doorgeefvraag
dinsdag 29 april 2008 om 19:11
dinsdag 29 april 2008 om 19:33
Met mijn Ideale Vrouw (let op de hoofdletters) zou ik meteen trouwen. Een SV mag een heel ander type zijn, mits ik haar maar vooral beschouw als Vriendin met wie ik dan toevallig ook nog een keer fijn sex kan hebben.
Okee, nieuwe vraag: zou je voor sex betalen als je op internet ineens het stuk van je leven ziet voorbijkomen, maar daar alleen tegen betaling sex mee zou kunnen hebben?
Okee, nieuwe vraag: zou je voor sex betalen als je op internet ineens het stuk van je leven ziet voorbijkomen, maar daar alleen tegen betaling sex mee zou kunnen hebben?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 29 april 2008 om 19:52
dinsdag 29 april 2008 om 20:20
nee, dat is niet mijn redenering. Als een vrouw niet te benaderen is maar je wel seks met haar zou kunnen hebben door ervoor te betalen, dan ben ik niet geïnteresseerd. Dat heeft niet met haar beroep te maken, maar met haar keuze om geld te vragen voor ons contact. Zakelijk en privé lopen dan wat mij betreft door elkaar. En als zij mij privé niet wil hebben, dan kom je nooit tot het optelsommetje van 1+1=3...en dus zal het nooit het stuk van mijn leven kunnen worden.
Zou je een relatie kunnen hebben met iemand die tegen betaling seks met heeeel veel anderen heeft gehad?
Zou je een relatie kunnen hebben met iemand die tegen betaling seks met heeeel veel anderen heeft gehad?
dinsdag 29 april 2008 om 20:29
Ik heb wel eens seks gehad met een dame waarvan ik op een gegeven moment wist dat ze nogal wat rondgeneukt had. Er was echter een leuke en open vriendschap ontstaan, ze was ook een erg lekker ding dus toen na een tijdje het idee opkwam....
Ondanks haar 'verleden' zou ik denk ik ook wel een leuke relatie met haar kunnen hebben. Ik weet wie ze is, waar ze vandaan komt, hoe ze inelkaar zit (prima) en - belangrijker nog - ik weet alles al.
Of dat nu precies hetzelfde is als iemand die veel seks tegen betaling heeft gehad, het zal in de buurt komen denk ik.
Wel eens een (korte) relatie gehad met een prostituee?
Ondanks haar 'verleden' zou ik denk ik ook wel een leuke relatie met haar kunnen hebben. Ik weet wie ze is, waar ze vandaan komt, hoe ze inelkaar zit (prima) en - belangrijker nog - ik weet alles al.
Of dat nu precies hetzelfde is als iemand die veel seks tegen betaling heeft gehad, het zal in de buurt komen denk ik.
Wel eens een (korte) relatie gehad met een prostituee?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 29 april 2008 om 21:19
Hoeft niet per definitie. Ik heb niet bepaald de beest uitgehangen maar weet schijnbaar wel wat fijn is. Ook een kwestie van opletten natuurlijk, plus dat ik niet rondloop met het idee dat ik iets moet bewijzen. Scheelt ook.
Heb je wel eens lange periodes gehad zonder zin aan sex?
Heb je wel eens lange periodes gehad zonder zin aan sex?
dinsdag 29 april 2008 om 21:26
Hoe vaak: hangt van de sessie af. Ik heb wel eens een geweldige dat gehad van een paar uurtjes en toch maar 1 orgasme. Een andere langere date twee. Maar toch prima naar mijn zin gehad. Ik verkeer liever een uur lang in een staat van 'net niet' dan dat ik na 2 x 5 minuten al richting douche mag
Heb je wel eens een urenlange sessie gehad met veel bevrediging, echter zonder dat er gepenetreerd werd?
Heb je wel eens een urenlange sessie gehad met veel bevrediging, echter zonder dat er gepenetreerd werd?
dinsdag 29 april 2008 om 22:24
Met dame in cabrio afdalen naar het dal, in het dorp beneden is een tafel gereserveerd op een terras aan de kant van het meer. Terwijl de schemering valt genieten we van een perfect diner en een goed gesprek.
Nadien nog een terras pakken aan het plein, mingle met de lokale bevolking, nog een tijdje dansen op en luisteren naar de muziek van de goeie live band, en dan: op naar de hotelkamer! Alwaar mij een verrassing wacht, lief heeft het sensueelste kamermeisje bereid gevonden de nacht met ons te delen....
En dan 's ochtends ontbijten op het dakterras van het hotel, met uitzicht over het langzaam wakker wordende dal beneden ons, dat alles gelardeerd met een zachte bries in zonnestralen.
Nadien nog een terras pakken aan het plein, mingle met de lokale bevolking, nog een tijdje dansen op en luisteren naar de muziek van de goeie live band, en dan: op naar de hotelkamer! Alwaar mij een verrassing wacht, lief heeft het sensueelste kamermeisje bereid gevonden de nacht met ons te delen....
En dan 's ochtends ontbijten op het dakterras van het hotel, met uitzicht over het langzaam wakker wordende dal beneden ons, dat alles gelardeerd met een zachte bries in zonnestralen.