Twilight : breaking dawn part II
dinsdag 23 oktober 2012 om 09:19
Wie is er net als ik aan het aftellen tot half november. Ja, want dan is het zover dan komt de laatste Twilight-film uit. Vorig jaar heb ik vriend zover gekregen om mee te gaan, en hij vond het nog spannend ook. Daar zaten we dan beiden midden de 30 tussen een stelletje pubers .
Kortom wie wil er mee aftellen?
Kortom wie wil er mee aftellen?
dinsdag 23 oktober 2012 om 09:25
Breaking dOwn ? Hahaha
Nee, ik wácht niet op de film. Vind het wel leuk, maar de boeken zijn véél beter.. Velen die twilight stom vinden hebben kritiek op de films, niet de boeken en dat is terecht. Vooral in de eerste boeken is Bella bijv. een veel leuker, kritischer persoon vol met zelfspot.
Maar oh well, tzt denk ik dat ik mijn vent mee sleep zodat'ie zich zielig voelt ^^ . Dat is grappig!
Nee, ik wácht niet op de film. Vind het wel leuk, maar de boeken zijn véél beter.. Velen die twilight stom vinden hebben kritiek op de films, niet de boeken en dat is terecht. Vooral in de eerste boeken is Bella bijv. een veel leuker, kritischer persoon vol met zelfspot.
Maar oh well, tzt denk ik dat ik mijn vent mee sleep zodat'ie zich zielig voelt ^^ . Dat is grappig!
dinsdag 23 oktober 2012 om 09:35
dinsdag 23 oktober 2012 om 09:37
quote:cupcakes87 schreef op 23 oktober 2012 @ 09:34:
Ooo man, ik kan niet wachten om kwijlend naar Robert Pattinson te kijken. Jaja ik weet het.
Hoewel het nu echt belachelijk voelt, heb net een kind gekregen.
Maar kan mijn zwaar geheime verliefde gevoelens niet onderdrukken hoor. Mja ik vind hem ook lekker en ben er 34
Ooo man, ik kan niet wachten om kwijlend naar Robert Pattinson te kijken. Jaja ik weet het.
Hoewel het nu echt belachelijk voelt, heb net een kind gekregen.
Maar kan mijn zwaar geheime verliefde gevoelens niet onderdrukken hoor. Mja ik vind hem ook lekker en ben er 34