lekker, ik/wij lagen wel 5 min. te grinniken, en ik liep de dag ernaar nog met een glimlach van hier tot ginder...... (hebben nu het trukje trouwens door)
Leuke vraag, mag van mij dus blijven staan:
Leuke vraag, mag van mij dus blijven staan:
zondag 27 april 2008 om 14:00
Best veel lekkere ervaringen. Degene die mij het langst is bijgebleven was de eerste keer met sv. Strandwandeling, wat drinken in een strandtent, bijna niet van elkaar af kunnen blijven en daarna een hotel in. De deur was nog niet dicht of we deden het al tegen de deur. Daarna nog een paar geweldige uren.
Wat is jouw lekkerste ervaring ooit?
Wat is jouw lekkerste ervaring ooit?
zondag 27 april 2008 om 15:19
zondag 27 april 2008 om 15:57
zondag 27 april 2008 om 16:34
quote:Joeysmiles schreef op 26 april 2008 @ 16:47:
Als je daar google voor nodig hebt (om op een slang-spelling uit te komen overigens), had je beter kunnen opletten op school.
Speciaal voor Willem!Euh... ja... die underground slang spelling, dat bedoelde ik dus, was helemaal geen fout. Kuche kuche..
Als je daar google voor nodig hebt (om op een slang-spelling uit te komen overigens), had je beter kunnen opletten op school.
Speciaal voor Willem!Euh... ja... die underground slang spelling, dat bedoelde ik dus, was helemaal geen fout. Kuche kuche..
zondag 27 april 2008 om 17:19