nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Bezoek schoonouders overleefd, nu ziek op de bank hangen en kijken hoe zoon en man spelen. Ik snotter me helemaal suf vandaag.

Straks als zoon gaat slapen, dan duik ik ook mijn bed in.

Bleeeeehhh
als je mij maar niet digitaal aansteekt mdf...

verder: beterschap!

nutteloos: herfst is nog geen winter, maar het is ook geen zomer meer
Heb het flink te pakken, bah bah.

Als moeder kan jenietzomaar ziek zijn, de zorg voor je kind(eren) gaat toch gewoon door.

Ben nu pan soep aanhet maken, altijd lekker en niet superveel werk.

Ik ga proberen om morgen te werken, ben best wel een bikkel en enorm eigenwijs. Vooral dat laatste is het ergste, heeft dit jaar nog geen ziekmelding opgeleverd;-)

Nutteloos: zo' n miep van de drogist die stomweg vraagt of ik PCM, strepsils en neusspray wel echt nodig heb. Ik koop alleen maar nutteloze dingen had ik bijna geantwoord.
Hahaha MDF, had je moeten doen! Wat een domme vraag. Bij mij vragen ze altijd alleen of ik nog informatie wil bij het geneesmiddel...

Beterschap verder!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
[quote]mrsdubbelfriss schreef op 05 november 2012 @ 12:00:

Nutteloos: zo' n miep van de drogist die stomweg vraagt of ik PCM, strepsils en neusspray wel echt nodig heb. Ik koop alleen maar nutteloze dingen had ik bijna geantwoord.[/quote

nee als kerstversiering voor in de woonkamer, nou goed...

hihi nee idd, moeders kunnen niet ziek zijn. mijn moeder was zelden ziek, en als ze dat wel wat dan had ze nog geen rust, hihihi...

nogmaals veel beterschap en tips om beter te worden:

-echinaforce, geen tovermiddel maar het verkort het wel. dit neem ik altijd als ik snipverkouden ben, dan is het binnen een week over

-hete grogs (citroentje uitpersen, gekookt water erbij en veel honing. eventueel als je niet slapen kan beetje cognac. zo warm mogelijk drinken!)

-leuke boeken, dvd's en een grote stapel Donald duckies

-eventueel zoonlief paar daagjes naar opa en oma zodat je uit kan rusten?

-uiteraard veel nutteloos forummen word je ook beter van
Arme MDF! Beterschap van mij.

Je hebt het wel aan de stok met winkelvrouwen de laatste tijd...Blijkbaar zie je er uit alsof ze zich met jouw leven mogen bemoeien. Merkwaardig verschijnsel is dat toch. Bij mij is het vanzelf over gegaan toen ik een jaar of 30 was. Dan mag je het terug gaan doen :-)
Phoebe, heb je nooit geleerd dat Cognac juist het hoofdbestanddeel is van grog??? Volgens mijn vader dan . Dat doodt de bacteriën in de keel .
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
ja lieve Soezel ik weet dat, echter ik doe dat nooit...

(goor en niet goed....)
zo heb een goede week, heb een aantal knopen doorgehakt.

zag ik erg tegenop maar het voelt erg goed.

laatste knoopje: Isa ik vind jou niet meer lief heb ik besloten...
Pfff wat een week was dit!

Maar ik heb de eindstreep gehaald, op mijn tandvlees, maar toch wel even gedaan.

Korte versie: op het werk is de bom ontploft, nu de scherven opruimen daar, man weer ziek fikse buikgriep dit keer, zoon is bezig tanden te krijgen meerdere tegelijk, zelf nog niet helemaal fit maar Tsja het huishouden draait op mijn kracht.

Nu dit weekend geen afspraken en dat blijft zo. Eigenlijk wel lekker ook. Volgend weekend zit al bomvol met verplichte afspraken die al tot onenigheid hebben geleid. Heb er eigenlijk niet eens zin in, maar zal toch gaan hoor.

Zal blij zijn als we 2 maanden verder zijn.... Feestdagen voorbij en alles wordt weer normaal.... Zo ver mogelijk dan hè.

Zo dat is even mijn beklag, ondertussen is zoon weer aardig verzadigd en ga ik hem terug in bed leggen.
mdf ik dacht dat ik vroeg was, maar jij haalt me ruimschoots in... je hebt het erg zwaar zie ik al...

bleeeeehhh ik heb een schijthekel aan de feestdagen..

nou ja aan kerst dan..

ik heb het verder ook wel een beetje druk, merkte paar weken terug dat het wat te veel werd dus heb wat knopen door moeten hakken deze week...

niet leuk: mijn vriendje heeft me aangestoken (eigen schuld, we zoenden de hele week al niet en dat was ik donderdag zat ).

nu heb ik keelpijn terwijl ik zingen moet zondag...

Ies ik ben nog steeds boos (enkel als mijn aanname klopt. anders ben ik niet boos...)
Maar, maar, maar...waarom dan? Wat heb ik gedaan?

(hallo, daar ben ik weer eens! En meteen ben ik niet meer lief :'()
bladiebladiebla...
MissP, you've got mail
lief mailtje, vind jou ook wel weer lief

and now back to the real nutteloos world:

tv kijken en een mailtje bouwen is onmogelijk tegelijk...
Wat een prachtige dag! Met zon en blauwe lucht. Ik ga zo een stukje wandelen, voordat het donker is. Ik heb al in het zonnetje in de tuin een kopje koffie gedronken. En dat was goed uit te houden met een dikke sjaal om.

Nu eerst een ticket boeken voor mijn volgende stedentrip!

Ik heb ook nog een uitnodiging om volgende week naar Duitsland te gaan, maar eigenlijk heb ik niet zo veel geld dat ik zowel naar Duitsland als op stedentrip kan. Wat een dilemma's!
het was/is idd. wel lekker weer.

ik had geen tijd om ervan te genieten

(repeteren, zingen enz.)

wel braaf op fiets naar werk vanochtend
Hoi!

Hier is de werkweek ook weer begonnen!

Al de was gedaan, boodschapjes gehaald (grote boodschappen zijn nu bijna niet te doen), stoep weer bladvrij gemaakt. Kortom een nuttige besteding van mijn tijd.

Zo ook afgelopen weekend: zaterdag met man en zoon al geslaagd voor Sinterklaas cadeautjes voor zijn familie. En nog het leukste en belangrijkste van alles; een nieuwe autostoel voor zoon gekocht maxi cosi Axiss).

Gisteren uitgeprobeerd hoe makkelijk zoon erin en eruit gehaald kan worden. Ben helemaal happy met de aankoop. Zoon vindt het schitterend, want er is ineens zoveel meer te zien onderweg. Op de terugweg naar huis was zoon erg moe, heeft toen lekker geslapen, dus ook dat lukt in zijn nieuwe stoel.

Zoon slaapt nu ook, was erg moe van het vele spelen en 'helpen'.

Nu even tijd voor mezelf, lekker niks doen. Is dat nutteloos genoeg voor dit topic??

Nog meer nutteloos: ik heb een zak dropjes voor mezelf gekocht. Ik kan me daar echt misselijk aan eten. Erg hè?
nee niet erg, lekker van genieten.

nee niet nutteloos genoeg (nou ja je laatste bericht wel...)
Zoon is weer wakker, ligt negerijen te spelen met zijn trein, zo leuk om te zien.

Ik zit wat nutteloos te surfen te de iPad
Zit te bedenken wat we deze week moeten eten, ga straks de grote boodschappen doen met man samen.

Zoon is te groot voor de maxi cosi (zette ik altijd op de winkelwagen), maar te klein voor het zitje van de winkelwagen, omdat zoon geen spek heeft (zit geen seconde stil, dus geen tijd om babyvet te kweken).

Nu even kliederen met verf en zoon
mdf, suggesties:

-vegetarische couscoussalade met sperciebonen, zongedroogde tomaatjes en feta of geitenkaas en een dressing van balsamico azijn en olijfolie

-nasi

-lasagne (eventueel vegetarisch, italiaanse roerbakmix, tomatenblokjes uit blik erbij enz)

-wraps (eventueel vegetarisch, iedere dag vlees eten hoeft niet

-stamppot met balletjes

enzovoort...

fijn, nou heb ik honger...
Lasagne en stamppot op het menu deze week thanx!

Kliederen met verf was erg leuk, heb er echt van genoten en zoon ook. Heb hele mooie foto van hem gemaakt terwijl hij bezig was.

Vandaag leuke werkdag gehad, veel gelachen ook, werd ook tijd wel. Ook wat nuttige dingen gedaan, toch ook wel..

Nu lekker al in bed, was erg moe, niet echt een oorzaak.

Nutteloos: vroeg donker worden vind ik helemaal niks. Pas na 20 december worden de dagen langer.... Heel onhandig om kind in de auto vast te zetten, zonder licht.
mdf ik vind die hele wintertijd ook zwaar ruk...

nou heb ik gelukkig een paar dagen om uit te rusten.

gister bleek op mn werk dat ik nog wat vakantie uren had die ik voor het eind van het jaar ff op moet maken.

mocht deze week de vrijdag al opnemen dus ik heb in principe al weekend, joepie!
Toppunt van nutteloosheid: in een kijkersfile staan, omdat er op de andere rijbaan een ongeluk is gebeurd. Linke file, want iedereen schijnt iets van het ongeluk te moeten willen zien. Het bijhorende rijgedrag is echt onveilig.

Maar ik heb het weer zonder kleerscheuren overleefd.

Verder fijne dag gehad(vol familiedingen, mijn kant dus). Nu even zoon aan het voeden en dan slapen. Spekking of... Kogel is door de kerk, na bijna 11 maanden gaat het afbouwen ban de borstvoeding beginnen. Vind het aan de ene kant mooi geweest, aan de anderekant ook moeilijk. Pak kunstvoeding is al gekocht. Hopelijk ook wat meer nachten doorslapen, ben ik aan toe.

Nu bedtijd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven