Mode & Beauty alle pijlers

welke maat ?

10-11-2012 08:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is misschien een rare vraag die ik hier kan stellen, maar wil even wat zekerheid..

Ik heb een hele leuke lingeriesetje gezien, alleen de bh is in mijn maat uitverkocht, maar kan ik dan ook een maatje kleiner of groter nemen? Ik heb altijd een 75c maar kan ik dan bijvoorbeeld ook een 80b nemen of C of een 75D?

Ik weet niet of er een maat is die een beetje op 75c lijkt, of die veel overeenkomt met die maat

Iemand die mij kan helpen?
Als je de omvang een maat kleiner neemt en de cup een maat groter dan komt dat best in de buurt. Dan moet je wel zeker weten dat de omvang past.

Je zou dus 75D eens kunnen gaan passen..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Sorry, ik bedoel 70 D
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik vind bh's niet lekker zitten als ze niet mijn maat zijn.
Ik ook niet :-)
Je zou een 70d of een 80b kunnen doen maar echt mooi zal dat niet zitten.
Kwestie van passen en kijken hoe het zit.
Is passen een optie?
Heb je al via internet gekeken of de juiste maat ergens anders nog te bestellen is?
Ik heb inmiddels al een vergelijkbaar setje ergens anders besteld, hou het toch liever bij mijn eigen maat, omdat ik dat gewoon erg fijn vind zitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven