Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
haha Sammie, jij zit ook al je nagels te lakken?
Alle reacties Link kopieren
nog niet, ik zal eerst de laag van zaterdag eraf moeten weken...

Dat rozerood op mijn teennagels is behoorlijk hardnekkig :(
Alle reacties Link kopieren
haha ik ken het Sammie...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een donkerdere kleur er overheen Sammie!
Alle reacties Link kopieren
Of euh... dichte schoenen?
Alle reacties Link kopieren
Die gaan ook uit Stout.....
Alle reacties Link kopieren
ik mag daar niet met mijn hakken op de bedden en in het bubbelbad stout, dus das geen plan.

Maar don't worry, het is eraf na een uurtje boenen en er zit weer een kleurtje op. Ben gewoon al bijna klaar om te gaan eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Jij ook roze he Sammie? net als ik haha
Alle reacties Link kopieren
ehhh... nou, ik heb het roze er weer afgepoetst en nu alles parelmoer inv het matchen bij zowel het witte als bij het roze setje, want ik kan nog steeds niet kiezen...
Alle reacties Link kopieren
Nouja Sam...heb ik ze mooi roze gelakt! We zouden het toch dezelfde kleur doen?
Alle reacties Link kopieren
Dat wilde ik wel Tam, alleen bedacht ik me dat het niet bij mijn lieve imago paste! Hmmm... net even gebeld met vriendje, enne of ik al in de auto zat, euhhh niet dus, maar okay, ik schiet al op!
Have fun Sam!
Alle reacties Link kopieren
Dat komt wel goed Shehot, ik heb er zin in!

Iedereen een fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem hoor Sammie haha maarre...niet meer jokken tegen me op de chat dan he



Have fun meis! X
En Tamara is vast ook niet voor niks de nageltjes aan het lakken...



Ook voor jou veel plezier natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Haha shehot...eigenlijk heb ik ze zonder reden gelakt..ja, buiten het feit dat ik het mooi vind. Verder weinig spannends op het programma vandaag hoor
Owwwww



Nah ja er kan nog van alles gebeuren natuurlijk, de dag is nog niet voorbij.
Alle reacties Link kopieren
lijkt me heeeeel sterk shehot. Ben vanavond alleen thuis, dus...
Nou ja veel plezier met je mooie nageltjes dan maar
Alle reacties Link kopieren
haha thanx shehot
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben weer thuis aangeland. Bij mijn moeder de setjes achtergelaten en die gaf hetzelfde commentaar als She: Gaaf! Ze heeft ze afgespeld en gaat ze innemen, de lieverd.



Bij afscheid nog even gelachen, ik zei voor de gein: nou niet stiekem aan ga doen met de buurvrouw, hé. Zij heel adrem terug: jawel, ik het zwarte en buurvrouw de witte, want die is wat wijder. Zal ik wel even de taille opmeten, zodat ik daarna nog weet hoeveel de rokjes ingenomen moeten worden.

Heerlijk mens, die moeder van me!
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor, dat je dat kan delen met je moeder Maya! Die van mij zou het zeker niet veroordelen, maar ze zou d'r mond niet kunnen houden.......



Sam; veel plezier!



Tamara; voor jezelf mooie nagels, is ook niks mis mee.....



Ik ga ze vanavond maar ff lakken, morgenavond date!! Tweede date, ben weer erg benieuwd....
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Zij!



Oppassen met het badwater en zo he...
Alle reacties Link kopieren
Ik zal niet teveel inslikken Stout, goed?
Alle reacties Link kopieren
Prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven