Entertainment alle pijlers

(Oude) series op DVD

07-11-2012 09:44 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je tegenwoordig van bijna wel alle series de seizoenen op DVD kunt kopen, ook de oude(re) series van jaren geleden. Een jaar of 20 geleden was mijn leven zo ingedeeld dat ik lang niet altijd tijd had om series te volgen, vaak delen miste etc..

Ik ben momenteel een drietal series tegelijk aan het kijken

namelijk Miami Vice, ben inmiddels bij seizoen 3 (oh, jeugdsentiment en wat word ik oud etc..)

The X-Files, alle seizoenen in een mooie limited edition box op de kop kunnen tikken op MP...1 van mijn meest favoriete series.

The Wire. Weet niet of dit ooit in NL is uitgezonden (is van HBO), vriend had die nog liggen maar machtig goed.

Op mijn verlanglijstje staat nu nog: Millenium (niet te verwarren met die van Stieg Larsson maar de serie die eveneens is uitgebracht door Chris Carter, regisseur van the X files.

Waar zijn jullie momenteel van aan het genieten?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
ik kijk nu de dvd's van Damages. Niet zo'n oude serie maar heeeerlijk om zo'n hele serie achter elkaar te kijken op een druilerige zondag ofzo
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Oh dat ken ik niet DeeDee, zal eens googlen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Wij zijn onlangs begonnen aan 666 Park avenue. Is nog niet in Nederland op de buis en is sinds september van dit jaar in Amerika, maar na 1 aflevering ben ik hooked.

Verder vindt ik 2 broke girls wel erg grappig. Maar dat zijn vrij recente series.

Ook kan ik alle seizoenen van How I met your mother aanraden....
euhm.....zijn geen dvd's sorry.

Wel op dvd...."cold feet" is brits en super grappig.

Nadeel van series op dvd is dat je ze na 1 keer kijken laat stof vangen in de kast.
Ik ben nu Suits aan 't kijken, maar da's 'n nieuwe. Ik hou ook van oude series als Magnum, JAG, Nikita, BH90210, Sliders etc.

Baal er wel van dat er series zijn die ik vroeger te gek vond, die niet uitgekomen zijn op dvd. Sisters zou ik bijv. graag nog 'ns zien.
Ik wil zo graag nog het laatste seizoen van Felicity. Maar die is niet te koop in NL.
Stressed is just desserts spelled backwards
En ook nadeel dat sommige buitenlandse series niet hier uitkomen (Heartland uit Canada bijv)
Wij hebben de dvd-box van Band of Brothers.

We kijken hem nog regelmatig, hele goeie serie.
quote:sprokkelientje schreef op 07 november 2012 @ 09:48:

Oh dat ken ik niet DeeDee, zal eens googlen.echt een aanrader! Goed geschreven, goede acteurs (oa Glenn Close) en superspannend!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:elninjoo schreef op 07 november 2012 @ 10:03:

Ik ben nu Suits aan 't kijken, maar da's 'n nieuwe. Ik hou ook van oude series als Magnum, JAG, Nikita, BH90210, Sliders etc.

Baal er wel van dat er series zijn die ik vroeger te gek vond, die niet uitgekomen zijn op dvd. Sisters zou ik bijv. graag nog 'ns zien.Jaaaaaaaaaaaah Sisters jammer inderdaad dat die niet op dvd te krijgen is BH90210 heb ik dvd's van heerlijk jeugdsentiment.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Heartbreak High, Flying Doctors.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik kijk dawsons creek op dit moment!
ohw ja, flying doctors heb ik ook!!
Ik heb de dvd box van Cold Feet. Superleuke serie van de BBC.
Evelien blijft leuk,

en Twin Peaks, maar die had ik gedownload.
Millenium! Oh daar bleef ik voor thuis! Geweldige serie!

Ik ben nu bezig met Golden Girls.... en ja ik vind hem nog steeds leuk!
Wat ik ook een erg leuke serie vond op de BBC was This Life. Deze serie gaat over het leven jonge advocaten die samen met z'n vijven een een huis delen.

Misstresses, ook een leuke BBC-serie, over het wel en wee van vier vriendinnen. Klinkt als SATC, maar het is realistischer, geen comedy.
Oh dit is leuk haha. BH90210 wil ik ook wel op dvd hebben, jeugdsentiment.

Wij hebben ooit de dvdbox van achterhoek gekocht. En zou wel het zonnetje in huis willen hebben, weet alleen niet of die op dvd is.
Coupling van BBC (kopie gekregen ooit), droge Britse vrienden serie.

En ik ben helemaal blij met McLeods daughters nu op net 5.

Vroeger was er een serie met aliens die vreedzaam op aarde kwamen leven en steeds minder vreedzaam bleken. Jaren 90, titel compleet vergeten.
quote:Madderijn schreef op 07 november 2012 @ 11:34:

Vroeger was er een serie met aliens die vreedzaam op aarde kwamen leven en steeds minder vreedzaam bleken. Jaren 90, titel compleet vergeten.

V !

http://nl.wikipedia.org/wiki/V_(1983)
quote:Madderijn schreef op 07 november 2012 @ 11:34:

Coupling van BBC (kopie gekregen ooit), droge Britse vrienden serie.

En ik ben helemaal blij met McLeods daughters nu op net 5.

V?

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:cookie28 schreef op 07 november 2012 @ 11:28:

Wij hebben ooit de dvdbox van achterhoek gekocht. En zou wel het zonnetje in huis willen hebben, weet alleen niet of die op dvd is.Bedoel je niet Spijkerhoek?
Och.. Ja spijkerhoek is het
Ik heb twin peaks in huis (alle afleveringen) en die Millenium lijkt me ook wel wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven