Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Fantje, veel succes! Hopelijk kan je snel weer kauwen

Splinter, das niet fijn, van dat rapport Is me ook weleens overkomen, met als hoogtepunt ( ) een samenwerkingsstuk voor de UvA dat zowel mijn maatje als ik een keer kwijt zijn geraakt. Hoe knap is dat...en uiteraard tegen deadline momenten aan dus doortypen tot in de vroege uurtjes om het weer op orde te krijgen. Maar jij gaat dus ook vroeg te bedde? Ik al bijna

En verder heb ik een relaxdagje gehouden met manueel therapeut, koffie bij mijn ouders en thee bij een vriendin. Best lekker, alleen moest ik vanavond nog wel even aan de bak met schoonmaken van enkele ramen en kozijnen. Morgen wordt de nieuwe raambekleding gemonteerd en toen we het oude gordijn weg haalden werd duidelijk dat we niet van die poetsers zijn

Viooltje, ik mis je ook hier!

Ratteke, ging het vandaag al beter?

En even naar iedereen en natuurlijk
OOh wat balen Splint, al je werk weg, helemaal opnieuw beginnen. Echt waardeloos.

Praathoofdje, geen poetsnicht, nou prima toch, daarom zitten er toch ook gordijnen voor (toch?).

Ik was ipv mijn post aan het verbeteren mijzelf aan het quoten, toen verbeteren, incl typefouten, weer veranderen en toen had ik zomaar twee berichtjes

Sorry meiden maar hier komt even een heel stuk zelfbeklag:

Mijn tijdbom zit er nog. In het ziekenhuis konden ze niks meer dan de t.a. dus ik zat daar helemaal voor jantoedeledokie. Ik werd dan ook flink boos, want weer een hele middag naar de haaien, en 't kost ook nog best wat. Wordt vergoedt door de verzekering maar gaat wel allemaal vh potje af. Ze kunnen alleen wel met lachgas, in de auto op de terugweg besloten dat, omdat de t.a. dat ook kan en die bij ons om de hoek zit, ik het dan maar bij de t.a. zou laten doen. Dus gelijk langs voor een afspraak, maar nu "kan" dat ineens ook niet meer. Dusssss. Ik geef op. Ik begrijp er allemaal niks meer van. Nu een doorverwijzing naar een kaakchirurg maar geen idee of dat wat opschiet. Ondertussen zit ik met een doodenge kies die als hij afbreekt de hele zenuw blootlegt. Doodeng vind ik dat. Ik zit echt even helemaal stuk.
Optimist tot in de kist!
Shit Fantevrouw, ik breng je even snel een dikke knuffel
Als ik dat verhaal van Fant lees over blaasontsteking ben ik toch wel erg blij dat ik hier woon. Gewoon plasje inleveren, even wachten en je kan je pillen halen als je het hebt.

Olijf, van harte meis, je hebt het verdient he.... die 50 cent opslag

Splinter, wat klote van je verslag. Lijkt me vreselijk! Zeker zo'n verslag. Mijn beslissingen zijn zo te herstellen maar dit niet.

Wel heel fijn van goede gesprek én een secretaresse. Nu maar hopen dat ze alles snel weet en je veel werk uit handen kan nemen.

Fant, ik snap het ook niet meer. Ik hoop dat je kies er snel uit is. Of een andere tandarts zoeken? Is dat nog een optie?

Hier gaat het af en aan. Vooral 's avonds veel pijn in mijn rug. Ik zit er ook over te denken om vrijdag terug te gaan naar de ha voor nog een testje zodat ik zeker weet of het geholpen heeft of niet.

Echt rustig aan doen, tsja... gisteren 3 wassen gedraaid. Is toch niet heel veel werk of wel? Vanochtend met dochter bh's wezen kopen. Het kind had er maar 2 waarvan 1 stuk is. Nu heeft ze er weer 5. Anderhalf uur weggeweest en nu wil ik eigenlijk wel slapen. Ook geen goede nacht gehad. Toen ik naar bed ging was ik wel moe tot ik ging liggen.

K kwam ook gelijk naar bed. En begint me toch een bos om te zagen zeg... Morgana deed vrolijk mee. Oordoppen ingedaan en toen nog even geslapen. Maar als ik nu ga slapen heb ik vanavond weer een probleem.
Pfoe Fantje, wat een frustratie zeg. Dit is toch gewoon om te janken?

Ratteke, ook heel irritant dat het niet echt beter wordt. En dan al die luidruchtige types in je slaapkamer, dat helpt ook niet. Wel verstandig om nog even te laten testen, je wilt niet dat het doorschiet in een nierbekkenontsteking.

Nou, vandaag gewerkt. Mijn hypothese: als je werkt op een dag waarop je normaal gesproken vrij bent, dan lukt dat gewoon niet goed. Mijn hoofd deed vandaag niet mee, ik denk uit protest. Vanavond maar weer vroeg naar bed!
Ratje wat balen zo'n langdurige blaasontsteking en ook nog een rotnacht. Ben het helemaal eens met Splint, testen met die plas, een nierbekkenontsteking is helemaal zwaar kaa uu tee. Hoop dat het gauw beter gaat. Dit duurt wel heel lang zo.

Splint, lekker luisteren naar je gevoel: vrij betekent vrij = niks doen, luieren, etc. Malle meid, je hoofd heeft gewoon helemaal gelijk.

Waar is Biebje, en Olijf, en alle andere Tetters, 't is hier zo rustig....

Ik ben niet gezellig, ik zit stuk. Al de spanning en ik weet nog steeds niks. Heb net het zkhs waar ik geopereerd ben 8 jaar geleden gebeld voor opheldering over die brief mbt intubatie. Kreeg een hele behulpzame lieve assistente aan de phone, de anesthesioloog van destijds werkt vandaag en ze zou met hem overleggen en mij later terugbellen met meer info en kan dan ook de t.a. bellen met wat opheldering. Nu maar hopen dat ze het ook echt doet, ik ben zo moe van dat medische wereldje hier. Dat is echt een hel. Geen wonder dat er zo'n enorm tekort aan artsen is hier.
Optimist tot in de kist!
Krijg net een telefoontje van de kaakchirurg. Hij durft het wel aan!!!! Joepie (nooit verwacht dat ik nogeens blij zou zijn met een afspraak om mijn kiezen te laten trekken. Op dit moment staat er een afspraak voor Nov. 19, ik krijg dan een roesje en dan worden beide kiezen getrokken. Ze verwachten dat ik misschien al eerder kan omdat het nogal sneeuwt de komende dagen en veel mensen dan afzeggen. Dus ik hoop eerder.

Nog een grappig verhaaltje van Sanna. Sanna is gek op mijn toffels, ze heeft de gewoonte om mensen te begroeten met een schoen of toffel in haar mond. Ik kan aan het aantal schoenen/sloffen in de woonkamer zien hoeveel mensen er thuis zijn gekomen. Gisteravond kwam ik thuis, kon nergens mijn toffel vinden. Vanochtend liet ik Sanna naar buiten, er is een enorme hoeveelheid sneeuw gevallen vannacht, San liep heel bewust op een plekje af, ging in de sneeuw graven en ja hoor mijn toffel, helemaal klietskleddernat en wit vd sneeuw. Maffe hond.
Optimist tot in de kist!
Joepie Fant!

(kom zo verder reageren maar wou dit alvast ff melden)
wat een opluchting Fant. Duurt nog wel 11 dagen dus ik hoop dat je eerder terecht kan!

Gekke hond heb je. Gelukkig doet Tara dat dan weer niet. Ik wil liever niet dat ze mijn Ugg's in de sneeuw begraaft.

Ik heb net wel heerlijk lepeltje lepeltje met haar gelegen. Ze lag eindelijk eens een keer rustig.

Splinter, kan me voorstellen dat werken op je vrije dag niet leuk is. Morgen weer een betere dag.

Was ik toch bijna mijn 3e pil vergeten in te nemen... Niet zo slim. Gelukkig kom ik nog net achter.

Dochter is hond aan het kammen. Taartje zit er zo lief bij. Ze vindt het heerlijk.
Fant, fijn dus dat de kogel door de kaak kerk is qua kiezentrekkerij. Lijkt me best relaxed, met een roesje, ik vind dat ze dat standaard moeten doen En 19 november, en hopelijk wel eerder, is nog te overzien!

Splint, volgens mij is jouw hypothese gewoon hartstikke waar Bij mij klopt 'ie wel iig! Gelukkig is het bijna weekend!

Rat, bel morgen gewoon ff naar de ha, kijken wat ze daar zeggen. Je kan er maar beter een beetje bovenop zitten.

Ik moet morgen weer eens naar de slaappipo. En ja, zeker weten in Ede deze keer Ik ga vragen of ik ipv een doorslaper een inslaper kan krijgen, wil gaan testen of ik daar toch beter mee wakker word. Want helemaal zonder (ik slik een kwart mg lormetazepam - tegen 2 mg tot een half jaar (?) geleden) lukt nog altijd niet, helaas. Maar ja, ik mag niet mopperen verder! Alleen wakker worden hè...dat blijft een zeer moeizaam proces, ondanks mijn drakenei (en 3 alarmen )

Misschien moet er maar vaker een explosie zijn want vanochtend was ik wel klaarwakker. Niet van de explosie zelf (die in Nijmegen dus) maar van Olief die adhd de slaapkamer binnen kwam gestormd: vriend had om kwart over 7 gebeld, die werkt vlak naast Electrabel en was helemaal van de kaart van schrik. Olief kon door de foon de oorverdovende herrie horen (dat gigantische enge suisgeluid) en het was zelfs hier buiten te horen! Man, wat een herrie moet het dan daar zijn geweest. Vlak daarna meldde Oliefbroer zich, die was er ook niet ver vanaf toen het gebeurde, die stond ook te trillen op zijn benen.
Ol, Zo, dat is mooi zeg Ol! Groot voordeel is nu wel inderdaad dat je (bijna) blij bent met de kaakchirurg

haha, je pantoffel lag dus in de sneeuw?

Zo gek, dat het sneeuwt bij jullie. Waarom wilden jullie ook alweer verhuizen naar dat land?

Komt als geroepen die kaakchirurg na je vorige bericht

He Rat, vervelend dat slapen niet helemaal optimaal ging met die Ko de boomzager naast je. Hoe voel je je nu?

Mooi dat dochter weer wat meer bh's heeft. 2 bh's was ook vrij weinig natuurlijk.

Splint, het overkomt iedereen wel eens. Mij ook, ik had een behoorlijke aanpassing in scriptie gedaan, opgeslagen (dacht ik) en weggeklikt om naar hotmail te kunnen versturen en allerlei vervelende schermpjes van google drive weggeklikt. Document echt nergens meer te vinden. Was vergeten dat het zo'n google driveachtig document was geweest en alles dus weg was.

Helpt verschillende versies naar jezelf mailen of werken in google docs?

Kan me iig voorstellen dat het niet optimaal was.

Wel fijn dat er een nieuwe secretaresse is en jij die dingen niet meer hoeft te doen.

Ach die arme Ol zie ik nu eenzaam op een bankje zitten

Viool mis ik ook. Al heeeel lang. De tetters zijn niet hetzelfde zonder haar.

Slof is natuurlijk ook alweer een tijdje weg. Ik zou bijna mijn oude smartphone tijdelijk opsturen (hij is namelijk zo handig om met usb aan mn tv te hangen en film te kijken, dat doet m'n s2 niet) Lekker prielen op een klein schermpje.

Ol wat een stomme manier van werken bij de HA.

Olijf, 50 cent bruto is altijd meer dan geen opslag

TH, jou heb ik net nog even lastig gevallen omdat mijn google even stuk was

cranberry sap of pillen Ol. Leuk die poes die thee schenkt!

Pilou ik heb verjaardagen ouders voorgesteld, maar die vindt hij niet belangrijk. Kerst en sinterklaas zijn belangrijk Ik heb nu voorgesteld om mijn leven volgend jaar te beteren.

Ik mag weer beginnen aan mijn volgende scriptie. Staat iets meer dan 15 uur per week de komende maanden voor. Ach ja, het is voor het goede doel.

De master lijkt wel veel leuker dan de bachelor. Ik begin eindelijk de smaak te pakken te krijgen en ik ben zo bang dat ik ergens achter mee ga lopen dat ik alles ruim op tijd inlever
Het Viva forum is papaja.
Olijf, ik had helemaal niks meegekregen van die explosie. Ving vandaag iets op over "mensen vermist", "grote schrik" e.d. maar dat ging dus om die explosie.

Schrikken zeg als je het van dichterbij meemaakt.

Succes bij de slaappipo!
Zo voor mezelf.

Werkt toch wel handiger op de laptop. Tijd voor normaal zes regels nu aan een echte reactie. En die mobiele versie is stom bij mij!

ik kon niet kiezen

Explosie? Echt? Niks te vinden op het AD. Misschien nu.nl. Ff kijken.

Maar ja, die werken meestal wel om wakker te worden
Moet je eens vaker doen Tonks, forummen op de laptop. Zo veel makkelijker.

En goed hoor, weer gelijk doorgaan met je studie. Petje af!

Heb het stuk gelezen over die ontploffing. Toch raar dat het AD daar niks over had. Of ik heb er overheen gelezen, dat kan natuurlijk ook.
Rat: linkie
Oh je had het zelf al gevonden
Jee een heuze explosie in Nijmegen Gelukkig geen letsel of doden. Best eng zoiets.

Wauwses, Tonks, jij bent echt goed bezig. Fijn is dat als je zo gemotiveerd kunt werken, scheelt een stuk! Vind het allemachies knap.

Ik ben gek op het klimaat hier. Is een vd redenen waarom we hier wonen en niet in Vancouver of op Vancouver Island, hoewel ik dat ook best heel mooi vind en misschien in de toekomst wel wil wonen (op het island). Maar de strenge winters komen met mooie sneeuw en blauwe luchten. Beter dan grijs weer met regen
Optimist tot in de kist!
Het lijkt me juist heerlijk, zo'n winterseizoen. Voor het klimaat zou ik graag naar Canada verhuizen. Oud-collegaatje van mij heeft jarenlang in Vancouver gewoond, mooie stad en wat ligt dat prachtig zeg!
Vancouver is heel mooi, maar wel groot, ik zou zelf nog weleens naar Victoria willen verhuizen op Vancouver Island (is trouwens net zo groot als NL dus niet een soort van Texel ofzo). Het eiland heeft echt een hele mooie natuur en Victoria is dan ook nog eens een geweldige stad, vlak aan de zee met een mooie haven.

Optimist tot in de kist!
Fant in de sneeuw:

Optimist tot in de kist!
Hoi meiden, ik heb een lap tekst aan de andere kant staan, ik zit niet lekker in mijn vel. Te prive voor hiero.
Optimist tot in de kist!
Fantje, gereageerd elders

Meiden, we hebben WEEKEND!!

En ik ga eten en op de bank hangen
Happy weekend allemaal!!
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven