doorgeefvraag
dinsdag 29 april 2008 om 13:46
dinsdag 29 april 2008 om 13:47
"Ach laat maar"
Nooit zulke buren gehad (helaas)
Wel een keer tijdens een weekend Parijs in een of ander ranzig hotel terecht gekomen dat (bleek achteraf) ook per uur te huur was..
Mijn hemel, wat je dan allemaal hoort....
Maar wel interessant...
Weer vastgesteld dat de gemiddelde man na 2 minuten komt..
Hoop gebonk en gekraak en gesteun gedurende 2 minuten..
dan 1 minuut stil
en dan het geluid van de wasbak
Lache.
Maar geen oog dichtgedaan.
Stelling: Nederland moet ook 'love hotels' hebben a la onze zuiderburen. Waar of niet?
Nooit zulke buren gehad (helaas)
Wel een keer tijdens een weekend Parijs in een of ander ranzig hotel terecht gekomen dat (bleek achteraf) ook per uur te huur was..
Mijn hemel, wat je dan allemaal hoort....
Maar wel interessant...
Weer vastgesteld dat de gemiddelde man na 2 minuten komt..
Hoop gebonk en gekraak en gesteun gedurende 2 minuten..
dan 1 minuut stil
en dan het geluid van de wasbak
Lache.
Maar geen oog dichtgedaan.
Stelling: Nederland moet ook 'love hotels' hebben a la onze zuiderburen. Waar of niet?
dinsdag 29 april 2008 om 14:09
De Belgische hotels zijn keurig en niet zo duur (30 euro voor 3 uur, 45 voor een hele dag). Niet sleazy.. alleen wat ver weg voor ondergetekende.
Heb wel eens fantasie op papier gezet, maar niet om te delen met goegemeente (alleen met SV)
Kun je opgewonden raken van een verhaal (alleen woorden, geen plaatjes) ?
Heb wel eens fantasie op papier gezet, maar niet om te delen met goegemeente (alleen met SV)
Kun je opgewonden raken van een verhaal (alleen woorden, geen plaatjes) ?
dinsdag 29 april 2008 om 14:15
dinsdag 29 april 2008 om 14:23
dinsdag 29 april 2008 om 14:36
Ik werk op halve kracht vanuit huis (ben eigenlijk ziek)
IK neem voor mijn SV's wel eens een leuk aandenken mee van mijn reizen naar Azie.
Behalve 'elke handeling die een van bieden niet op prijs stelt' zou ik geen 'algemene verboden handeling' weten.
Waarom is die vraag voor kadootjes voor Buster niet van toepassing?
IK neem voor mijn SV's wel eens een leuk aandenken mee van mijn reizen naar Azie.
Behalve 'elke handeling die een van bieden niet op prijs stelt' zou ik geen 'algemene verboden handeling' weten.
Waarom is die vraag voor kadootjes voor Buster niet van toepassing?
dinsdag 29 april 2008 om 14:41
Buster heeft geen sv.
Verboden handelingen vind ik die dingen waar wat teveel genegenheid uit spreekt. Heel lang in bed blijven liggen na de sex, blijven slapen en dan lepeltje liggen. Ne de sex samen verstrengelt op de grond nog naar een film kijken. Heb dit allemaal wel gedaan, maar ik heb meer afstand nodig om de zaken duidelijk te houden. Kadootjes kopen en krijgen zou hier voor mij ook onder vallen.
Verboden handelingen vind ik die dingen waar wat teveel genegenheid uit spreekt. Heel lang in bed blijven liggen na de sex, blijven slapen en dan lepeltje liggen. Ne de sex samen verstrengelt op de grond nog naar een film kijken. Heb dit allemaal wel gedaan, maar ik heb meer afstand nodig om de zaken duidelijk te houden. Kadootjes kopen en krijgen zou hier voor mij ook onder vallen.
dinsdag 29 april 2008 om 14:47
Niet zozeer wat als wel waar.....
Op het aanrecht
In public places
Dat was het wel.
heb toch vrij veel met nr 1. gedaan toen de spierziekte nog niet zo ver gevorderd was.
Ik heb geen moeite met verboden handelingen, maar sommige van mijn ex-sv's wel inderdaad..
Dus wat 'verboden' is hangt heel erg van de sv af.
Als je verliefd wordt op een sv, beeindig je het dan? of is het dan al te laat?
Op het aanrecht
In public places
Dat was het wel.
heb toch vrij veel met nr 1. gedaan toen de spierziekte nog niet zo ver gevorderd was.
Ik heb geen moeite met verboden handelingen, maar sommige van mijn ex-sv's wel inderdaad..
Dus wat 'verboden' is hangt heel erg van de sv af.
Als je verliefd wordt op een sv, beeindig je het dan? of is het dan al te laat?
dinsdag 29 april 2008 om 14:55
Saaie verhalen over wat hij die dag op zijn werk heeft gedaan. Moet bekennen dat ik weleens nogal bot gevraagd heb of we niet gewoon konden gaan n**ken...
Tegen sv vertel ik niet over de dingen waar ik echt mee zit. Dat krijgt mijn nr 1 op zijn bord.
@stew anaal, niet leuk?
Vraag slimlief blijft nog even staan
Tegen sv vertel ik niet over de dingen waar ik echt mee zit. Dat krijgt mijn nr 1 op zijn bord.
@stew anaal, niet leuk?
Vraag slimlief blijft nog even staan