schoolbordverf op gestucte muur
zaterdag 27 oktober 2012 om 20:05
het lijkt mij zo leuk om een muur van onze keuken te verven met schoolbordverf. maar...de muur is gestuct en heeft dus een onregelmatig oppervlak. ik heb begrepen dat de verf pas echt goed pakt op een gladde ondergrond. mijn vriend wil de muur wel glad maken, maar ik vraag mij af of dit zo makkelijk is. hij denkt er heel luchtig over maar hij is geen klusser..dus heb ik er wel een beetje een hard hoofd in. ik heb nu bedacht om evt een plaat van multiplex over de muur te hangen en deze dan maar te verven. wie heeft tips, ideeen, afraders,aanraders?oja, bij hoeveel lagen pakt de verf goed?
zaterdag 27 oktober 2012 om 20:13
zaterdag 27 oktober 2012 om 20:17
Wij hebben gestucte muren en daar kan dat prima op. Die zijn superstrak gestuct. Jij hebt dan schuurwerk erop zitten denk ik.
Dan zou ik ook een flink grote plaat triplex verven en ophangen. Is ook stukken makkelijker dan de muur weer in een andere kleur geverfd te krijgen als je het schoolbord beu bent.
Dan zou ik ook een flink grote plaat triplex verven en ophangen. Is ook stukken makkelijker dan de muur weer in een andere kleur geverfd te krijgen als je het schoolbord beu bent.
zaterdag 27 oktober 2012 om 20:21