Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Truste

Ik moet ook naar mn nestje.
Been there, done that, got the T-shirt.
Apa: Mooiii!!

Ik ga lekker slapen. Ben nu thuis. Had beter thuis kunnen blijven.

Op het eind was het wel gezellig, gelukkig. Volgend jaar een vriend mee nemen denk ik
Apa! Dat zijn bloemenelfjes, oftewel, de elfjes van mijn oma! Die ik als ik ooit een goede tattoo-artist vind wil laten zetten!

Wat toevallig!

Peacy, je hebt de goede outfit gekozen!

Ik ben gaaaaar van de dienst vandaag. Poeh... Toch weer even tegen mezelf aanlopen. En leren.

Is allemaal goed, maar even schakelen weer...

Aan alle MEIDEN hier, een hele dikke welgemeende knuffel vol warmte en liefde..

Peecee, ik heb veel aan je gedacht vandaag, voor jou een extra grote dikke knuffel met veel warmte en liefde, wijsheid, kracht, en energie....

Hou je taai, laat je niet voor gek verslijten.

Ik heb diep respect voor je, en voor je exman... Hoop dat er snel een goede oplossing voor jullie komt...
Enne stefanbikkel, met alle respect... Je hebt hier niets verloren op dit topic.

Open je eigen topics, haal daar uit wat je denkt nodig te hebben. Hier is niets voor jou.

Doe je ding ergens anders, of open je eigen kletstopic. Kan ook.

Succes in elk geval.

Groetjes
Hai...we waren gisteren heel laat thuis.

Inmiddels heb ik van mijn ex alles gehoord wat er zaterdag is besproken.Dat was een heel heftig gesprek....

Ik kan er niet teveel over uit wijken....maar mijn dochter heeft uit woede een gezinsouder geslagen. Gezinsouder heeft haar recht in het gezicht terug geslagen.

Daarom was ze zaterdag ze wit en misselijk. We hebben gisteren de kamer daar ingericht........afspraken gemaakt.

Zaterdag ga ik naar haar toe... het is echt vreselijk wat er gaande is. Ze is alles kwijt. Haar contacten, sport, dagbesteding.

Hoe het verder gaat weten we niet.........
Terug geslagen?? Wtf!

Peecee
Motnong maisjes!

Peecee, wat een k#tsituatie!! Ik hoop dat er gauw weer rust in de tent komt voor jou en je dochter.

Ik ga weer naar cursus. Tot laters!
Op het journaal zegt een kindje net: "Ik ontbijt 1 keer per dag."

Aaaaaah
Boh Afspraak bij ha begon laat. Dus maar niet naar pilates.

Ik kan me t best ziekmelden en contactopnemen met arbodienst.
Goeie morgen lieve tttttotjes!

TAM!

Goedemorgen

Wat een super mooie kastjes apa! Ik vertrek zo naar de meubelstoffeerder even informeren wat er mogelijk is (en hoe duur). Als ik de goede stof kan vinden denk ik ook dat het zelf te doen is...

Ging de afspraak verder wel goed? (die loopt snel uit, meestal is dat pas rond het middaguur).

Peecee
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Zit nog van? Stel ik me niet aan? Maak ik k niet groter dan dat t is? Nee want de huisarts zei net dat dat niet zo is. Maar maar.... Discussie in mn hoofd.
Goeiemorgen TAM!
Goeie morgen Apatura en Neweve, hoe gaat het hier?
Wat nou als ze moeilijk gaan doen op werk? Dat ze daar gaan zeggen dat ik dan stage (en school) maar moet laten vallen? Wat dan?
Beetje in de knoop.

Ben door de tttotjes naar de ha gestuurd.
Apa: precies om wat jij.hier nu laat zien. Je loopt tegen een.burnout aan.

Stage en school tellen niet, t was daarvoor al. Verder alleen d tip om t echt te doen!
Morning ladies en TAM!
Haai meiden.

Apa, goed dat je je ziek gaat melden. Neem je meteen contact op met de arbo? Lieverd, je doet er goed aan. Echt.

Denk aan jezelf.
Floofde, jij ook naar ha vandaag?
quote:Apatura schreef op 29 oktober 2012 @ 08:59:

Zit nog van? Stel ik me niet aan? Maak ik k niet groter dan dat t is? Nee want de huisarts zei net dat dat niet zo is. Maar maar.... Discussie in mn hoofd. O zo herkenbaar!!!! Geloof me lieve Apa, jij maakt het niet groter dan het is. Het is nu een kwestie van accepteren dat het zo is, en dat kan even duren...
TAM!! Wat leuk om jou hier weer te zien met je sexy kale hoofd .

Ik ben m'n CV aan het updaten, heb een leuke vacature gezien...
Go Pimpel, Go Pimpel
Oh en ik moet m´n ha nog even bellen. Vorige week durfde ik niet :$
Nu doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven