VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik ben helemaal te laat, maar onder het mom van "beter laat dan nooit" alsnog 3 dikke zoenen op Ely's wangen en een bescheiden felicitatiebehangetje erbij.

Dankzij Morries link naar Pebbles' site weet ik ineens weer hoe het stofje van mijn trouwjurkmouwen heette, want bij de lamp stond het ook (organza dus). Lekker belangrijk.

Die lampen die jij wilt Pebbles, die lijken erg op wat wij nu in het wit hebben hangen en die vind ik wat saai worden. Bollen zien er ook leuk uit (al denk ik dat vent ze te heftig vindt), alleen zou ik me daarvan afvragen of ik ze niet snel zat zou zijn.
Morrie, als je de lamp echt wilt bestellen krijg je korting.

Zet het wel even op de mail.
Ik ben serieus geinteresseerd Pebbles, wil al tijden een nieuwe lamp maar durf alleen niet te beslissen....

Kan mijn privemail niet meer openen op het werk (ja, ben weer aan het forummen op het werk jongens), geen idee hoe dat komt, dus ik antwoord je niet gelijk. Dan weet je dat...
quote:athena schreef op 29 april 2008 @ 11:13:

Bollen zien er ook leuk uit (al denk ik dat vent ze te heftig vindt), alleen zou ik me daarvan afvragen of ik ze niet snel zat zou zijn.

Dat is voor mij dan weer geen punt, want ik wissel ongeveer elke jaar-anderhalf jaar van lampen...

Wij hebben 3 van die bollen aan iemand verkocht, die heeft ze op verschillende hoogtes in zijn vide hangen. Dat ziet er echt superleuk uit!
Oh, ik heb je gemaild op thuismail. Kan het hier ook wel zeggen eigenlijk. Is wel exclusieve vrolijke vriendinnenkorting die overigens ook afhankelijk is van welke lamp je in geïnteresseerd bent en dat heeft weer te maken met marges en inkoopkortingen enzo...

Grote (1.30 m) mag je hebben voor 170,-

Kleinere (1.10 m) voor 150,-

Wij hebben een heel hoog trapgat, daar zouden die bollen ook gaaf staan. Maar ok, 1 lamp tegelijk en op zich hangt daar ook wel een mooie lamp nu, itt de eettafel waar spotjes boven hangen.
Het gaat om die van 1.10 m. Het enige wat ik me nog afvraag is hoe ovaal cq rond de lamp is. Dus hoe smal is de breedte ongeveer, kun jij dat ergens zien?
En ik heb de lamp in de showroom uithangen om te bekijken en uit voorraad leverbaar.
quote:Pebbles schreef op 29 april 2008 @ 11:40:

En ik heb de lamp in de showroom uithangen om te bekijken en uit voorraad leverbaar.

Ben je open op Koninginnedag .

Ik ben nog even de maten van onze eettafel aan het opzoeken, ik twijfel nu toch of ik niet die van 1.30 moet nemen....
De tafel is 1.40 lang. Dan is 1.10 toch lang genoeg voor een lamp?
Zal ik even opmeten. Moment...

[...]

Die van 1.30 is 35 cm, ik denk, weet zo goed als zeker, dat die van 1.10 zelfde breedte heeft maar die ligt heel erg hoog op de plank.
Haha, nee gelukkig niet open op koninginnedag! En op HEmelsvaartdag ook niet!

Ik zou bij een tafel van 1.40 die van 1.10 nemen.
Nou deal dan , zal ik hem op de site plaatsen of gaat het dan fout met mijn Vrolijke korting? Ik kan je ook mailen.

En met die fijne korting, kun je hem dan nog steeds opsturen? Ik heb namelijk doordat ik gewoon werk vrijdag en zaterdag bruiloftsinkopen moet doen helemaal geen tijd om op korte termijn naar je toe te komen, helaas...
33 cm.

Uhm, heb net even gebeld met Pebblo. Opsturen met deze korting doen we niet. Vanwege formaat is het ook nog extra duur pakket. We kunnen 2 dingen doen (binnenkort bij jou afleveren als we in de buurt zijn (groothandel in jou plaats), of morgen/overmorgen bij mij thuis ophalen) maar misschien handig om dat even via mail of telefoon te regelen. Kun je mij anders een mailtje vanaf werk sturen dan mail ik je even terug hoe wij het bedacht hadden. Of mij anders hier bellen (e-mailadres en tel nr onder contact op de site) of mobiel. Wat jij handiger vindt.
Ik mail je! Ophalen is prima hoor, kan zelfs nog aan Harrie vragen of hij dat dan vrijdag even doet. Maar goed, ik mail je dus even vanaf mijn werk
Ik heb gemaild, weet eigenlijk niet of ik nu naar jou of naar Pebblo heb gemaild, heb in ieder geval Hoi 'Pebbles' boven de mail gezet
haha, niet hoor. Er stond gewoon Hoi XXX (eerste lettergreep mijn naam). Ik wilde jou ook al met 'Hoi Morrie' mailen!
Ely heeft ook al een lamp van ons. En Meave. En Mille.

En volgens mij hebben zij zelfs alle drie dezelfde met hooguit een ander glaasje!

En misschien wel al meer Viva-forummers, maar dat ik dat dan niet weet.
anoniem_38269 wijzigde dit bericht op 29-04-2008 14:53
Reden: naam...
% gewijzigd
Ik heb heel veel zin in de lamp . Volgens mij geeft het het hele interieur een 'boost', zo'n nieuwe lamp. Nu hebben we van die saaie Gamma spotjes boven de tafel, met deze lamp ziet het er gelijk weer meer aangekleed uit.

Jammer alleen dat ik nu ook een andere eettafel wil , en dan moet ik ook een ander dressoir want eettafel en dressoir horen bij elkaar.
quote:Pebbles schreef op 29 april 2008 @ 14:48:

En misschien wel al meer Viva-forummers, maar dat ik dat dan niet weet.

Dat gevoel heb ik ook met onze geboortekaartjes en kinderlampen.

Zou het wel leuk vinden als ze lieten weten dat ze ons via het forum hebben gevonden.
Hé, ik had eerder een heel verhaal getypt over dat ik een nieuwe lamp nodig heb voor een nieuw dressoir, maar dat is niet gepost. Laptop deed ook erg raar...
Ik wil ook meteen een nieuwe lamp. Het liefst een mooie staande leeslamp, maar heb echt geen idee waar ik hem moet laten.
Bij mij naast de kast?

Van harte Ely! Beetje mosterd, maar uit een goed hart :-)
Hier al een paar dagen aan het kwakkelen met migraine en dus overdosis aan Pillen. Erg vermoeiend en ik krijg er ook echt last van mijn nek enzo van. Maar gelukkig nu 6 dagen achter elkaar vrij, dus dat is wel prettig.

Heb ik veel gemist? Ik wil ook een leuke lamp nog dus neem me elke keer voor om eens bij pebbles op bezoek te gaan om et shoppen voor een lamp. Al is het maar kijken naar het mooie pand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven