Mode & Beauty alle pijlers

Lelijke kleding

25-10-2012 21:55 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie nou van de kleding die nu in de winkels hangt?

Het valt me op dat er weer veel truien zijn. Geen leuke truien, maar truien zoals je oma die breide. Truien met een klein rond halsje en net de verkeerde lengte. Kort en wijde. Laatst zag ik zelfs een fluorescerende kabeltrui hangen.Is dat mode?

Ook broeken met daaronder schoenen die ik 20 jaar geleden droeg. Lelijke broeken, lelijke schoenen.

Ik heb het idee dat hoe lelijker het kledingstuk, hoe hipper je bent.

Wat vinden jullie?
Ik vind trouwens die 'deal van de week' --------------------------------->

(boven dat lelijke laarsje) ook erg lelijk.

Een te strakke broek waarin je bijna kunt liplezen met daarbij een te korte, wijde Bill Cosby trui.

Tsja, ik sla even over
quote:robo schreef op 31 oktober 2012 @ 15:01:

De Goliath enkellaars die hiernaast door Viva wordt aangeprezen, mét korting, die vind ik echt zeldzaam lelijk.

Gebeurt me niet vaak, maar bij deze schoen dacht ik toch: laat ik eens in het "lelijke kleding"topic posten, nu mag het Mee eens, echt spuuglelijk met die witte rand.
Op de iPad alleen reclame voor de Donald Duck. Ben nu wel benieuwd naar die laarsjes
Ik zie alleen een lelijke tas, en Lelijke broek en een nog lelijkere trui. Waar staan die laarzen?
quote:prinsesisback schreef op 31 oktober 2012 @ 08:17:

jij draagt ook altijd ongeveer dezelfde merken en shopt veel bij dezelfde winkels, denk ik jetty, dan is het logisch dat je altijd weer mooie kleding vindt, ik haal mijn kleding overal en nergens vandaan en dan is het nu toch wel lastig, aangezien er veel rommel hangt de parels ertussen te vinden, zeker als je budget beperkt is.Klopt, waar ik woon zitten drie fantastische winkels die al mijn favoriete merken verkopen. Ik kom bijna nergens anders.
quote:sunlight schreef op 31 oktober 2012 @ 21:27:

Ik zie alleen een lelijke tas, en Lelijke broek en een nog lelijkere trui. Waar staan die laarzen?http://www.viva.nl/2012/1 ... -enkellaars-redactieblog/
Dank robo! Al doen ze pijn aan m'n ogen....Wat een lelluke dingen.

Er staat bij dat ze leuk staan onder een rokje...hóé dan?!?
Oeh die zijn inderdaad wel erg lelijk. Al weet ik niet of ze het winnen van die hoed..
quote:Italie_Meisje schreef op 25 oktober 2012 @ 22:25:

Ik zie ook veel kleding die ik niet mooi vind.

Kwam vandaag goed uit, moesten voor halloween nog een afschuwlijke geblokte houthakkersblouse hebben.

Nou we werden er bijna mee dood gegooid. Echt wie koopt dat nou omdat het mooi is?Hela, da's mijn lievelingsblouse
quote:sunlight schreef op 01 november 2012 @ 12:57:

Er staat bij dat ze leuk staan onder een rokje...hóé dan?!? Dat was preciés mijn gedachte: onder welk rokje dan, en bij wie in hemelsnaam??
quote:robo schreef op 01 november 2012 @ 16:51:

[...]

Dat was preciés mijn gedachte: onder welk rokje dan, en bij wie in hemelsnaam??

Dat soort combinaties zou verboden moeten worden

Misschien kan ik Rutte of even bellen of we bij de komst van de Nationale politie straks ook een afdeling modepolitie kunnen krijgen Stap ik gelijk over.

Er staat bij dat ze leuk staan onder een rokje...hóé dan?!?Dat rokje moet nog gemaakt worden. .

Er staat bij dat ze leuk staan onder een rokje...hóé dan?!?Rok tot aan je enkels waarschijnlijk, z0'n maxiding, wat alles bedekt, incl de laarsjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven