Trio vvm

12-07-2008 12:47 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, het is vast al eens besproken maar ik kon het zo 1,2,3 niet vinden dus ik open er maar een nieuw topic voor

Mijn vriend en ik willen graag een keer een trio doen met een andere vrouw erbij. Ik heb al weleens eerder met een vrouw gevreeen maar nog niet in een trio en mijn vriend heeft er nog geen ervaring in.

Alleen trekt het idee om naar een parenclub ons niet en willen we er ook niet een 'prof' voor inhuren (moet toch leuk blijven en niet een 'moetje' voor het geld..)

Heeft iemand hier ervaring mee? En nog belangrijker: wil je dat delen op deze topic?

Alvast mijn dank

Inderdaad een vaak besproken onderwerp, realiseer je dat het heel moeilijk te verwezelijken is. je zegt dat je het al eens hebt mogen beleven als v/v. Misschien kun je die vrouw nog een benaderen. Maar over het algemeen zul je heel moeilijk die vrouw vinden om reden dat die vaak mannen genoeg kan krijgen en juist op zoek is naar v/v contact of zelf die wens heeft en een man en beide nu niet zitten te springen om hun vrouw uit te lenen voor deze wens.

De vrouwen die dan er voor open staan hebben zoveel keus uit stellen die dit willen dat ze heel kieskeurig kunnen zijn.

Ik heb er wel ervaring mee maar vaak vanuit swingcontacten (vmvm) waarin je elkaar als stel deze fantasie gunt of op privefeestjes waar dit spontaan ontstaat.

Wat ik hoor van stellen die dit willen is dat het vaak een onuitgevoerde wens blijft omdat het zo moeilijk te realiseren is . Ze spreken zelfs over die naald in de hooiberg.

Misschien kunnen jullie een profiel maken of een swingdatingsite en jullie wens daarin vermelden, Met een beetje geluk vind die vrouw op een swingsite jullie. je kunt haar benaderen maar weer met de wetenschap dat je dan 1 van de duizende bent die haar al benaderd heeft.

Of zoek het simpel in je omgeving, flirt in de kroeg samen met je vriend en kijk wie jullie beide ziet zitten.

Veel succes ermee.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Verwijderd wegens provoceren.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 12-07-2008 19:42
Reden: Provoceren
% gewijzigd
thanx..
Maaruuhhmm, wat/welke sites zijn dat dan? Ik kom eigenlijk alleen maar van die 'nep'sites tegen met vooral veel camdames erop... :S
Sowieso staat hier op dit forum veel info, verder zijn er idd veel sites, waar vaak een cam verificatie wordt gevraagd indien je op zoek bent naar stellen en of meiden meiden:

Bekende sites

SDC geen cam verficatie maar wel abonnement, internationaal

Swingers Nederland cam verificatie en abonnement, nationaal

Bitweenus gratis maar wel cam verificatie, nationaal
Thanx ik denk dat we dan toch maar eens op zo'n site moeten kijken.

Ik heb al wat rondgekeken hier bij andere topics maar het zijn er zoveel dat ik er even geen wijs meer uit werd

Voor Doddie; die vrouw van toen is geen optie, is al jaren terug en zij valt alleen op vrouwen

Heeft iemand al ervaring in de praktijk met het zoeken (en vinden) van een vrouw voor een v v m??
je zal niet zo snel iemand tegen komen, maar hebben jullie niet een alleen staande vriendin waar jullie veel en diep contact mee hebben. Bij ons is het zo gegaan dat een vriendin het tegen mijn vriendin zei dat ze wel eens mnet haar zou willen vrijen en ik had het geluk dat ik mee mocht doen. Het is een paar keer gebeurt en meestal spontaan.
Trio mmv, praktische uitvoering

Kijken of dit werkt... dit is een topic erover.
Een trio, hoe doe je dat?

en deze..
Probleem met trio

en deze..

Succes met lezen, wie weet vind je er antwoorden op je vragen, zo niet, stel ze dan gerust alsnog hier!
Chatgirl is trouwens ook nog zo'n site.. ik ken hem niet (de swingerssites wel).

Overigens vraag ik me af hoeveel single vrouwen op SDC en SN er daadwerkelijk uit zijn op een trio.. ik in elk geval niet.
Wij hebben al behoorlijk wat vvm ervaring en juist meer moeite leuke stellen te vinden!! Misschien ben ik wel te kieskeurig qua mannen..weet niet waar het aan ligt.

Waar wij onze '2e dame' zoal opgeduikeld hebben;

•Vriendin van mij waar ik een keertje mee had gezoend had wel interesse in een trio toen ze mr. byrd ook leerde kennen.

•Vriendin van ons 2en die na een avond stappen in ons bed belandde..

•Vrouw die heel eenzaam en alleen in de sauna van de Fun zat, daar hebben we ons maar lieflijk over ontfermd ;p

•Vriendin van mr. byrd vertelde hem bi te zijn, hij heeft haar aan mij 'gekoppeld' en na een aantal vv sessies hebben we ook eens een vvm gedaan..

Maar heb wel het idee dat we heel erg 'lucky' zijn dat we al zo veel leuke vvm ervaringen hebben gehad!
ik denk dat jullie inderdaad goed in de markt liggen als leuk stel en niet te bang zijn om initiatief te nemen.
Hou er rekening mee dat chatgirl vol zit met fakers, 9 van de 10 "bi" vrouwen is een man.
Dat zou wel kunnen kloppen Doddie, maar voordat men denkt dat we een soort 'superstel' zijn, we hebben ook weleens naast het net gevist hoor!! We er hebben alletwee een beetje 'schijt' aan om een blauwtje bij een vrouw te lopen zeg maar. Wat niet betekent dat we overal bovenop springen, maar wie niet waagt die niet wint! Dat is wel iets waar we in gegroeid zijn, want een paar jaar terug had ik het lef niet gehad om een vrouw te gaan versieren en nu vind ik het heerlijk
quote:doddie schreef op 17 juli 2008 @ 06:35:

Hou er rekening mee dat chatgirl vol zit met fakers, 9 van de 10 "bi" vrouwen is een man.

Indeed!

Nog een site: Excitant... Alleen hebben wij daar alleen maar stellen zien zitten.

Een paar maanden geleden date gehad met een stel, maar het stelde helaas niet veel voor. We hadden vooraf afgesproken dat het om de v-v gaat en eventueel eigen partner, maar dat kwam er niet van

Gezien die ervaring niet helemaal is wat ik (we) wilden, willen we echt alleen een v, maar het lijkt maar niet te lukken. Helaas! Maar ik blijf de tips hier lezen ;)

BTW iemand tips om hem over te halen wel een keer naar een parenclub te gaan?
laat hem eens meelezen en vragen stellen in het parenclub topic. misschien wordt zijn kijk erop dan anders
Topic uit 2008
Wel spannend! En ben benieuwd hoe het uiteindelijk gelopen is ;) Misschien heeft ze al veel ervaring opgedaan en heeft ze tips voor ons :D
quote:cyn_isch schreef op 22 oktober 2012 @ 22:28:

[...]

?Ik reageerde op deze vraag rob, oud topic maar omhoog gehaald door een stel met soortgelijke vraag
quote:rob_uit_zeist schreef op 23 oktober 2012 @ 08:37:

Topic uit 2008

Ja, dus? Alsof in 4 jaar tijd dit topic helemaal niet meer relevant is... Beetje aparte reactie.

We een idee om hem te laten lezen op zich, maar hij heeft er nu al niks mee zegt hij dus gaat hij, vrees ik, ook niet lezen... Helaas!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-12-2013 11:34
Reden: Hengelen
% gewijzigd
quote:wewant schreef op 23 december 2013 @ 04:46:
quote:wewant schreef op maandag 23 december 2013 04:46

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven