Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
zondag 21 oktober 2012 om 15:00
Cookie dough, nee, het is een John Grisham boek, over een advocaat, maar alle Grisham boeken gaan naar de vader van Marels.
Ik geloof dat ik er een dubbel had, de client geloof ik. Dinsdag als ik ze ga opsturen naar Marels, dan weet ik zeker welke dubbel was (nu zitten ze namelijk weer in een doos, ergens achter, want ik ben de box aan het schilderen
)
Ik geloof dat ik er een dubbel had, de client geloof ik. Dinsdag als ik ze ga opsturen naar Marels, dan weet ik zeker welke dubbel was (nu zitten ze namelijk weer in een doos, ergens achter, want ik ben de box aan het schilderen
zondag 21 oktober 2012 om 16:43
quote:bird73 schreef op 07 oktober 2012 @ 11:26:
ik heb ook nog krabpakjes (romper en broekjes) van elk 3.
Als uw kindje last heeft van eczeem, en hierdoor veel aan het krabben is en slecht slaapt, dan zijn deze pakken een uitkomst. Doordat hun handjes in een soort van wantjes zitten kunnen ze wel krabben maar zal de huid niet opengaan of geïrriteerd raken. De naden van deze pakken zitten aan de buitenzijde zodat alles wat op de huid komt zacht en glad is.
de pakjes zijn gemaakt van zijde en hebben een veel fijnere structuur dan katoen, waardoor de huid minder snel geirriteerd raakt.
Ik denk dat de pakjes geschikt zijn voor een 2 à 3 jarige.
Hoi Bird 73,
Heb jij deze krabpakjes nog?
Mijn zoontje heeft namelijk ook last van eczeem.
En ik denk dat zo'n pakje echt een uitomst voor hem zou kunnen zijn, iedergeval s'nachts. Want wat ik ook smeer, hij blijft krabbelen en de roodheid van de eczeem blijt terugkomen.
Ik hoop dat je ze nog hebt! En zo niet, weet je waar je ze kan krijgen?
groetjes Liesje01
ik heb ook nog krabpakjes (romper en broekjes) van elk 3.
Als uw kindje last heeft van eczeem, en hierdoor veel aan het krabben is en slecht slaapt, dan zijn deze pakken een uitkomst. Doordat hun handjes in een soort van wantjes zitten kunnen ze wel krabben maar zal de huid niet opengaan of geïrriteerd raken. De naden van deze pakken zitten aan de buitenzijde zodat alles wat op de huid komt zacht en glad is.
de pakjes zijn gemaakt van zijde en hebben een veel fijnere structuur dan katoen, waardoor de huid minder snel geirriteerd raakt.
Ik denk dat de pakjes geschikt zijn voor een 2 à 3 jarige.
Hoi Bird 73,
En ik denk dat zo'n pakje echt een uitomst voor hem zou kunnen zijn, iedergeval s'nachts. Want wat ik ook smeer, hij blijft krabbelen en de roodheid van de eczeem blijt terugkomen.
groetjes Liesje01
zondag 21 oktober 2012 om 17:30
@Iedereen!
Bedankt voor de felicitaties!
Vandaag voor het eerst stukje buiten gelopen met de kleine. Mama heeft echt geen conditie meer, na 20 minuten gevoel of ik een marathon gelopen heb, maar heb het toch maar gedaan
@ayla
Mocht je nog wat jongensbabykleding over hebben, houdt ik me aanbevolen ;P
Vandaag voor het eerst stukje buiten gelopen met de kleine. Mama heeft echt geen conditie meer, na 20 minuten gevoel of ik een marathon gelopen heb, maar heb het toch maar gedaan
@ayla
Mocht je nog wat jongensbabykleding over hebben, houdt ik me aanbevolen ;P
zondag 21 oktober 2012 om 19:47
quote:liesje01 schreef op 21 oktober 2012 @ 16:43:
[...]
Hoi Bird 73,
groetjes Liesje01
hoi Liesje,
Ik heb ze nog hoor!
Zoon had met name in het voorjaar last. Ik heb ook nog wel een smeerschema voor je. Hielp bij ons fantastisch. Is een paar weken veel werk, voor een goede zaak. Hier bij ons hadden ze een echte exceem-verpleegkundige die bij ons aan huis is geweest en heel veel tips had.
Mail me maar op : vivabird73@hotmail.com
groetjes,
Bird
[...]
Hoi Bird 73,
groetjes Liesje01
hoi Liesje,
Ik heb ze nog hoor!
Zoon had met name in het voorjaar last. Ik heb ook nog wel een smeerschema voor je. Hielp bij ons fantastisch. Is een paar weken veel werk, voor een goede zaak. Hier bij ons hadden ze een echte exceem-verpleegkundige die bij ons aan huis is geweest en heel veel tips had.
Mail me maar op : vivabird73@hotmail.com
groetjes,
Bird
zondag 21 oktober 2012 om 19:48
quote:Shenandoah schreef op 21 oktober 2012 @ 17:30:
@Iedereen!
@ayla
Mocht je nog wat jongensbabykleding over hebben, houdt ik me aanbevolen ;PGefeliciteerd met je zoon! Fijn dat het nu weer goed gaat.
@Iedereen!
@ayla
Mocht je nog wat jongensbabykleding over hebben, houdt ik me aanbevolen ;PGefeliciteerd met je zoon! Fijn dat het nu weer goed gaat.
zondag 21 oktober 2012 om 21:16
Isles en Shenandoah, ik kan er wel wat voor jullie bij weg vissen! Mail me maar even op ayla_1973 @ hotmail. com wat jullie smaken zijn, dan kijk ik wat ik voor leuks kan samenstellen!
Ik woon trouwens in Fryslân, dus mocht een van jullie in de buurt wonen dan mag je het ook komen halen, ik stuur het anders ook met liefde op hoor!
Nu maar richting bedstee, mijn kop werkt weer niet mee de laatste dagen......
Ik woon trouwens in Fryslân, dus mocht een van jullie in de buurt wonen dan mag je het ook komen halen, ik stuur het anders ook met liefde op hoor!
Nu maar richting bedstee, mijn kop werkt weer niet mee de laatste dagen......
zondag 21 oktober 2012 om 22:12
quote:maylea schreef op 21 oktober 2012 @ 02:27:
[...]
Nou Tuya, ik vind koeien wel heel leuk.
Ik ga je morgen mailen.
N.a.v een topic op thuis, "de kunst van het weggooien ", zie ik toch van de koeien af. Ik lijk wel gek, wil ik juist wat ruimte in mijn huis word ik helemaal enthousiast van een paar schilderijen
Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet
[...]
Nou Tuya, ik vind koeien wel heel leuk.
Ik ga je morgen mailen.
N.a.v een topic op thuis, "de kunst van het weggooien ", zie ik toch van de koeien af. Ik lijk wel gek, wil ik juist wat ruimte in mijn huis word ik helemaal enthousiast van een paar schilderijen
Ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet
zondag 21 oktober 2012 om 22:27
ik heb nog een paar dingen te geef
Een nijntje lamp (lampje moet wel vervangen worden). Schoonzus heeft 'm gemaakt, maar is nu overtallig. De lamp is moeilijk te versturen, dus graag alleen ophalen.
En nog een nijntje klok. Meer voor de sier dan dat hij het goed doet.
nijntje muziekmobiel:
zwangerschapsjurkje:
snijplank met appelmotief en 4 placemates
oranje kussen 50 x 50 cm
Een nijntje lamp (lampje moet wel vervangen worden). Schoonzus heeft 'm gemaakt, maar is nu overtallig. De lamp is moeilijk te versturen, dus graag alleen ophalen.
En nog een nijntje klok. Meer voor de sier dan dat hij het goed doet.
nijntje muziekmobiel:
zwangerschapsjurkje:
snijplank met appelmotief en 4 placemates
oranje kussen 50 x 50 cm
maandag 22 oktober 2012 om 09:41
Ik heb wel interesse in de opberg mand bird73, leuk voor op babykamer van mijn zoontje!
Mail me even op lesleyjansen70@gmail.com
Mail me even op lesleyjansen70@gmail.com
maandag 22 oktober 2012 om 10:56
quote:SuperGoomba schreef op 21 oktober 2012 @ 23:04:
Ik kom ook weer eens binnenvallen.
Waar woon je Bird? Ik heb wel interesse in de Nijntje-lamp.
Edit: Ik kijk net op de kaart en zie dat je ver weg woont. Super jammer. Ik woon in de buurt van 020, kom je daar wel eens? (Valt te proberen. )Daar kom ik eigenlijk bijna nooit. Sorry. Maar als iemand vanuit het Oosten wel regelmatig die kant op gaat, wil ik de lamp best meegeven.
Ik kom ook weer eens binnenvallen.
Waar woon je Bird? Ik heb wel interesse in de Nijntje-lamp.
Edit: Ik kijk net op de kaart en zie dat je ver weg woont. Super jammer. Ik woon in de buurt van 020, kom je daar wel eens? (Valt te proberen. )Daar kom ik eigenlijk bijna nooit. Sorry. Maar als iemand vanuit het Oosten wel regelmatig die kant op gaat, wil ik de lamp best meegeven.
maandag 22 oktober 2012 om 10:56
quote:toetje89 schreef op 22 oktober 2012 @ 09:41:
Ik heb wel interesse in de opberg mand bird73, leuk voor op babykamer van mijn zoontje!
Mail me even op lesleyjansen70@gmail.comIk heb je gemaild. En wat voor een soort kaarsen bedoel je?
Mail me even op lesleyjansen70@gmail.comIk heb je gemaild. En wat voor een soort kaarsen bedoel je?
dinsdag 23 oktober 2012 om 14:37
Marels, de boeken zijn op de post en de track and trace code is in je mail! Veel plezier er mee voor je vader!
Nog in de aanbieding:
een boek met daar in drie boeken van Cathy Kelly: Echt verliefd/wat ze wil/iemand als jij
Danielle Steel:
De lange weg naar huis
Spoorloos verdwenen,
Stille eer
De geest
Boze opzet
John Grisham
De Straatvechten (die had ik dubbel)
Ophalen in 023 of Nieuwegein, anders versturen via pakketpost.
Nog in de aanbieding:
een boek met daar in drie boeken van Cathy Kelly: Echt verliefd/wat ze wil/iemand als jij
Danielle Steel:
De lange weg naar huis
Spoorloos verdwenen,
Stille eer
De geest
Boze opzet
John Grisham
De Straatvechten (die had ik dubbel)
Ophalen in 023 of Nieuwegein, anders versturen via pakketpost.