Mode & Beauty alle pijlers

Lelijke kleding

25-10-2012 21:55 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie nou van de kleding die nu in de winkels hangt?

Het valt me op dat er weer veel truien zijn. Geen leuke truien, maar truien zoals je oma die breide. Truien met een klein rond halsje en net de verkeerde lengte. Kort en wijde. Laatst zag ik zelfs een fluorescerende kabeltrui hangen.Is dat mode?

Ook broeken met daaronder schoenen die ik 20 jaar geleden droeg. Lelijke broeken, lelijke schoenen.

Ik heb het idee dat hoe lelijker het kledingstuk, hoe hipper je bent.

Wat vinden jullie?
Het is mij niet opgevallen, ik zie juist erg leuke kleding, gebreide jurkjes , leuke laarzen, zowel lang als korte , leuke kleuren, ja eigenlijk erg veel keus juist.
Ik.zie ook wel veel lelijke dingen, gelukkig ook veel mooie. Of dat in de mode is hou ik me niet zo mee bezig.
Naah, ik zag het gisteren ook! Ongelofelijk.
Vind ik ook, de Vero Moda, Pieces en H&M liggen vol met van die goedkope meuk en Zara en Mango hebben hun prijzen in mijn ogen verdriedubbeld ofzo.. Echt belachelijk veel geld durven die te vragen voor lappen van synthetisch spul..
Ja die trui die ze proberen te verkopen via de Viva blog is ook lelijk!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ja dat is mode en ja ik vind het ook lelijk.

Gelukkig is er ook genoeg leuks te vinden.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Vooral die vormeloze lappen, veel overtollige stof, vormeloze tenten met vleermuis mouwen.. Hoog gesloten hals, net een tent.

Ieuwwwwww
quote:EvyBlissy schreef op 25 oktober 2012 @ 22:10:

Ja die trui die ze proberen te verkopen via de Viva blog is ook lelijk!Ja dat soort truien bedoel ik dus. Zo lelijk!
quote:marjorette schreef op 25 oktober 2012 @ 21:58:

Het is mij niet opgevallen, ik zie juist erg leuke kleding, gebreide jurkjes , leuke laarzen, zowel lang als korte , leuke kleuren, ja eigenlijk erg veel keus juist.+ 1
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik volg de mode niet op de voet, maar heb gewoon mijn eigen stijl. Ik kan wel met mijn DD in een vleermuizentrui gaan lopen, maar dan lijk ik 20 kilo zwaarder, dus dat wordt 'm niet...
Ik zie ook veel kleding die ik niet mooi vind.

Kwam vandaag goed uit, moesten voor halloween nog een afschuwlijke geblokte houthakkersblouse hebben.

Nou we werden er bijna mee dood gegooid. Echt wie koopt dat nou omdat het mooi is?
quote:Italie_Meisje schreef op 25 oktober 2012 @ 22:25:

Ik zie ook veel kleding die ik niet mooi vind.

Kwam vandaag goed uit, moesten voor halloween nog een afschuwlijke geblokte houthakkersblouse hebben.

Nou we werden er bijna mee dood gegooid. Echt wie koopt dat nou omdat het mooi is?Ik, voor man en zoontjes, en heb er zelf 2, ben altijd blij als ze weer kunnen.
Plaatjes?

Ik loop altijd een jaar achter. De truien van mijn oma zaten altijd wel lekker.
Ahhh houthakkersblousen dus... jeugdsentiment. Mijn eerste vriendje droeg die dingen. Idd 20 jaar geleden.
Het is een feit! je bent een ouderwetse tut geworden!
Ja, ik zie ook behoorlijk veel lelijke dingen. Truien met van die ronde kraagjes staan mij voor geen meter joh!

Maar gelukkig zijn er ook heel erg veel mooie dingen te krijgen. Daar is die tas vol kleding van vandaag wel het bewijs van...
Time spent with a cat is never wasted
quote:redrose73 schreef op 25 oktober 2012 @ 22:15:

Vooral die vormeloze lappen, veel overtollige stof, vormeloze tenten met vleermuis mouwen.. Hoog gesloten hals, net een tent.

Ieuwwwwww Klinkt alsof de late jaren '80 weer in de winkels hangt
quote:Dibbes1 schreef op 25 oktober 2012 @ 22:38:

[...]

Klinkt alsof de late jaren '80 weer in de winkels hangt Ja dat idee heb ik inderdaad wel.
Zie alleen maar mooie en comfortabele mode, en heb geen geld, en wil een jas van M Polo en de laarzen en wat truien en de tas en portemonnee, dat was het.
quote:Dibbes1 schreef op 25 oktober 2012 @ 22:38:

[...]

Klinkt alsof de late jaren '80 weer in de winkels hangt Had ik het nou toch maar bewaard
Overigens vind ik zelden iets mooi wat er in de winkels hangt. Ik hou bijv. al niet van prints op kleding. Skinny jeans, Uggs, polyester-glim bijv. is al niet aan mij besteed dus dan houdt het vrij snel op. Ik ga ook totaal niet mee met de huidige mode.
quote:dolfje schreef op 25 oktober 2012 @ 22:42:

[...]

Had ik het nou toch maar bewaard Ja, alleen was die tijd nog vormelozer dan nu wss. Niet dat mij dat opvalt overigens
Ik vind al die knitwear geweldig! De Aztec print is ook weer in. Prachtig!
quote:Mevrouw75 schreef op 25 oktober 2012 @ 22:37:

Het is een feit! je bent een ouderwetse tut geworden!En bedankt he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven