Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zie hem op mijn fb ook heel veel voorbij komen. Er is ook een topic over. Heel erg.

Splinter, ben blij dat je zo'n goed gesprek hebt gehad en dat er naar je geluisterd wordt en dat er gelijk wat aan gedaan wordt. Zal een opluchting zijn of niet?

Ik denk dat ik nierbekkenontsteking heb. Morgen dokter bellen.
Ik gelukkig maar 1x gezien. Niet dat het niet erg is hoor, het is verschrikkelijk.

Wat rot Rat. Hoop dat je het toch niet hebt.

Het Viva forum is papaja.
Getver Ratje, hoop dat het niet zo is, waardeloos toch die buikklachten, je niet lekker voelen. Gauw opknappen hoor!

Splintje, hehe een secretaresse, bind haar aan de bureaupoot vast!!

Tonks, ja grappig he die beelden die je hebt van mensen die je nog nooit hebt gezien. Ik vond het ook superspannend om jullie allemaal in het echie te zien.

Die jongen (zelfmoord) heb ik niks van meegekregen, is dat in NL gebeurd?

Je hebt hier Overweight tot 30 en dan vanaf 30 Obesed (ik zat op 32). Ik zit op 28 (met kleren aan). Ik heb wel een hele vervelende blubberbuik, die is echt dikkig. Maar ik leg me daar meestal redelijk overheen.

Gisteravond voor het eerst in jaaaaaaren, zelf gevulde speculaas en gevulde koeken gebakken. Mjm lekker hoor! Ik had een pond amandelspijs gekocht bij de NL bakker.
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 05 november 2012 @ 19:32:

Je hebt hier Overweight tot 30 en dan vanaf 30 Obesed (ik zat op 32). Ik zit op 28 (met kleren aan). Ik heb wel een hele vervelende blubberbuik, die is echt dikkig. Maar ik leg me daar meestal redelijk overheen.

Hier hetzelfde Fant maar jij valt dus écht niet meer in Obese...

Body Mass Index tussen de:

- 20 en 25 gezond gewicht

- 25 en 30 overgewicht.

- > 30 ernstig overgewicht; obesitas.
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 05 november 2012 @ 19:32:

Die jongen (zelfmoord) heb ik niks van meegekregen, is dat in NL gebeurd?

Jongen van 20 zelfmoord gepleegd door pesten en ouders hebben een heftige rouwadvertentie geplaatst

quote:Gisteravond voor het eerst in jaaaaaaren, zelf gevulde speculaas en gevulde koeken gebakken. Mjm lekker hoor! Ik had een pond amandelspijs gekocht bij de NL bakker.niet zo goed voor je BMI
Stomme pesten ook, bah waarom doen kinderen dat toch. En dan ook nog nu hij "al" 20 is. Ik heb altijd gehoopt dat gepeste kinderen zich beter gaan voelen zodra ze van het middelbare schoolsysteem af zijn en gaan studeren. Meer gelijkdenkende mede studenten en natuurlijk, mag je hopen, ook een volwassener omgeving. Vind dit echt enorm schrokkend.

W.b.t. dat lekkers, ik mag nog steeds van mijzelf 1 koekje per dag. Dus hoewel ze mij erg verleidelijk aankijken blijven ze netjes in hun trommel. Ik ga zo wel een bakje zelfgemaakte appelmoes eten en heb net een boterham met zelfgemaakte filet american (met kappertjes) opgegeten. Mjam.
Optimist tot in de kist!
Is het nog gelukt met je route gisteren, Fant?

Ratteke, naar Spanje, superleuk! Ben je eindelijk ook eens zelf weg. Maar eerst plannen maken en voorpret, heerlijk!

Oh, niet leuk dat je misschien nierbekkenontsteking hebt. Hoort daar misselijkheid bij? Wel rugpijn ja. Nou, ik hoop maar dat het dat niet is, want daar ben je dan voorlopig goed zuur mee. Hoewel het wel zou kunnen als je de symptomen van een blaasontsteking nooit voelt; dan weet je ook niet of die wel echt genezen is. Morgen even naar laten kijken ja!

Die rouwadvertentie heb ik maar 1x gezien. Ik weet nog niet wat ik daarvan vind. Wel natuurlijk dat het vreselijk is dat iemand zo gepest is dat hij zelfmoord als enige goede oplossing ziet. Afschuwelijk.... Wat een schuldgevoel zullen die ouders hebben zeg.

Jaaa, de secretaresse bind ik vast aan m'n bureau. Ze heeft ook goede ideeën over hoe ze dingen lekker efficiënt kan aanpakken. Ben inderdaad ook blij met het gesprek.
Neuh, niets van gekomen, ik was gisteren eigenlijk niks lekker te pas. Heb alweer sinds vrijdag last van mijn pijntoerist, die is nu op bezoek in mijn linker bil/heup

Ik zal blij wezen als ik weer hoe ik verder moet met die stomme kiezen. De t.a. gaat kijken of hij mij kan doorverwijzen naar het zkhs (kaakchirurg of i.i.g. een t.a. die in de veilige omgeving vh zkhs werkt).

Dus wachten maar weer.

Wanneer begint de secretaresse Splint?
Optimist tot in de kist!
Afgelopen donderdag Fant.

Vanochtend heb ik haar wegwijs gemaakt en bedolven onder handleidingen enzo.

Dat zou fijn zijn, als je in het ziekenhuis terecht kan voor je kiezen. Heb je er veel last van?
Ja best wel eigenlijk. Ik sabbel mijn eten
Optimist tot in de kist!

Wanneer hoor je iets van de ta?
Hoop vanmiddag.

Hij belde vandaag, hij was "not amused", heel brommerig want hij vond het stom vd dokter dat zij geen vertrouwen heeft in een goede afloop, etc. Hij ziet natuurlijk een gebakje (nou ja om mijn gebit een gebakje te noemen gaat ook wel ver ) aan zijn neus voorbij gaan. T.a.'en zijn hier nogal commercieel. Geen reguleringen wbt prijzen, e.d. Aan mijn gebit valt een hoop te verdienen Hij begon ook al over een vriendje die chiropractor is. Jaa doei, ik moet iets met die kies en heb geen chiropractor nodig op dit moment, ik zei al dat ik een chiro "heb" maar de zijne is de beste vlgs hem. Hij wou eerst niet meewerken aan de doorverwijzing, hij vond dat mijn h.a. dat maar moet doen tenslotte heeft zij mij (lees hem) benadeeld. Ik vind het een raar verhaal.
Optimist tot in de kist!
Mag ik even melden dat bij mij in de straat iemand al een KERSTBOOM heeft staan?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nee Olijf, zulke mededelingen vind ik NIET kunnen.

Fant, wat een stom gedoe zo zeg. In plaats van een oplossing zoeken, gaan ze zitten bekvechten. Ben je lekker mee.

Even iets opzienbarends: ik ga slapen. Ja echt. Slaap lekker allemaal!
Een kerstboom nu al???? Das belachelijk, zelfs hier heb ik nog geen een kerstboom gezien. En hier zijn ze vrij vlot met die dingen, de winkels worden hier altijd direct na Halloween omgebouwd in Kerst sfeer.
Optimist tot in de kist!
Kerstboom... en Ik moet er niet aan denken zeg om dat ding nu al te hebben staan.

Fant, het gaat er maar raar aan toe met artsen onderling. Ik hoop wel voor je dat er snel uitsluitsel komt. Je eten sabbelen is niet leuk.

Ik ben net bij de dokter geweest. Kwart over 8 contact en om 10 voor 9 kon ik al terecht. Dus als een gek aangekleed, tanden poetsen, deo en op de fiets daar naar toe. Snel in een potje gepiest, afgegeven en ik kon gelijk meelopen met de dokter.

Maar ik heb dus nog steeds of weer een blaasontsteking. Komt door een virus van verkouden zijn. Zoiets. Moet het een week! kalm aan doen. Ik mag nog net de hond uitlaten.... Plaatsvervangend unitmanager belde nog en ik heb haar het goede nieuws maar verteld dat ik deze week hoogstwaarschijnlijk niet kom. Ben ik niet zo blij mee gezien de opleiding voor dat nieuwe systeem.

Maar er waren meer mensen misselijk. Lekker dan...

Nu maar weer naar boven om weer 2 dekbedden te wassen en mijn onderlakens....
Als jullie dan naar Zeeland komen zorg ik wel voor de bolussen

Fantje, gedoe zeg met die narcose! Hopelijk hebben ze snel een plan klaar voor je.

Olijf, een kerstboom? Das wel heel vroeg!

Ratteke, heel veel beterschap!!
Splint:

[img]http://media-cache-ec4.pinterest.com/up ... QW8m_c.jpg[/img]
Oh, shit...

http://media-cache-ec4.pi ... 5573496881_JlIhQW8m_c.jpg
Beterschap Rat, met je blaasontsteking. Waarom moet je precies rustig aan doen? Toch gewoon een ABkuur? Of is er ergens risico op?

Jij ook sterkte Fant, gedoe weer allemaal.

Splint, fijn van gesprek e.d.

TH, wat ben je druk steeds, waar ken ik dat toch van

Bor, fijn dat het zo goed gaat. Ik heb wel zin in een Zeeuwse bolus

*negeert de kerstboommededeling*

Even verder lezen
Ohja, Tonks: wij gaan alleen met elkaar mee naar verjaardagen van ouders. Verder niet.

Verder bepalen we zelf of we mee gaan naar vrienden of andere familieleden. Meestal gaan we alleen dan en dat is prima.

Heb je al een afspraak met masseur Bieb?
Ik heb elders iets gepost over kattenperikelen.

En verder zoek ik een tattoo voor mij. Maar kan geen plaatjes plakken hier... en nog geen 200 postings...
Post gewoon even flink door dan.

Nieuwsgierig.

Klinkt als een mooie oplossing Pilou
Het Viva forum is papaja.
quote:Ratteke schreef op 06 november 2012 @ 10:35:

. Moet het een week! kalm aan doen. Ik mag nog net de hond uitlaten.... Plaatsvervangend unitmanager belde nog en ik heb haar het goede nieuws maar verteld dat ik deze week hoogstwaarschijnlijk niet kom. (

Wat is de reden dan voor dat kalm aan doen en niet kunnen/mogen werken?

Beterschap iig,hoop dat het snel over is.

Nog geen afspraak gemaakt met de masseuse. Stom...ik vreet wel pijnstillers maar echt actie ondernemen

Her plan is er maar de uitvoering is nogal belabberd Nouja ik kan toch pas volgende week op mijn vrije dag.

Vandaag met zus en moeder boodschappen gedaan in Duitsland.
Wat voor tatoo zoek je Pilou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven