doorgeefvraag
dinsdag 29 april 2008 om 10:17
Ik ben redelijk makkelijk te prikkelen, maar ik weet niet of het makkelijker is dan wanneer je er niet veel aan denkt. Om de simpele reden dat ik er nooit niet veel aan denk en het dus niet kan vergelijken
Ik versier makkelijk zelf, word niet zo vaak versierd (helaas, want vind dat wel prettig)
Komt misschien omdat ik de de ander de kans niet geef om te versieren omdat ik dan zelf al bezig ben haha.
Waar kijk je het eerst naar bij een man/vrouw?
Ik versier makkelijk zelf, word niet zo vaak versierd (helaas, want vind dat wel prettig)
Komt misschien omdat ik de de ander de kans niet geef om te versieren omdat ik dan zelf al bezig ben haha.
Waar kijk je het eerst naar bij een man/vrouw?
dinsdag 29 april 2008 om 10:24
dinsdag 29 april 2008 om 10:31
O o, lange jas met vrijwel niets eronder dan mooie lingerie en hoge hakken, oei.....
Nee, ik ken een knappe blonde dame met weinig diepgang die ik toch wel eens serieus zou willen nemen, maar voor een SV graag toch nadruk op de V.
Zoeken de meesten hier voor een SV een totaal ander type dan nr.1?
Nee, ik ken een knappe blonde dame met weinig diepgang die ik toch wel eens serieus zou willen nemen, maar voor een SV graag toch nadruk op de V.
Zoeken de meesten hier voor een SV een totaal ander type dan nr.1?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 29 april 2008 om 11:27
Als de nr.2 zo geweldig is dat het stom zou zijn mijn leven niet met haar te willen delen, jazeker. Moet zij ook nog willen trouwens.
En nee, mijn nr.1 weet niet dat ik hier rondhang
@dameinhetblauw(denkik): nee, nog nooit een bekende hier ontmoet naar ik vermoedde
Vraag blijft: wel eens 2 SV's gelijk gehad?
En nee, mijn nr.1 weet niet dat ik hier rondhang
@dameinhetblauw(denkik): nee, nog nooit een bekende hier ontmoet naar ik vermoedde
Vraag blijft: wel eens 2 SV's gelijk gehad?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 29 april 2008 om 11:32
dinsdag 29 april 2008 om 11:37
- Ik ben weer op zoek naar SV ja,
- Geen vermoeden van bekende hier
- Ik zal nr 1 niet verlaten voor nr x. Ook nooit overwogen
- Ooit wel eens 4 SV's gehad..
Via datingsite met 4 in contact gekomen en niet kunnen
kiezen.
- SV's komen nooit thuis, dus nee, nooit 2 tegelijk.
Als je meer dan 1 SV hebt, weten ze het dan van elkaar?
- Geen vermoeden van bekende hier
- Ik zal nr 1 niet verlaten voor nr x. Ook nooit overwogen
- Ooit wel eens 4 SV's gehad..
Via datingsite met 4 in contact gekomen en niet kunnen
kiezen.
- SV's komen nooit thuis, dus nee, nooit 2 tegelijk.
Als je meer dan 1 SV hebt, weten ze het dan van elkaar?