uitje met moeder

24-10-2012 15:08 13 berichten
Ik ga binnenkort een dag iets leuks doen met mijn moeder. En ik zou bepalen wat, maar ik kan niet iets leuks vinden. Meestal gingen we winkelen, maar ik heb mijn kledingbudget tot eind december al opgemaakt en wil niets meer kopen. Mijn moeder is een gezonde zestiger, niet al te sportief, houdt van tuinen, antiek ed. De sauna houdt ze niet van.

Ik zoek iets in Zuid Holland of Utrecht of evt West-Brabant.

Iemand ideeen voor leuke dingen? Leuk museum, mooie stadswandeling ofzo? Wat doen jullie als je op stap gaat met je moeder?
Alle reacties Link kopieren
High Tea?

Lekker wandelen door het bos en daarna gezellig ergens wat drinken of hapje eten?
Ik ga met mn moeder regelmatig naar de sauna, maar dat gaat voor jou helaas niet op.

Aangezien je het hebt over tuinen, wandelen en musea moest ik denken aan een kasteel. Kasteel Haarzuilens bijvoorbeeld (weet niet of t in jouw voorgestelde regio valt), mooi bosgebied eromheen om te wandelen, prachtige rondleidingen door t kasteel. Of anders iets als Paleis t Loo (wel te noordelijk voor jou), met grote wandeltuin en genoeg te bekijken.

Succes en veel plezier!
Ga naar Dordrecht.

Naar de kijkdagen in het veilinghuis (meestal eerste weekend van de maand), high tea bij het theewinkeltje, die lekkere bakker tegenover de Velvet of bij Villa augustus!

Dordrecht is zelf een prachtige stad. Vol historie en het Dordts museum is ook een ware aanrader.

Had ik al gezegd dat Dordrecht heel leuk is?
In den haag kan je schitterende stadswandelingen maken
quote:liebling schreef op 24 oktober 2012 @ 15:17:

Ga naar Dordrecht.

Naar de kijkdagen in het veilinghuis (meestal eerste weekend van de maand), high tea bij het theewinkeltje, die lekkere bakker tegenover de Velvet of bij Villa augustus!

Dordrecht is zelf een prachtige stad. Vol historie en het Dordts museum is ook een ware aanrader.

Had ik al gezegd dat Dordrecht heel leuk is? hehe, dat is een beetje te bekend terrein voor ons... hoewel het eeuwen geleden is dat ik naar het dordts museum ben geweest
De bossen zijn werkelijk legendarisch prachtig momenteel (al denk ik wel dat over een week of wat de meeste blaadjes er wel af liggen) dus wandelen lijkt me een prima plan. Hoge Veluwe/Utrechtse Heuvelrug/Gooi?
Een dagje Antwerpen? heb je ook een leuke stadswandeling onder de stad... ben even kwijt hoe het ook alweer heet....
Oeh, Hofjestocht in Haarlem en dan een chocolade high tea in de voormalig Droste fabriek
quote:crazyheidi schreef op 24 oktober 2012 @ 16:04:

Oeh, Hofjestocht in Haarlem en dan een chocolade high tea in de voormalig Droste fabriek *kwijl*
Niet echt bij jullie in de buurt, maar op 4 november is er een brocante markt in de grote kerk van Edam. Edam is ook nog een leuk stadje en ligt bij Volendam, ook leuk! Lekker vis eten aan het IJsselmeer!
quote:crazyheidi schreef op 24 oktober 2012 @ 16:04:

Oeh, Hofjestocht in Haarlem en dan een chocolade high tea in de voormalig Droste fabriek Die is ook leuk
De chocolade high tea klinkt geweldig! Ik ga eens kijken of dat lukt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven