Gezondheid alle pijlers

Altijd bij het douchen....

31-10-2012 15:42 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals veel mensen plas ik vaak onder de douche. Ik vind het ontspannen en ook hygienisch, aangezien het meteen wegspoelt en je in een adem door de penis en eikel kan wassen.

Vanzelfsprekend probeer ik goed uitgeplast te zijn voordat ik de douche uitzet. Maar ongeacht hoeveel tijd ik ervoor neem, is het ALTIJD zo dat er nog een paar druppels (of soms zelfs een klein straaltje) komt als ik de douche uitzet. Dit is niet alleen onhygienisch (aangezien het niet langer meteen gewassen wordt), maar ook genant wanneer er iemand anders in huis is (die het gedruppel zou kunnen horen).

Zijn er meer mensen die dit hebben? En wat is de verklaring? Het lijkt wel alsof het uitzetten van de douche en de wisseling in temperatuur en/of druk, tot een soort ontspanning leidt. Een andere verklaring heb ik er ook niet voor.

Langer douchen helpt dus niet. Want als ik tien seconden langer zou douchen, zou dat extra urinestraaltje dus pas tien seconden later komen.
quote:sri schreef op 31 oktober 2012 @ 16:48:

[...]

Nou ja, hij eet alleen geen filet americain en pindakaas omdat Alexis de Tocqueville dat ook niet at. Of Edmund Burke, for that matter. Dan is het toch de traiteur geweest.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Yvonne77 schreef op 31 oktober 2012 @ 16:57:

WTF! Hoe krijg je het weer uit je nek gekletst Stefansnikkel alias M81. Zoek een hobby of ga je moeder vervelen!Zijn hobby is zoveel mogelijk topics openen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 31 oktober 2012 @ 16:58:

[...]

Dan is het toch de traiteur geweest.
Beste Stefan SnBikkel,

Wij dames van Viva zijn niet in het bezit van een penis. Dus de ongemakken ed die jij ondervind hebben wij geen last van. Ik zou zeggen: stel je vraag op Fok! Daar forummen meer mannen.

Zo, en dan nu een belangrijkere vraag. Wat eten jullie vanavond?
Ik weet het, tijdens het douchen slurpt je piemel water op van de douchestraal, op het moment dat jij deze lekker aan het wassen bent. Zodra je klaar met douchen bent komt dit rest water uit je piemel lopen. Echt waar vang het water maar eens op en je zult zien dat het niet geel is.
Lekkere soep! Jij Missy Acy?
Bubur ayam. Is ook een soort soep. Met rijst en kip.

We zijn allemaal verkouden, en daar voelt iedereen zich beter door.

Wat voor een soep?
quote:charlottew88 schreef op 31 oktober 2012 @ 16:59:

[...]

Zijn hobby is zoveel mogelijk topics openen.Ik heb hooguit acht topics geopend in mijn leven.... valt toch nog best mee?
quote:aleksis schreef op 31 oktober 2012 @ 17:29:

Ik weet het, tijdens het douchen slurpt je piemel water op van de douchestraal, op het moment dat jij deze lekker aan het wassen bent. Zodra je klaar met douchen bent komt dit rest water uit je piemel lopen. Echt waar vang het water maar eens op en je zult zien dat het niet geel is.Zou je denken?
quote:stefanbikkel, 33 seconden geleden

Ik heb hooguit acht topics geopend in mijn leven.... valt toch nog best mee?
Gatverredamme nog an toe. Het moet niet gekker worden zeg...wat ben jij een viespeuk!
quote:stefanbikkel schreef op 31 oktober 2012 @ 17:54:

[...]

Ik heb hooguit acht topics geopend in mijn leven.... valt toch nog best mee?Het zijn er 13 onder deze nick.
quote:stefanbikkel schreef op 31 oktober 2012 @ 15:42:

Ik vind het ontspannen en ook hygienisch, aangezien het meteen wegspoelt en je in een adem door de penis en eikel kan wassen.

Nouja zeg! Kun je je penis en je eikel in één adem door wassen? Ik deed het altijd apart, maar het kan dus samen? Dit gaat me járen van mijn leven aan onnodig gescheiden penis-en-eikel-wassen schelen! Je bent mijn held! Whoe-ha!
My god...
Soep met aardappelen en spek en groenten!

Jouw soep klinkt ook heerlijk! Eet je meestal Oosters?
Hoop trouwens dat jullie je snel weer beter voelen Missy Acy! Griep?
quote:stefanbikkel schreef op 31 oktober 2012 @ 17:55:

[...]

Zou je denken?Ja echt waar! Heus.
quote:vanessademilaan, 52 minuten geleden

Soep met aardappelen en spek en groenten!

Jouw soep klinkt ook heerlijk! Eet je meestal Oosters?

Indisch.

Ja, het griepvirus is op visite geweest. Balen.

Jou soep klinkt ook lekker!! Maaltijdsoep. Hmmmm
Die het gedruppel kunnen horen? Lijkt mij niet, dat het zo'n herrie maakt. En als je net uit de douche komt, denken mensen toch ook wel dat het gewoon het water is? Die redenatie begrijp ik niet helemaal?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Je denkt als een man, wished-. Daar loopt het spaak
quote:Vanzelfsprekend probeer ik goed uitgeplast te zijn voordat ik de douche uitzet. Maar ongeacht hoeveel tijd ik ervoor neem, is het ALTIJD zo dat er nog een paar druppels (of soms zelfs een klein straaltje) komt als ik de douche uitzet. Dit is niet alleen onhygienisch (aangezien het niet langer meteen gewassen wordt), maar ook genant wanneer er iemand anders in huis is (die het gedruppel zou kunnen horen).Wat druppel je dan? Ijsblokjes?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:stefanbikkel schreef op 31 oktober 2012 @ 17:54:

[...]

Ik heb hooguit acht topics geopend in mijn leven.... valt toch nog best mee?

13 topics in de 16 dagen dat je lid bent met deze nick.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:stefanbikkel schreef op 31 oktober 2012 @ 16:25:

Er schiet me nu trouwens nog iets te binnen, van mijn vakantie zes weken geleden.

Omdat ik de laatst overgebleven persoon in het zwembad was, dacht ik dat ik wel in het zwembad kon plassen (ook omdat ik weet dat er veel chloor is, en het een groot zwembad was). Maar hoewel ik best wel nodig moet, duurde het wel 30 seconden ofzo voordat ik de urine daadwerkelijk los kon laten.

Een beetje omgekeerd aan de situatie uit OP dus, maar volgens mij hebben beide situaties een psychologische component.

Precies! Spijker op z'n kop!

En die component is: Je luistert teveel naar je eigen gezeik.
quote:En die component is: Je luistert teveel naar je eigen gezeik.
SCHAAP!!! Haal je die tang nog uit mijn oor voordat ik inlegzooltjes maak van je!
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven