Lelijke kleding
donderdag 25 oktober 2012 om 21:55
Wat vinden jullie nou van de kleding die nu in de winkels hangt?
Het valt me op dat er weer veel truien zijn. Geen leuke truien, maar truien zoals je oma die breide. Truien met een klein rond halsje en net de verkeerde lengte. Kort en wijde. Laatst zag ik zelfs een fluorescerende kabeltrui hangen.Is dat mode?
Ook broeken met daaronder schoenen die ik 20 jaar geleden droeg. Lelijke broeken, lelijke schoenen.
Ik heb het idee dat hoe lelijker het kledingstuk, hoe hipper je bent.
Wat vinden jullie?
Het valt me op dat er weer veel truien zijn. Geen leuke truien, maar truien zoals je oma die breide. Truien met een klein rond halsje en net de verkeerde lengte. Kort en wijde. Laatst zag ik zelfs een fluorescerende kabeltrui hangen.Is dat mode?
Ook broeken met daaronder schoenen die ik 20 jaar geleden droeg. Lelijke broeken, lelijke schoenen.
Ik heb het idee dat hoe lelijker het kledingstuk, hoe hipper je bent.
Wat vinden jullie?
zaterdag 27 oktober 2012 om 15:41
Ik vind het ook onvoorstelbaar dat zoiets door moet gaan voor `hip´.
Wat wdr bedoelt met ironisch, is denk ik dat sommige jongeren het als modern en artistiek beschouwen om zich zo lelijk mogelijk te kleden. Dat er bakken met geld worden uitgegeven om er zo `armoedig´ uit te zien.
Wat wdr bedoelt met ironisch, is denk ik dat sommige jongeren het als modern en artistiek beschouwen om zich zo lelijk mogelijk te kleden. Dat er bakken met geld worden uitgegeven om er zo `armoedig´ uit te zien.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
zaterdag 27 oktober 2012 om 20:04
Kokerrok: Ja
Al die goud en silveren tierelantijntjes: nee
Kledingstukken en accessoires met studs, spijkers en zilver- en goudbeslag: mwah
Truien van de jaren '80: nee
broekpak: nee. Leuk voor een feestje van de jaren....
riemen in de taille: prachtig.
De stoffen ( leer, suède, wol, zijde, vacht) : alleen wol en zijde vind ik mooi. De rest niet
Al die goud en silveren tierelantijntjes: nee
Kledingstukken en accessoires met studs, spijkers en zilver- en goudbeslag: mwah
Truien van de jaren '80: nee
broekpak: nee. Leuk voor een feestje van de jaren....
riemen in de taille: prachtig.
De stoffen ( leer, suède, wol, zijde, vacht) : alleen wol en zijde vind ik mooi. De rest niet
zaterdag 27 oktober 2012 om 20:37
quote:fruitellie007 schreef op donderdag 25 oktober 2012 23:09 ..."
Vraag me trouwens af wat je op een mode/beauty forum doet als je niet ' met de mode mee gaat' of 'de mode niet volgt'..
Ik praat toch ook niet mee in kindertopics omdat ik geen kinderen heb of bij een zoveelste dieet topic terwijl ik niet dieet?? Daar ga ik toch ook niet roepen ' snap niet dat je kinderen neemt' en ' lijnen is voor idioten"?? Beetje t zelfde als hier reageren ' wat in de winkels hangt is lelijk en ik volg de mode niet' ."
serieus, waar slaat dit nou op? Ga jij bepalen wie er hier wel of niet mag posten?
Als je niet klakkeloos aantrekt wat er mode is, heb je niks op de mode pijler te zoeken?
Mode=kleding, en ik draag kleding, dus klaar.
Ik volg de mode niet, ik trek aan wat ik mooi vind, maar dat betekent niet dat ik niet zíé wat er mode is in de bladen en winkels. Ik vind t lelijk, en blijkbaar nog veel meer vrouwen.
Vraag me trouwens af wat je op een mode/beauty forum doet als je niet ' met de mode mee gaat' of 'de mode niet volgt'..
Ik praat toch ook niet mee in kindertopics omdat ik geen kinderen heb of bij een zoveelste dieet topic terwijl ik niet dieet?? Daar ga ik toch ook niet roepen ' snap niet dat je kinderen neemt' en ' lijnen is voor idioten"?? Beetje t zelfde als hier reageren ' wat in de winkels hangt is lelijk en ik volg de mode niet' ."
serieus, waar slaat dit nou op? Ga jij bepalen wie er hier wel of niet mag posten?
Als je niet klakkeloos aantrekt wat er mode is, heb je niks op de mode pijler te zoeken?
Ik volg de mode niet, ik trek aan wat ik mooi vind, maar dat betekent niet dat ik niet zíé wat er mode is in de bladen en winkels. Ik vind t lelijk, en blijkbaar nog veel meer vrouwen.
zaterdag 27 oktober 2012 om 21:00
quote:sunlight schreef op 27 oktober 2012 @ 20:37:
[...]
"
+1
ik ben echt wel veel met mode bezig, lees er veel over maar ik draag wat ik zelf mooi vind en dat is al jaren ongeveer hetzelfde.
nu mag ik vast ook niet meer op M&B posten...
gelukkig doe ik waar ik zelf zin in heb, op alle fronten.
[...]
"
+1
ik ben echt wel veel met mode bezig, lees er veel over maar ik draag wat ik zelf mooi vind en dat is al jaren ongeveer hetzelfde.
zaterdag 27 oktober 2012 om 21:42
quote:fruitellie007 schreef op 25 oktober 2012 @ 23:09:
Ik ben nog nooit zo blij geweest met de wintermode als nu:
Leren skinny's met groffe lange truien en stoere enkellaarsjes
Bikerjack met studs en peplum rokje
Skinny Broeken met gave prints met een leuk lang colbert
Bloesjes met een leuk kraagje of studs, top!!
Er is en kan namelijk heel veel op dit moment...Wat jij noemt vind ik allemaal verschrikkelijk en jij vindt het `mode´
Ik ben nog nooit zo blij geweest met de wintermode als nu:
Leren skinny's met groffe lange truien en stoere enkellaarsjes
Bikerjack met studs en peplum rokje
Skinny Broeken met gave prints met een leuk lang colbert
Bloesjes met een leuk kraagje of studs, top!!
Er is en kan namelijk heel veel op dit moment...Wat jij noemt vind ik allemaal verschrikkelijk en jij vindt het `mode´
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
zaterdag 27 oktober 2012 om 21:46
quote:karenagilis schreef op 27 oktober 2012 @ 15:13:
Wat is dit voor een kledingstuk?
Ik snap hier niet veel van. Het is geen jas, maar ook geen blazer, evengoed geen vest, maar het lijkt net een verwassen trainingsjack!
Geen idee wat voor iets het is, maar deze vind ik echt spuug lelijk..Is dit ding uit de gabbertijd?
Wat is dit voor een kledingstuk?
Ik snap hier niet veel van. Het is geen jas, maar ook geen blazer, evengoed geen vest, maar het lijkt net een verwassen trainingsjack!
Geen idee wat voor iets het is, maar deze vind ik echt spuug lelijk..Is dit ding uit de gabbertijd?
zaterdag 27 oktober 2012 om 21:48
quote:karenagilis schreef op 27 oktober 2012 @ 16:02:
Wat vind ik leuk. Dit bijvoorbeeld. http://www.fashionboutiqu ... s-never-die/8514/5563.jpg
Super met een jeans of (nep)leren broek.
Die vind ik dus ook enig!
Gelukkig, ben ik toch nog hip. En mag ik ook blijven meeschrijven.
Wat vind ik leuk. Dit bijvoorbeeld. http://www.fashionboutiqu ... s-never-die/8514/5563.jpg
Super met een jeans of (nep)leren broek.
Die vind ik dus ook enig!
Gelukkig, ben ik toch nog hip. En mag ik ook blijven meeschrijven.
zaterdag 27 oktober 2012 om 21:49
zaterdag 27 oktober 2012 om 21:52
quote:prinsesisback schreef op 27 oktober 2012 @ 21:00:
[...]
+1
Ik heb hetzelfde als jij.Soms koop ik wat in is en soms niet.Ik heb
mijn eigen stijl en hou ontzettend van aparte dingen.Daar krijg ik
geregeld complimenten over.Ik heb zelf jaren '20 kleding in de kast
hangen...het belangrijkste vind ik nog altijd dat het mooi is.
[...]
+1
Ik heb hetzelfde als jij.Soms koop ik wat in is en soms niet.Ik heb
mijn eigen stijl en hou ontzettend van aparte dingen.Daar krijg ik
geregeld complimenten over.Ik heb zelf jaren '20 kleding in de kast
hangen...het belangrijkste vind ik nog altijd dat het mooi is.
zondag 28 oktober 2012 om 02:18
zondag 28 oktober 2012 om 11:53
maandag 29 oktober 2012 om 19:47
Hm heb zojuist even teruggelezen en ben het niet met alle reacties op mijn reacties eens....
Zoals mode = kleding? Nee...
Kleding is wat je draagt om je te beschermen/bedekken enz, mode is kleding die trendgevoelig is, tijdelijk. Die trends vind je terug in mode-bladen (cosmo, elle, vogue)
Dus mensen die geen interesse hebben in mode, kunnen natuurlijk wel meepraten over kleding, maar ik vind het altijd zo raar op een MODE(en beauty!) Forum dat er vaak geroepen wordt; ik doe niet aan mode en Aan trends! Dan vraag ik me uberhaubt af waarom je hier leest? Ik zeg niet dat het niet MAG!!!
En nee ik trek niet alles klakkeloos aan wat in 'de mode' is, ik kies hier uit wat ik mooi vind, en wat bij mijn figuur past! En ik vind ook dat ieder moet dragen wat ie wil! En niet iedereen hoeft aan mode te doen... Maar ik verwachtte op een modeforum mensen die dus bezig zijn met Mode zoals hierboven omschreven
(Haha dit typ ik overigens, net als mijn vorige bericht, gewoon rustig en niet aanvallend bedoeld, maarja als je het leest zal het wellicht anders overkomen als bedoeld)
Kleding is wat je draagt om je te beschermen/bedekken enz, mode is kleding die trendgevoelig is, tijdelijk. Die trends vind je terug in mode-bladen (cosmo, elle, vogue)
Dus mensen die geen interesse hebben in mode, kunnen natuurlijk wel meepraten over kleding, maar ik vind het altijd zo raar op een MODE(en beauty!) Forum dat er vaak geroepen wordt; ik doe niet aan mode en Aan trends! Dan vraag ik me uberhaubt af waarom je hier leest? Ik zeg niet dat het niet MAG!!!
En nee ik trek niet alles klakkeloos aan wat in 'de mode' is, ik kies hier uit wat ik mooi vind, en wat bij mijn figuur past! En ik vind ook dat ieder moet dragen wat ie wil! En niet iedereen hoeft aan mode te doen... Maar ik verwachtte op een modeforum mensen die dus bezig zijn met Mode zoals hierboven omschreven
(Haha dit typ ik overigens, net als mijn vorige bericht, gewoon rustig en niet aanvallend bedoeld, maarja als je het leest zal het wellicht anders overkomen als bedoeld)
maandag 29 oktober 2012 om 20:03
quote:fruitellie007 schreef op 29 oktober 2012 @ 19:47:
Hm heb zojuist even teruggelezen en ben het niet met alle reacties op mijn reacties eens....
Eh, het is een mode en beautyforum. Dan mag je dus posten over mode en beauty.
Oftewel: als je iets VINDT over mode. Wat je er van vindt, maakt niet uit.
Het onderwerp is en blijft mode hoor.
Eh, het is een mode en beautyforum. Dan mag je dus posten over mode en beauty.
Oftewel: als je iets VINDT over mode. Wat je er van vindt, maakt niet uit.
Het onderwerp is en blijft mode hoor.
maandag 29 oktober 2012 om 20:27
Er is zat leuks te vinden in de stad maar er hangt en ligt her en der toch echt wel foeilelijke kleding zeg. Valt me ook erg op van dit jaar.
Het lijkt er inderdaad op of de Emmaus nog zakken kleding ergens in een opslagplaats had liggen en dit zo hatseflats bij de Zara, H&M en Mango heeft binnen gegooid.
Het lijkt er inderdaad op of de Emmaus nog zakken kleding ergens in een opslagplaats had liggen en dit zo hatseflats bij de Zara, H&M en Mango heeft binnen gegooid.