Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Ik vinnut niks, neuken met een gebonden vrouw.



Ik wil met d'r op stap vanavond, maar ja, kan niet.



GRRRR



(moest 't even kwijt)
Alle reacties Link kopieren
Ook goedemorgen SWV, al een beetje genezen weer, dus?



Ja, nou sorry hoor, ik heb dat kind over de vloer, Maarre, als jij daar nou even een oppas voor regelt, wil ik best wel met je stappen!
Yeps, Maya, eindelijk. T/m gisteren nog last gehad, nu lijkt 't eindelijk klaar. Heeft zowat een week geduurd :(



Mss. iets te weinig rust genomen ;)
quote:Mayaelf schreef op 27 oktober 2012 @ 10:06:

Ja, nou sorry hoor, ik heb dat kind over de vloer, Maarre, als jij daar nou even een oppas voor regelt, wil ik best wel met je stappen!



hehehe.



Nah, ik wil met mijn gebonden Koningin op stap. Met d'r pronken, met d'r zoenen, d'r om d'r middeltje grijpen.



Enfin, je snapt 't wel.
Hier rechts zit een anaalplug naar me te lachen. WTF?
Alle reacties Link kopieren
Morgen all....



Date was geil en grensverleggend... Maar iets tè, ben ik bang.... Nu nog een manier vinden om het lief te brengen naar datemeneer... Ook moeilijk omdat hij een superlekker lijf heeft, goed kan zoenen en skills heeft en nog aardig ook.... Maar, nee, er komt geen volgende keer....



Nu ff bijlezen....
Alle reacties Link kopieren
Ja maar... moet je wel effe vertellen wat er voor ranzigs is gebeurd he!!!
Alle reacties Link kopieren
Zij, voor jou te? Kan dat dan?



SWV, ben nu zwaar gekrenkt, dat besef je natuurlijk wel, he?
Alle reacties Link kopieren
Zij jij bent ook altijd zo resoluut vind ik, kun je niet gewoon tegen hem zeggen: het was allemaal heerlijk, maar dat ene, dat doen we dus niet meer?



Of was het echt heel erg grensverleggend, dan wil ik het helemaal weten natuurlijk
Of een beetje flieft geworden wellicht?



Maya, wat lief van je kind! Maar inderdaad, dan gaan ze naar boven en zit je in je up.. gelukkig heb ik er 3, degene die niet snel genoeg is grijp ik om zijn kuiten en moet verplicht knuffelen op de bank!
quote:Mayaelf schreef op 27 oktober 2012 @ 10:32:

SWV, ben nu zwaar gekrenkt, dat besef je natuurlijk wel, he?



*smmmmmakkkkkkk*



Zo goed? ;)
Alle reacties Link kopieren
Een boven heb ik dan niet, maar inmiddels zit hij weer even naast me, samen croissantjes gemaakt die we samen aan het opeten zijn. Zo douchen, aankleden en dan maar eens eruit voor de wekelijkse gruwel, de boodschappen.

Kan alleen niet echt bedenken wat vanavond en morgenavond te gaan eten...
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 27 oktober 2012 @ 10:42:

[...]





*smmmmmakkkkkkk*



Zo goed? ;)Jammie, nog een keer, nog een keer
quote:Mayaelf schreef op 27 oktober 2012 @ 10:48:

[...]





Jammie, nog een keer, nog een keer



Wat zijn we gretig!



Ik ben geen snoeptrommel!
Klachten over gretige vrouwen? Wat is dat nou?
Alle reacties Link kopieren
Te ruwe seks, gisteren en nu het gevoel gehad dat ik donderdag ben bevallen, incl. gisteren moeite met plassen.... En hij wapt serieus te veel en dringt ook aan (pilletje heb ik ongezien weggemikt), dat ik me echt zorgen maak. En ik wil juist onbezorgde sex....
Alle reacties Link kopieren
Van een snoeptrommel kan ik prima afblijven, maar lekkere zoenen, hmmm



Hmm, ik denk dat ik voorlopig maar lekker op mijn balkonnetje blijf, heerlijk zo in he zonnetje (alleen jammer dat ik amper zie wat ik type.



Hey, goedemorgen She!
Je hebt gelijk, afkappen zij!



Goede morgen allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Oei Zij, hoewel ik absoluut geen tegenstander ben van een pilletje, vind ik doordeweeks wappen én een ander aandringen er ook 1 te nemen, niet kunnen.

En zo ruw dat je nu pijn hebt in je LR, niet goed, niet.



Maar, dit kan je toch zo melden? Waarom zou je dat op een lieve manier moeten (willen) doen?
Alle reacties Link kopieren
mogguh allen,



sportschool time
Alle reacties Link kopieren
Maya; was niet eens1 pilletje, meneer heeft de halve apotheek er doorheen gejaagd.... En tsja, ik wil altijd aardig zijn.....
Klinkt echt niet goed zij...
Alle reacties Link kopieren
En dat terwijl er toch op je profiel staat dat je anti bent? OMG, wat heeft hij dan allemaal genomen naast dat pilletje?
Alle reacties Link kopieren
Aardig zijn is 1 ding Zij maar duidelijk zijn is ook een belangrijk iets....zou dit toch even kort maar krachtig formuleren, desnoods via de mail
Alle reacties Link kopieren
Maya: check je whatsapp!



MrsT; ga 'm idd mailen...



En op profiel staat dat ik anti roken ben, niks over wappen.... Ff aanpassen dus....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven