Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
maandag 29 oktober 2012 om 20:00
DS; gelijk heb je!
Onrustig; dacht je aan een meet op maandagmiddag??
Lig nu heerlijk in bad en zo Greys kijken. Andermans ellende is leuker dan die van mezelf . Overigens vandaag sloopmeneer een neutraal appsje gestuurd over iets waar we het tijdens date over hadden en kreeg leuk appsje terug. Vind ik toch fijn dat je "vriendjes" kan blijven.
Onrustig; dacht je aan een meet op maandagmiddag??
Lig nu heerlijk in bad en zo Greys kijken. Andermans ellende is leuker dan die van mezelf . Overigens vandaag sloopmeneer een neutraal appsje gestuurd over iets waar we het tijdens date over hadden en kreeg leuk appsje terug. Vind ik toch fijn dat je "vriendjes" kan blijven.
dinsdag 30 oktober 2012 om 07:58
dinsdag 30 oktober 2012 om 09:09
Goedemorgen!
Bijlezen doe ik later..ff geen zin in. Knuffels voor diegenen die ze nodig hebben!
Gisteren een heerlijk saunadagje gehad met Tomoro, vrijdagavond een leuke bruiloft gehad, de afterparty van Tomoro en mijzelf in onze slaapkamer was ook top, maar 's ochtends kreeg ik de schrik van mn leven toen Tomoro (blijkbaar) van zn houtje was gegaan en badend in het zweet op zn rug in de gang lag met een dik blauw oog. Hij weet nog steeds niet wat er precies is gebeurt (kramp - pijn - knock out denkt ie zelf) ... even in de gaten houden dus
Bijlezen doe ik later..ff geen zin in. Knuffels voor diegenen die ze nodig hebben!
Gisteren een heerlijk saunadagje gehad met Tomoro, vrijdagavond een leuke bruiloft gehad, de afterparty van Tomoro en mijzelf in onze slaapkamer was ook top, maar 's ochtends kreeg ik de schrik van mn leven toen Tomoro (blijkbaar) van zn houtje was gegaan en badend in het zweet op zn rug in de gang lag met een dik blauw oog. Hij weet nog steeds niet wat er precies is gebeurt (kramp - pijn - knock out denkt ie zelf) ... even in de gaten houden dus
dinsdag 30 oktober 2012 om 09:59
Sjee Tamara, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Gaat het nu weer beter met 'm?
Shehot; jammer van zo'n lekker exemplaar, que uiterlijk dan....
Hier nog steeds gammel en heb me voor het eerst in 13 jaar ziek gemeld..... Ik hoefde anders maar een ochtend, maar ik wil morgen weer beter zijn en dat lukt wel met een dagje rust met buikgriep ofzo.....
Shehot; jammer van zo'n lekker exemplaar, que uiterlijk dan....
Hier nog steeds gammel en heb me voor het eerst in 13 jaar ziek gemeld..... Ik hoefde anders maar een ochtend, maar ik wil morgen weer beter zijn en dat lukt wel met een dagje rust met buikgriep ofzo.....
dinsdag 30 oktober 2012 om 10:04
Goedemorgen allemaal,Én voor al Sammie.dikke dikke dikke kus voor jou meis.
Verdriet kan je echt verteren maar het komt goed meis.
Dat weet ik gewoon kan niet anders.Éen goed mens zal goed ontmoeten en zo 1 ben jij er !!!!.
Wasmachine monteur is er eindelijk.
Wat een ellende,,,,,,,,,terugkomen van een paar dagen eeg en dan de wasmachine kapot.
Wat een doffe ellende.
Maar goed....als alles meezit wordt deze gemaakt. En zo niet dan zal er een andere moeten komen.
Alleen weet ik niet waarvan......Moet ik toch een beroep doen op familie.
Maar ook dat komt goed.
Positief denken en positief doen..... (soms hard to do).
Haaaaaai Zijenhij.hows life?
Verdriet kan je echt verteren maar het komt goed meis.
Dat weet ik gewoon kan niet anders.Éen goed mens zal goed ontmoeten en zo 1 ben jij er !!!!.
Wasmachine monteur is er eindelijk.
Wat een ellende,,,,,,,,,terugkomen van een paar dagen eeg en dan de wasmachine kapot.
Wat een doffe ellende.
Maar goed....als alles meezit wordt deze gemaakt. En zo niet dan zal er een andere moeten komen.
Alleen weet ik niet waarvan......Moet ik toch een beroep doen op familie.
Maar ook dat komt goed.
Positief denken en positief doen..... (soms hard to do).
Haaaaaai Zijenhij.hows life?