Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geinig.



Vinden jullie ook dat ik zo op Viggo Waas lijk?



Ik krijg trouwens op de dartclub allemaal aanbiedingen van vriendinnetjes die een foto van mij willen makken.



Had ik verdomme nog zo m'n best gedaan op deze!
Alle reacties Link kopieren
Enne, niets ten nadele van Peter, hij lijkt mij een leuke man om gezellig mee te kletsen, van dat groepje is die sexy man toch echt wel de leukste! (erg, ik ben zijn naam kwijt)
Alle reacties Link kopieren
Je staat er gewoon beroerd op Stout....
Alle reacties Link kopieren
Dank je Stout, Viggo, dat is het.

En nee, sorry, niet echt (dat is dan nog diplomatiek, eigenlijk bedoel ik echt niet)
Alle reacties Link kopieren
Viggo Waas!
Alle reacties Link kopieren
Ik duik ook onder...laterz
Alle reacties Link kopieren
Truste Zaff!
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk meer een mix van George Clooney en Brad Pitt bedoelen jullie?



Vind ik zelf eigenlijk ook wel!
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, Stout, als jij dat graag wilt (oeps, ik mag niet liegen van mijn moeder, sorry mam, zal het niet meer doen)

Stout, jij lijkt gewoon op: Stout!
Alle reacties Link kopieren
Geen vragen stellen waar je niet een eerlijk op wilt Stout
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook mijn bed opzoeken, nog even lezen en dan lekker slapen. Morgen klok uurtje terug, in de huiskamer alvast maar gedaan, aangezien dat de klok is waar knul op kijkt voor de tijd.
Alle reacties Link kopieren
Is verdomme niet mijn schuld dat jullie geen verstand hebben van mannen!!!!



Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Ben slapen....
Rustig, rustig Stout.....adem halen.........nog afkick verschijnselen van het roken??
Alle reacties Link kopieren
Morgen all !



Stout; kan je niet ff naar ex2 mailen hoe hij moet stoppen met roken???



Beetje last van luddevedu van mn oude vriendje.... Dat rebound gedoe helpt dus niet echt....
Goedemorgen!

Maar Zij, als in 'ik mis hem heel erg en zou hem best terug willen' of als in 'toch waren er ook mooie momenten'?

Ik ben alweer een paar jaar gescheiden, maar ik kan me ook nog heel veel leuks van mijn ex voor de geest halen hoor...



Hier weer een kort nachtje, heb tot bijna half vier liggen lezen. Gelukkig is de klok verzet en was het maar tot half drie!

Vandaag een beetje rundumhause tuttelen, forummen en boek uitlezen!



Jullie nog leuke plannen?
Alle reacties Link kopieren
Vlammetje, ik dacht dat ik erg met lezen was! Ik ben rond 11 uur naar bed gegaan, gelezen tot 12, was weer wakker rond 2 uur vanwege kriebelhoest, uurtje later weer en toen maar naast een kriebelhoeststoppende pastille een paracetamol met codeïne genomen. Vervolgens heerlijk doorgeslapen tot knul mij (nieuwe tijd) om half 9 wakker maakte.



Vanavond maar meteen nemen, blijkbaar werkt het dus wel, die tip van SWV en zelfs al met minder dan hij genomen had.



Vadaag op stap met de knul; theatersport voorstelling speciaal voor kinderen. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
En zo eerst samen chocoladecroissantjes maken én vanavond wil hij gaan helpen met koken, ben benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Vlammetje; zou 'm echt wel terug willen, maar wel als niet-roker.... Heb 'm dat ook verteld.... Maar de verslaving is sterker....



Maya; leuke plannen heb je! Het lijkt wel alsof je uit de negatieve spiraal bent nu je single bent.



Ik ga zo schilderen.... Lang geleden, maar soms heb ik inspiratie....
Maar Zij, is het feit dat hij rookt het enige dat je weerhoudt? Rookt hij drugs of gewoon sigaretten? Ik bedoel, ik snap dat het vies is, roken. Maar mijn ex rookte ook en daar zou ik nooit voor zijn weggegaan. We maakten daar afspraken over en ik heb er weinig last van gehad.
Alle reacties Link kopieren
Goeie morgen



Zij, de verslaving is niet sterker, de wil om te stoppen is er niet of niet genoeg, dat is wat anders. Roken is en blijft vooral een bezigheidsverslaving.



Geen disrespect aan de rokers onder ons maar de fysieke verslaving is na 3 á 4 dagen weg en na ruim 10 jaar bestaat de neiging naar een sigaret nog altijd en dat heeft niets te maken met de behoefte aan nicotine maar aan de symbolisering van het roken. Het is gezellig, dus een peuk erbij....
Alle reacties Link kopieren
Daarom gisteravond de weekendkrant doorgespit, op zoek naar wat leuks te doen. Als backup (of misschien ook nog) staat er nog een Indianen-informatiedag in de planning, waar ook leuke doedingen zijn.

Ik ben wel van plan om voortaan meer van dit soort dingen met hem te gaan ondernemen; ben natuurlijk wel afhankelijk van het aanbod én het mag niet te duur zijn.
Alle reacties Link kopieren
Maya, er willen nog weleens leuke dingen bij zitten bij optimel eurosparen, als je die hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik drink geen optimel, maar zal eens kijken of het de moeite waard is om het te gaan drinken.

Dank voor de tip, Mr.



Ook even gespiekt wat het kost om vandaag een wedstrijd van de plaatselijke voetbalclub te gaan bekijken, pfff, minimaal 27 euro voor ons samen. Dat gaan we dus maar niet doen. En dan, over 2 weken mogen we er gratis in, mag dan de seizoenkaarten van ex lenen.
Alle reacties Link kopieren
Zij ik moet ook weer een op zoek naar schilderinspiratie.

Misschien kunnen we samen schilderen....



Moet je persé iets DOEN dan Maya?

Lekker zelf naar het bos of speeltuin of gewoon lekker thuis.
A dirty mind is a joy forever

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven