Mode & Beauty alle pijlers

Lelijke kleding

25-10-2012 21:55 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie nou van de kleding die nu in de winkels hangt?

Het valt me op dat er weer veel truien zijn. Geen leuke truien, maar truien zoals je oma die breide. Truien met een klein rond halsje en net de verkeerde lengte. Kort en wijde. Laatst zag ik zelfs een fluorescerende kabeltrui hangen.Is dat mode?

Ook broeken met daaronder schoenen die ik 20 jaar geleden droeg. Lelijke broeken, lelijke schoenen.

Ik heb het idee dat hoe lelijker het kledingstuk, hoe hipper je bent.

Wat vinden jullie?
Ik vind het ook onvoorstelbaar dat zoiets door moet gaan voor `hip´.

Wat wdr bedoelt met ironisch, is denk ik dat sommige jongeren het als modern en artistiek beschouwen om zich zo lelijk mogelijk te kleden. Dat er bakken met geld worden uitgegeven om er zo `armoedig´ uit te zien.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Dat doet me denken aan die meiden in hunuitgelubberde joggingbroeken en hoge rommelige knot. Het ziet eruit alsof ze zo uit bed zijn gestapt, maar intussen is er heel veel aandacht aan besteed.
Kokerrok: Ja

Al die goud en silveren tierelantijntjes: nee

Kledingstukken en accessoires met studs, spijkers en zilver- en goudbeslag: mwah

Truien van de jaren '80: nee

broekpak: nee. Leuk voor een feestje van de jaren....

riemen in de taille: prachtig.

De stoffen ( leer, suède, wol, zijde, vacht) : alleen wol en zijde vind ik mooi. De rest niet
.
anoniem_58735 wijzigde dit bericht op 27-10-2012 20:09
Reden: .
% gewijzigd
quote:fruitellie007 schreef op donderdag 25 oktober 2012 23:09 ..."

Vraag me trouwens af wat je op een mode/beauty forum doet als je niet ' met de mode mee gaat' of 'de mode niet volgt'..

Ik praat toch ook niet mee in kindertopics omdat ik geen kinderen heb of bij een zoveelste dieet topic terwijl ik niet dieet?? Daar ga ik toch ook niet roepen ' snap niet dat je kinderen neemt' en ' lijnen is voor idioten"?? Beetje t zelfde als hier reageren ' wat in de winkels hangt is lelijk en ik volg de mode niet' ."

serieus, waar slaat dit nou op? Ga jij bepalen wie er hier wel of niet mag posten?

Als je niet klakkeloos aantrekt wat er mode is, heb je niks op de mode pijler te zoeken?

Mode=kleding, en ik draag kleding, dus klaar.

Ik volg de mode niet, ik trek aan wat ik mooi vind, maar dat betekent niet dat ik niet zíé wat er mode is in de bladen en winkels. Ik vind t lelijk, en blijkbaar nog veel meer vrouwen.
quote:sunlight schreef op 27 oktober 2012 @ 20:37:

[...]

"

Vraag me trouwens af wat je op een mode/beauty forum doet als je niet ' met de mode mee gaat' of 'de mode niet volgt'..

Ik praat toch ook niet mee in kindertopics omdat ik geen kinderen heb of bij een zoveelste dieet topic terwijl ik niet dieet?? Daar ga ik toch ook niet roepen ' snap niet dat je kinderen neemt' en ' lijnen is voor idioten"?? Beetje t zelfde als hier reageren ' wat in de winkels hangt is lelijk en ik volg de mode niet' ."

serieus, waar slaat dit nou op? Ga jij bepalen wie er hier wel of niet mag posten?

Als je niet klakkeloos aantrekt wat er mode is, heb je niks op de mode pijler te zoeken?

Mode=kleding, en ik draag kleding, dus klaar.

Ik volg de mode niet, ik trek aan wat ik mooi vind, maar dat betekent niet dat ik niet zíé wat er mode is in de bladen en winkels. Ik vind t lelijk, en blijkbaar nog veel meer vrouwen.

+1

ik ben echt wel veel met mode bezig, lees er veel over maar ik draag wat ik zelf mooi vind en dat is al jaren ongeveer hetzelfde.

nu mag ik vast ook niet meer op M&B posten...

gelukkig doe ik waar ik zelf zin in heb, op alle fronten.
quote:fruitellie007 schreef op 25 oktober 2012 @ 23:09:

Ik ben nog nooit zo blij geweest met de wintermode als nu:

Leren skinny's met groffe lange truien en stoere enkellaarsjes

Bikerjack met studs en peplum rokje

Skinny Broeken met gave prints met een leuk lang colbert

Bloesjes met een leuk kraagje of studs, top!!

Er is en kan namelijk heel veel op dit moment...Wat jij noemt vind ik allemaal verschrikkelijk en jij vindt het `mode´
quote:karenagilis schreef op 27 oktober 2012 @ 15:13:

Wat is dit voor een kledingstuk?

Ik snap hier niet veel van. Het is geen jas, maar ook geen blazer, evengoed geen vest, maar het lijkt net een verwassen trainingsjack!

Geen idee wat voor iets het is, maar deze vind ik echt spuug lelijk..Is dit ding uit de gabbertijd?
quote:karenagilis schreef op 27 oktober 2012 @ 16:02:

Wat vind ik leuk. Dit bijvoorbeeld. http://www.fashionboutiqu ... s-never-die/8514/5563.jpg

Super met een jeans of (nep)leren broek.

Die vind ik dus ook enig!

Gelukkig, ben ik toch nog hip. En mag ik ook blijven meeschrijven.
quote:sunlight schreef op 27 oktober 2012 @ 21:46:

[...]

Is dit ding uit de gabbertijd?

Staat nu op de site van H&M.

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die besluiten om dit echt te kopen. Wanstaltig.
quote:prinsesisback schreef op 27 oktober 2012 @ 21:00:

[...]

+1

ik ben echt wel veel met mode bezig, lees er veel over maar ik draag wat ik zelf mooi vind en dat is al jaren ongeveer hetzelfde.

nu mag ik vast ook niet meer op M&B posten...

gelukkig doe ik waar ik zelf zin in heb, op alle fronten.

Ik heb hetzelfde als jij.Soms koop ik wat in is en soms niet.Ik heb

mijn eigen stijl en hou ontzettend van aparte dingen.Daar krijg ik

geregeld complimenten over.Ik heb zelf jaren '20 kleding in de kast

hangen...het belangrijkste vind ik nog altijd dat het mooi is.
quote:piratorarT schreef op 27 oktober 2012 @ 21:49:

[...]

Staat nu op de site van H&M.

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die besluiten om dit echt te kopen. Wanstaltig. Gabber Piet misschien?
Inderdaad vreselijk lompe zooi, dikgebreide wijde korte truien. Gemaakt van kriebelwol. Staat hooguit bij mensen met maat 34 en jaar of 15.
Dan is t een 15 jarige met maat 34 met een lelijke slobbertrui.
quote:sunlight schreef op 27 oktober 2012 @ 21:56:

[...]

Gabber Piet misschien? Ik zoek er nog een bijpassend broekje bij, natuurlijk inclusief maillot
quote:piratorarT schreef op 27 oktober 2012 @ 22:39:

[...]

Ik zoek er nog een bijpassend broekje bij, natuurlijk inclusief maillot Ik zou er een skinny bij doen. Dat is zó 2011. Lekker retro
quote:Merelin schreef op 26 oktober 2012 @ 23:23:

[...]

Smaken verschillen. Ik vind een skinny met hoge laarzen heel mooi.Inderdaad en ik denk daarom ook niet dat je kunt spreken van lelijke kleding. Er zijn altijd mensen die het mooi vinden.
quote:sunlight schreef op 27 oktober 2012 @ 23:05:

[...]

Ik zou er een skinny bij doen. Dat is zó 2011. Lekker retro Oh heerlijk, een gabberjack met een `magere broek´. Dan nog van die veterschoenen met een zwarte plateauspekzool
Hm heb zojuist even teruggelezen en ben het niet met alle reacties op mijn reacties eens....

Zoals mode = kleding? Nee...

Kleding is wat je draagt om je te beschermen/bedekken enz, mode is kleding die trendgevoelig is, tijdelijk. Die trends vind je terug in mode-bladen (cosmo, elle, vogue)

Dus mensen die geen interesse hebben in mode, kunnen natuurlijk wel meepraten over kleding, maar ik vind het altijd zo raar op een MODE(en beauty!) Forum dat er vaak geroepen wordt; ik doe niet aan mode en Aan trends! Dan vraag ik me uberhaubt af waarom je hier leest? Ik zeg niet dat het niet MAG!!!

En nee ik trek niet alles klakkeloos aan wat in 'de mode' is, ik kies hier uit wat ik mooi vind, en wat bij mijn figuur past! En ik vind ook dat ieder moet dragen wat ie wil! En niet iedereen hoeft aan mode te doen... Maar ik verwachtte op een modeforum mensen die dus bezig zijn met Mode zoals hierboven omschreven

(Haha dit typ ik overigens, net als mijn vorige bericht, gewoon rustig en niet aanvallend bedoeld, maarja als je het leest zal het wellicht anders overkomen als bedoeld)
@piratorART: wat is volgens jou dan mode???
quote:fruitellie007 schreef op 29 oktober 2012 @ 19:47:

Hm heb zojuist even teruggelezen en ben het niet met alle reacties op mijn reacties eens....

Zoals mode = kleding? Nee...

Kleding is wat je draagt om je te beschermen/bedekken enz, mode is kleding die trendgevoelig is, tijdelijk. Die trends vind je terug in mode-bladen (cosmo, elle, vogue)

Dus mensen die geen interesse hebben in mode, kunnen natuurlijk wel meepraten over kleding, maar ik vind het altijd zo raar op een MODE(en beauty!) Forum dat er vaak geroepen wordt; ik doe niet aan mode en Aan trends! Dan vraag ik me uberhaubt af waarom je hier leest? Ik zeg niet dat het niet MAG!!!

Eh, het is een mode en beautyforum. Dan mag je dus posten over mode en beauty.

Oftewel: als je iets VINDT over mode. Wat je er van vindt, maakt niet uit.

Het onderwerp is en blijft mode hoor.
Tuurlijk Milika, maar ik bedoel, als kleding je niet boeit, wat is dan je reden om dat te melden haha...? Waarom lees je dan hier? Zeg niet dat het niet MAG vraag me af waarom? Zelfde als ik kinderloos meeschrijf in n kindertopic!
Er is zat leuks te vinden in de stad maar er hangt en ligt her en der toch echt wel foeilelijke kleding zeg. Valt me ook erg op van dit jaar.

Het lijkt er inderdaad op of de Emmaus nog zakken kleding ergens in een opslagplaats had liggen en dit zo hatseflats bij de Zara, H&M en Mango heeft binnen gegooid.
quote:wcpapiertje schreef op 28 oktober 2012 @ 02:18:

[...]

Inderdaad en ik denk daarom ook niet dat je kunt spreken van lelijke kleding. Er zijn altijd mensen die het mooi vinden.Daarom zei ik ook dat IK dat lelijk VIND.
quote:fruitellie007 schreef op 29 oktober 2012 @ 20:19:

Zelfde als ik kinderloos meeschrijf in n kindertopic!Geloof me, die zijn er ook hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven