Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
vrijdag 2 november 2012 om 23:40
zaterdag 3 november 2012 om 10:53
zaterdag 3 november 2012 om 11:40
Gelukkig dat het beter gaat met je schoondochter en dat ze weer lekker naar huis mag!
Onze trap is al beschadigd,verf droogt niet goed en we moesten gister toch naar boven dus op de plaats waar halve maantjes komen,zie je voetstappen.Daar zie je straks niks meer van,maar nu ziet het er stom uit.
Lijstje...op mijn gemakje..
boodschappen
wc poetsen
wassen
stoffen en stofzuigen(doet vriend)
koken en wat hapjes maken(of kopen)
vanavond visite
Onze trap is al beschadigd,verf droogt niet goed en we moesten gister toch naar boven dus op de plaats waar halve maantjes komen,zie je voetstappen.Daar zie je straks niks meer van,maar nu ziet het er stom uit.
Lijstje...op mijn gemakje..
boodschappen
wc poetsen
wassen
stoffen en stofzuigen(doet vriend)
koken en wat hapjes maken(of kopen)
vanavond visite
zaterdag 3 november 2012 om 12:11
zaterdag 3 november 2012 om 12:28
Jeetje wat gebeurd hier toch allemaal? Kwam even 'gedag zeggen' en lees dat Zoebs schoondochter naar het ziekenhuis is, Robo weg van het forum... wat een nare berichten.
Zoeb, hoop dat schoondochter zich snel beter voelt, wat een schrik zeg! En dan ook nog je beste forum-vriendin die vertrekt. Geen idee wat de reden is maar dit zal ze niet zomaar doen na al die tijd..
Coe, lego-ochtend klinkt goed Ik hoop dat het je lukt om het nog even rustig aan te blijven doen, lijkt me wel beter voor je.
Gold, is je lijf weer een beetje bijgekomen van het harde werken? Lijkt me lastig idd als je eerst zonder moeite fulltime werkte en je nu zo goed voelt dat dan niet meer gaat..
Cariboe flinke lijstjes bij jou, succes ermee!!
Ik ga vandaag verder met mijn opruim-actie, ben bezig met het uitzoeken van mijn kleding en een hoop dingen aan het weggooien. Steeds in kleine stapjes maar het gaat de goeie kant op. Wat heeft een mens toch hoop rotzooi (wij wel tenminste).
Vanavond misschien naar de film, willen naar de nieuwe James Bond maar kan me voorstellen dat die al is uitverkocht.
Ik ga weer verder met ruimen.
Fijne zaterdag allemaal en want volgens mij kunnen we die allemaal wel weer gebruiken..
Zoeb, hoop dat schoondochter zich snel beter voelt, wat een schrik zeg! En dan ook nog je beste forum-vriendin die vertrekt. Geen idee wat de reden is maar dit zal ze niet zomaar doen na al die tijd..
Coe, lego-ochtend klinkt goed Ik hoop dat het je lukt om het nog even rustig aan te blijven doen, lijkt me wel beter voor je.
Gold, is je lijf weer een beetje bijgekomen van het harde werken? Lijkt me lastig idd als je eerst zonder moeite fulltime werkte en je nu zo goed voelt dat dan niet meer gaat..
Cariboe flinke lijstjes bij jou, succes ermee!!
Ik ga vandaag verder met mijn opruim-actie, ben bezig met het uitzoeken van mijn kleding en een hoop dingen aan het weggooien. Steeds in kleine stapjes maar het gaat de goeie kant op. Wat heeft een mens toch hoop rotzooi (wij wel tenminste).
Vanavond misschien naar de film, willen naar de nieuwe James Bond maar kan me voorstellen dat die al is uitverkocht.
Ik ga weer verder met ruimen.
Fijne zaterdag allemaal en want volgens mij kunnen we die allemaal wel weer gebruiken..
zaterdag 3 november 2012 om 14:08
zaterdag 3 november 2012 om 20:00
En of Coetje.
Ik ben de bank niet af geweest. Wilde wel aan de slag ( iet met een berg was en zo) maar Goldman zei dat dat morgen ook nog kon. Ik ben dus maar blijven bankhangen.
Opruimen is soms best lekker he Gelfje? Met de nadruk op soms.
Is James Bond nog gelukt?
Wat voor dieet doe je Caribou.
Je had best wel weer een pittig lijstje vandaag.
Jij ook rustig aan gedaan vandaag Coetje?
Wat is dat over dat optreden van Blof live volgen?
Zoeb, is het allemaal weer oke bij schoondochter?
Ik ben de bank niet af geweest. Wilde wel aan de slag ( iet met een berg was en zo) maar Goldman zei dat dat morgen ook nog kon. Ik ben dus maar blijven bankhangen.
Opruimen is soms best lekker he Gelfje? Met de nadruk op soms.
Is James Bond nog gelukt?
Wat voor dieet doe je Caribou.
Je had best wel weer een pittig lijstje vandaag.
Jij ook rustig aan gedaan vandaag Coetje?
Wat is dat over dat optreden van Blof live volgen?
Zoeb, is het allemaal weer oke bij schoondochter?
zaterdag 3 november 2012 om 22:11
Je mag naar gelang je startgewicht, streefgewicht en leeftijd een aantal punten per dag eten.
Elk voedingsmiddel heeft een bepaalde puntenwaarde, dus kun je tellen hoeveel je op een dag eet.
Ze hebben een online programma waarbij je in hun database kunt opzoeken hoeveel punten iets is dus het is niet veel reken werk.
Het is eerder een kwestie van plannen en uitkienen wat je gaat eten.
Elk voedingsmiddel heeft een bepaalde puntenwaarde, dus kun je tellen hoeveel je op een dag eet.
Ze hebben een online programma waarbij je in hun database kunt opzoeken hoeveel punten iets is dus het is niet veel reken werk.
Het is eerder een kwestie van plannen en uitkienen wat je gaat eten.
zondag 4 november 2012 om 09:56
Goldman heeft gelijk,die was ligt er vandaag ook nog wel.Is voor je lijf best fijn dat het even mag rusten.
Caribou,je moet dus lid worden van de WW om mee te kunnen doen?
Vandaag niet veel plannen,vriend gaat met Uk naar schoonouders en ik rommel wat aan in huis.Oudste helpen met haar huiswerk,ze komt er niet doorheen,wasje draaien en opvouwen enz.Vanavond om 18.55 Expeditie kijken,heb ik donderdag gemist omdat vriendin de kapster kwam.
Caribou,je moet dus lid worden van de WW om mee te kunnen doen?
Vandaag niet veel plannen,vriend gaat met Uk naar schoonouders en ik rommel wat aan in huis.Oudste helpen met haar huiswerk,ze komt er niet doorheen,wasje draaien en opvouwen enz.Vanavond om 18.55 Expeditie kijken,heb ik donderdag gemist omdat vriendin de kapster kwam.
zondag 4 november 2012 om 10:43
Eigenlijk wel, maar op internet staat diverse lijsten met puntwaardes van voedingsmiddelen en recepten en je kunt er ook wel vinden hoe je kunt uitrekenen hoeveel punten je mag.
Maar ik ben lid, lekker makkelijk online en via de app mijn voedingsdagboek bijhouden.
J is vorige week zelf begonnen met lijnen, die is nu een kilo kwijt. En vanaf nu krijgt hij mijn ww maaltijden voorgeschoteld, dat zal ook wel helpen.
Vandaag:
- m in bad
- badkamer dweilen ()
- huiskamer opruimen (staat nog van gisteren)
- stofzuigen
En dan straks naar een verjaardag
Maar ik ben lid, lekker makkelijk online en via de app mijn voedingsdagboek bijhouden.
J is vorige week zelf begonnen met lijnen, die is nu een kilo kwijt. En vanaf nu krijgt hij mijn ww maaltijden voorgeschoteld, dat zal ook wel helpen.
Vandaag:
- m in bad
- badkamer dweilen ()
- huiskamer opruimen (staat nog van gisteren)
- stofzuigen
En dan straks naar een verjaardag