Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morning,

Dan zijn jullie wel aan elkaar gewaagd, Mal! :-)

Amalia uitgerust of weer een vroegertje?

Geen aantrekkelijk weer vandaag. Dan maar binnenshuis vertier zoeken. Te beginnen met de TT om 9.30 uur.
Vent werd van de week gebeld, hij heeft CMV. Dit is een virus met dezelfde klachten als Pfeiffer. Wel lekker, nu hebben we nog een extra bevestiging dat het echt geen Hodgkin is. We zijn wel helemaal op van de laatste weken allebei, vandaar dat ik er de laatste tijd ook wat minder ben. Ik lees op de groep wel bij, maar verder heb ik er even weinig puf voor.

Allemaal een dikke knuffel en tot gauw!
Wat goed Mamax!! Niet dat hij het virus heeft natuurlijk, maar dat je nu definitief bevestiging hebt. Wat heerlijk voor jullie!!!!!

Het lijkt me wel heel raar voor jullie om zo in spanning te hebben gezeten met een heel traject voor ogen van behandeling...

Wat een last wordt er dan van je schouders genomen zeg.

Neem lekker de tijd om het achter jullie te laten!
Mamax, het is toch logisch dat jullie bij moeten komen van deze achtbaan van emoties... fijn dat het lab nu ook bevestigd heeft wat het is.

Wat een slecht weer is het...!
Stressed is just desserts spelled backwards
GELUKKIG MAMAX!!!!
Mal, ik heb een mail gestuurd naar de Regenboogboom met foto!

Kende jij ze van tv?
Foto op de fotosite, Mal. (Witte laarsjes zijn van DK, bruine van Zara). Het is echt een prachtig mooi kleed, bijna te mooi om te gebruiken!
Net met Laurens naar het cb geweest. Hij is 90.3cm en 13.80 kilo. Is dat klein vergeleken jullie kabouters? hij zat nl iets onder het gemiddelde. Vreemd, lief en ik zijn beide niet klein.

Pff, ben moe. Eigen schuld hoor. We hebben sinds kort goed contact met de achterburen en gingen gisteren weer barbecuen. Zij gooiden er ook wat op en we hebben met zijn allen gegeten. Heel gezellig, veel te laat, iets te veel drank en 2 koppen koffie. Gevolg: ik was doodmoe, maar sliep om 12 uur nog niet en werd om 7 uur weer door het gezellige gekir van mijn jongste gewekt. Nu ben ik dus nogal licht in m'n hoofd. Ik gooi ze over een half uur gewoon straks op bed en dan leg ik zelf ook mijn hoofd op een kussentje. Hmmmmm....

Ik heb gister alvast voor moederdag (nouja, dat was het excuus) een mooie fotocamera gekregen! Zo gaaf. We hadden zo'n klein handdingetje. Leuk maar net niet goed zeg maar om mooie foto's te maken. En nu de kinderen nog klein zijn, is het wel zo leuk om echt mooie foto's van ze te maken. Dat kan nu dus. Wow, wat een kwaliteit. Echt super! Ben helemaal happy. Ik werd vanmorgen (vroeg dus) wakker en dacht: er was iets, er is iets leuks (wat je ook kan hebben als je even 5 seconden na het wakker worden nog niet weet dat je jarig bent die dag en je dat opeens realiseert). En toen opeens: oja, we hebben een moie fotocamera!!!

Compu, kan ik die foto's van het kleed ergens zien? Of staan ze op de groep.
Nog even hoor, laurens is zo'n schatje. Zegt nu steeds: alsjeblieft mama, en: dankjewel mama. Maar hij haalt het steeds door elkaar. Krijg ik een handdoek: dankjewel mama.

Zo schattig
Compu, ik heb net even gekeken! Hij is inderdaad mooi zeg!!!! ik kwam de site tegen toen ik een keertje aan het surfen was en toen belde ik mijn moeder erover (maakt ook quilts) en die zei dat ze ook al eens gevraagd was om mee te doen met zo'n dag. Dus zodoende. Leuk met die poezekopjes en visjes erop! Tja helemaal schoon zal hij wel niet blijven met al dat wit erin haha! Laarsjes zijn ook erg leuk!

Amailia, volgens mij is 13.8 kilo net iets boven het gemiddelde en de lengte net iets eronder. Jonathan was de laatste keer (3 weken terug ofzo) 13 kilo en 92 cm. De ene keer groeien ze in de lengte en de andere keer in de breedte. Ik zou me er niet zorgen over maken. Mijn neefje was echt een stuk ondergemiddeld en daarvan zeggen ze dat hij 1.75 gaat worden. Dus Laurens zal vast wel een lange vent worden.
Amalia, leuk zeg van de camera!! Heb je 'm al een beetje door? Duurt bij mij altijd even voordat ik ze snap. En nog even gelegen?

Ik ging net ff liggen, gaat de buurman net zijn klimop snoeien (met hoop kabaal).

Fotosite is te vinden op de groep bij de babysites.

Ik vind quilts altijd al erg mooi, maar onbetaalbaar Mal. En deze is in opdracht gemaakt, super, ik blijf je eeuwig dankbaar!!! :-)
Nou Cee is 82.5 dus zou met niet druk maken om 90 cm...
Oja, ik zou het nog opzoeken. CG was 4 weken terug 85,5 cm en ruim 11 kilo. Wij zijn ook niet klein trouwens.
Jee Mal, jij bent goed van de curve op de hoogte Klopt idd, hij zit met zijn lengte nét iets onder het gemiddelde en qua gewicht een halve kilo erboven. Maar dat zal het ijsje wat hij gisteren als toetje van de buurvrouw kreeg wel zijn

Nee niet gelegen: Mamaaaa, mamaáá. En eerlijk gezegd was ik een kasteel van de Lego aan het bouwen , dus kón ik niet rusten. Het kasteel wat overigens nu uit elkaar wordt gehaald...
Compu, de droomdekentjes worden eens in de zoveel tijd gemaakt door een groep quiltende vrijwilligers. Als je er dan een aanvraagt dan kijken ze eerst of ze er een hebben liggen die past bij de aanvraag. Dus ik denk (omdat het maar 3 weken duurde) dat er al eentje klaar was die aansluit bij wat ik aangaf.

Amalia, dat komt omdat Jonathan een hele tijd niet goed groeide, ik ken de curve nu zo'n beetje uit mijn hoofd dat heb ik met trouwens zoveel informatie over groei en medicijnen en medische termen.

ceetje is gewoon klein maar fijn!
Leuk quilt Compu. En die schoonmaakkar is ook leuk!!! laurens pakt altijd de dweil en emmer uit de gangkast, zucht.. Dit zou wel super voor hem zijn, lachen hoor.
Mal al bijna verhuizen. Spannend!! las dat de operatie gelukkig eerder kan. Deze vakantie is echt wel nodig.

Bridg, hoe was de baby-massage?? Oh ik lees het al;-)) Echt geen slapertje hè, dat meisje van jullie. Was Ties ook zoveel wakker? Mark vind gel niet erg, dus die heeft eigenlijk bijna altijd gel in, staat pittiger.

CD wat netjes dat Kevin al zo goed aangeeft dat ie moet plassen!! Echt goed. oh, was alleen die ene keer in bed lees ik nu... (ja 15 blz terug lezen, dan krijg je beetje mostert-verhalen soms, nou ja...) Oh klinkt leuk zeg, peuter gym!! en idd echt iets voor een kleuteraar.

Hel nog gefeliciteerd met je verjaardag... Lekker laat. Wow een laptop, gaaf hoor. Die mis ik nu wel hoor, rotstoel achter pc ipv lekker op de bank of buiten.... Moeilijk hoor die baan... Ohhh lees dat er voor je is besloten... Wel heel jammer!!

Enka wat een heerlijk relaxte trouw dag/week!! En wat een verrassing dat er allemaal bekenden stonden. Heel speciaal gevoel moet dat gegeven hebben.

Kokos; wow een goeie echo!!! Helamaal super. Is het nu al wat echter???

Naat, wat vervelend dat tobias zo moest huilen op kdv. Ik ben blij dat man mark altijd weg brengt. Zou ook heel erg meehuilen. Ohhh zo laat (of vroeg) pas thuis!?!?! Ik slaap dus ook niet, als man er niet is.... Heeft ie het al goed gemaakt?

Star, wat leuk dat je neef een kindje krijgt! Spannend hoor.

Juud, wat goed dat je zo goed begeleid wordt naar je bevalling toe! Mark hebben ze idd ook meteen gewassen, wil ik nu ook niet. En mijn ouders waren er idd ok al toen ik terug kwam van ok. Heel raar. En nog iets heel stoms en kleins; ik ben niet gefeliciteerd en heb geen beschuit met muisjes gehad... Ohhh jakkes wat een naar bericht zeg!!

Oh jin, klink als een heerlijke middag!!

Mickey, gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe voel je je?

Amalia, wat goed dat de beugels er misschein af mogen morgen!! Dat zou lekker zijn zo voor de zomer!!

compu. al mooie schoentjes gevonden?

Mamax, wat een supernieuws dat het geen hodgkin is!! Logisch dat je er minder bent, eerst dit maar weer eens een plekje geven!

sorry, kan ik niet laten;

Bij gastouders is er meestal meer toezicht dan in een kdv. Ze mogen nl maar een beperkt aantal kinderen per gezin. Als ik hier zie dat er soms 1 leidster op 12 (kleine) kinderen staat, denk ik dat het qua veiligheid niet perse veiliger is op kdv. Maar hier spreekt natuurlijk wel een bevooroordeeld iemand die al vanaf haar 12e gastkindjes om haar heen heeft;-)) En een goed gastouderbureau komt elke maand op gesprek met de opvangouder hoe het gaat en de gastouder zelf mag zelfs nog vaker gesprek aangaan. Bij een goed gastouderbureau dan iig. (Heb ik het niet over de bureaus die laatst bij kassa waren)

Zo en toen was de middag weer om. Nou ja, dan morgen maar weer dutje doen.

Hier alles goed, vanmorgen van 9 tot 13 gewerkt en nu dus vrij tot 8 mei!! heerlijk. Dan 1 dag (ochtend) en dan nog 2 weken van 2 ochtenden en dan verlof!!! Heb ik echt zin in. Heb genoeg van werken!

Helemaal blij met Mark, hij is zo'n schatje!! En kan zo schattig spelen (lang leve de zon en zandbak!!) Nou nu moet ik gaan koken, maar heb nergens zin in; heb net beschuit met muisjes, chips en chocolade op.... Dus zit vol.... Maar ja mijn mannen niet natuurlijk. Dus meiden; tot snel!!!
Juud, bah wat een naar nieuws. Over dat geboorteplan, ik bedoelde het niet zoals jij het vraagt, maar meer: waar kan ik er info over vinden? De VK heeft het er niet over gehad.

Mamax, lijkt me logisch dat jullie aan je taks zitten; jullie hebben nogal wat te verwerken gehad. Wel fijn dat de uitslag nu bekend is

Jin, bedankt voor je kaartje!

Suze, hoe is het?

Hier lichtelijke stress: broer belde vanmiddag. Mijn ouders waren gebeld om naar het bejaardentehuis te komen, samen met zoons/dochters van oma. Ik weet alleen dat ze vanochtend haar bed niet uit wilde, maar heb nu nog steeds niks gehoord. Met mijn opa is het toen ook zo gegaan, uiteindelijk waren ze thuis; en was hij overleden.
Kokos sterkte. Hopelijk vals alarm.
Sterkte Kokos!!
Jin: Hè gets weer BO. Gelukkig knap je alweer op... haha verkeerde topic... Ja ik ben echt mega burgerlijk de laatste tijd. Zei ook tegen vriend dat ik een droogmolen wilde omdat dat bij een gezin hoor! Zo'n moeder, met de wind in haar rokken en spelende kinderen om haar heen, wasje ophangen met schortje en knijpers in schortzakje, haar netjes ind e watergolven, mooi geruit bloesje etc... Zie je het voor je?

Juud: Hoe was het bij collega vandaag? Verdrietig allemaal hoor...

Mal: klusmoe, goh! Kan het me helemaal voorstellen hoor! Het wordt ook wel eens wat! Nog 2 weken voor je vakantie toch? Even volhouden! En volgende week eerst Jonathan natuurlijk. Spannende tijd, maar daarna lekker ontspannen! Gaat M. ook nog iets leuks doen?

Compu: wat een mooi dekentje joh! Lief hè!!! CG zit er ook erg lekker op! Het is je gegund hoor! Leuke laarsjes ook ja! Woensdagochtend naar bridgesdorp?

Amalia: dat zijn de betere moederdagcadeautjes! gaaf joh! Ties is nu ook rond de 90 cm hoor, en denk tegen de 14 kg, dus denk dat het best meevalt! Ha gezellig met buren dus? leuk!

Kokos: oei wat een vervelend bericht... Hopelijk valt het mee allemaal en krijg je snel goed bericht...

Ris: hai! Lekker joh, snel al verlof! Dus het schiet voor jou ook al op! Lekker hoor! Fijn dat je zo van Mark geniet!

Hier alles oké, weer druk aan de klus geweest vandaag (vriend) en flink gewandeld (ik met kids) Ties wilde niet slapen vandaag... Hopelijk blijft hij nog wel gewoon slapen, want dat middagdutje is nog zo fijn... Nu ga ik maar eens even de financien op een rijtje zetten want volgens mij plegen wij roofbouw op onze rekeningen... Krijg je van die droogmolens en zo hè!
Wat een verhaal hè, van die kerel in Oostenrijk die 7 kinderen bij zijn dochter verwekt. Onvoorstelbaar. Verzin je toch niet?!?!?!
En hij is ENG. Gatver.
Heb net op overige pijler/filmtopic aan Mal verteld dat ik van haar hou (omdat zij net als ik van Scarface houdt )
Ziekelijk vind ik het... Voor dat soort mensen vind ik verplicht een knoop erin niet gek... En een fikse straf lijkt me...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven