Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
vrijdag 26 oktober 2012 om 22:21
quote:Apatura schreef op 26 oktober 2012 @ 21:58:
Ow die plaat is van diamant. Metal;-)boortje heb ik al geprobeerd.
Zo, met een goeie diamantschijf erop kom je een heel eind.
Zonder dollen, ik kan me goed voorstellen dat je alleen nog maar giftiger wordt van dat stoïcijnse gedoe. Als ie nou terug zou schreeuwen, kun je er misschien nog wat mee. Nu is het net of je tegen een muur staat te krijsen. Klote dit
Ow die plaat is van diamant. Metal;-)boortje heb ik al geprobeerd.
Zo, met een goeie diamantschijf erop kom je een heel eind.
Zonder dollen, ik kan me goed voorstellen dat je alleen nog maar giftiger wordt van dat stoïcijnse gedoe. Als ie nou terug zou schreeuwen, kun je er misschien nog wat mee. Nu is het net of je tegen een muur staat te krijsen. Klote dit
vrijdag 26 oktober 2012 om 22:37
vrijdag 26 oktober 2012 om 23:05
Ik was op die ladies night. En er was een loting voor leuke prijzen: schoonheids behandeling, pedicure, spulletjes voor in huis etc.
Dus ik win wat met mijn lot nummer
Een of andere creatieve sessie. (Spiritueel)
Snapte er geen jota van dus, ben daar iets te nuchter voor denk ik.
Maar heb wel kortingsbonnen voor de therapie, dus mocht iemand willen??
Dus ik win wat met mijn lot nummer
Een of andere creatieve sessie. (Spiritueel)
Snapte er geen jota van dus, ben daar iets te nuchter voor denk ik.
Maar heb wel kortingsbonnen voor de therapie, dus mocht iemand willen??