Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Pieuwwwwwwwwwwww IK dacht even dat Inge mocht blijven!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 28 oktober 2012 @ 22:21:

Oh en Mama Mia ga ik dus gewoon WEER kijken

En meezingen!JAAAAAAAAAA!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 28 oktober 2012 @ 22:22:

Ik was er ook zo naar van. Echt vreselijk om te zien. Ik was eigenlijk blij dat hij snel overleed, want anders had hij een lijdensweg gehad.





Echt zo naar om zo'n beestje te zien lijden.
Alle reacties Link kopieren
Zo schattig, Pierce Brosnan die probeert te zingen



Inge weg, zoals verwacht. Mooi meisje.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Inge eruit. Zal Hessel er dan ook uit gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 oktober 2012 @ 22:23:

[...]



Ik kijk geen JB dus dat scheelt! ik ben ook geen fan hoor, maar vind het toch raar





OT: terecht dat Inge af valt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 28 oktober 2012 @ 22:25:

Zo schattig, Pierce Brosnan die probeert te zingen



Inge weg, zoals verwacht. Mooi meisje.

Huh???

Doe even je bril op!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 28 oktober 2012 @ 22:25:

Inge eruit. Zal Hessel er dan ook uit gaan?

Dat hoop ik niet!

En Niels mag er ook niet uit!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hoe was de DFYL van Hessel?
Alle reacties Link kopieren
Met Dr. Spock-oren. Maar mooi gezicht.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Huh.......ze vertalen het commentaar van Dan helemaal verkeerd!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Helaas Sum, een van je favo heren gaat naar huis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Niels niet zo denderend dus van mij mag hij eruit.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, Hessel en Niels.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 28 oktober 2012 @ 22:29:

Helaas Sum, een van je favo heren gaat naar huis Nah...das weer lekker dan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 oktober 2012 @ 22:29:

Huh.......ze vertalen het commentaar van Dan helemaal verkeerd!Jij kijkt ook daadwerkelijk?
Alle reacties Link kopieren
Jongens... meiden eigenlijk, ik haak af, ik hoest hier de longen uit mijn lijf.... ik duik lekker mijn bed in.



Morgen maar naar de dokter en geen cursus doen helaas.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer zeg!

Ik vond Wessel leuk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 22:30:

[...]





Jij kijkt ook daadwerkelijk? jij niet dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 28 oktober 2012 @ 22:30:

Jongens... meiden eigenlijk, ik haak af, ik hoest hier de longen uit mijn lijf.... ik duik lekker mijn bed in.



Morgen maar naar de dokter en geen cursus doen helaas.



Balen Es!

Veel beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Ja, debiele vertaling.



Ben ik nou de enige die zich stoort aan al dat gevloek?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
ah ja Essie, wat een slechte timing! Beterschap
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:c_estelle schreef op 28 oktober 2012 @ 22:30:

Jongens... meiden eigenlijk, ik haak af, ik hoest hier de longen uit mijn lijf.... ik duik lekker mijn bed in.



Morgen maar naar de dokter en geen cursus doen helaas.







Beterschap, ook voor Larf
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 28 oktober 2012 @ 22:31:

[...]



jij niet dan? Ik kan niet alles tegelijk! Kijk alleen belangrijke stukken soms.

*begint aan zichzelf te twijfelen*
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven