Geld & Recht alle pijlers

Onvoorstelbare gierige acties II

30-08-2012 21:56 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat er zoveel verhalen zouden zijn, had ik nooit kunnen vermoeden, wat een gierigheid, geslepenheid en onbeschoft gedrag heb ik de laatste tijd gelezen.

Gelukkig hebben we er nu wel plezier om . Krijg je toch nog iets terug.....

Deel 2 dus.

Ik zou heel graag de ergste acties op een rij willen zetten, maar helaas heb ik daar de tijd niet voor.

Maar, spui verder! En laat ons meegenieten van het leed dat gierigheid heet.

Hier is deel 1: Hilarische gierige acties deel 1
Lydia ga lekker in je sop gaarkoken joh!

Wat weet jij van mijn shit, helemaal niks.

Ik zit er diep genoeg in, alleen doe ik niet zo zielig als jij. Ik probeer er het beste van te maken, dingen.positief te zien. En ik kruip niet in de slachtofferrol.

En ja ik weet hoe die instanties werken, heb er zelf nl ook mee te maken.

Ben je ook zo zuur en negatief/zielig waar je kinderen bij zijn? Fijn voorbeeld zeg.
Geachte forummers,

Gelieve on topic te posten, wanneer iemand verder wil gaan over het huidige onderwerp kan hiervoor een nieuw topic geopend worden.

met vriendelijke groet,

Junior
Door de hele broodjesmeeneem-discussie (die verder lekker laat gaan), moest ik wel terugdenken aan onze zomervakantie. We zaten in een 5 sterren hotel in Azië. Ontbijt was inbegrepen, rest moest je gewoon betalen. En dat was, voor de begrippen daar, best duur, maar voor onze begrippen nog redelijk goedkoop. Ongeveer 15 euro lunch voor 4 personen, 50 euro voor diner.

In het hotel zat een Duits echtpaar met 2 grote kinderen. Op het strand was me op de eerste dag al opgevallen dat mevrouw een grote zak uit haar rugzak haalde en daar kwamen, chocoladebroodjes, belegde broodjes, fruit, stukken kaas etc uit. De tweede dag 's ochtends toch eens opgelet of ik ze zag bij het ontbijt. En verrek, moeders zat met de rugzak naast haar stoel! Liep naar het buffet, kwam terug met een enorm bord met broodjes en beleg en begon rustig de broodjes te beleggen. En daarna verdwenen de broodjes dus in de rugzak. Zo ging het nog een paar keer zo door.

Iedereen moet natuurlijk lekker doen wat hij zelf wil, maar ik snap het niet zo goed. Als je zo'n superluxe hotel alleen kunt boeken als je de broodjes bij het ontbijt kunt meenemen, dan zou ik zelf toch een sterretje lager boeken.

Overigens staat bij ons wintersporthotel nu al een paar jaar een bordje op de tafel: als je lunch wilt meenemen, dan maakt het hotel dat graag voor je. Vind hem heel subtiel .
@Italiëmeisje; wil jij je Vivamail eens checken?
668, the neighbour of the Beast
quote:flint schreef op 11 november 2012 @ 17:32:

Door de hele broodjesmeeneem-discussie (die verder lekker laat gaan), moest ik wel terugdenken aan onze zomervakantie. We zaten in een 5 sterren hotel in Azië. Ontbijt was inbegrepen, rest moest je gewoon betalen. En dat was, voor de begrippen daar, best duur, maar voor onze begrippen nog redelijk goedkoop. Ongeveer 15 euro lunch voor 4 personen, 50 euro voor diner.

In het hotel zat een Duits echtpaar met 2 grote kinderen. Op het strand was me op de eerste dag al opgevallen dat mevrouw een grote zak uit haar rugzak haalde en daar kwamen, chocoladebroodjes, belegde broodjes, fruit, stukken kaas etc uit. De tweede dag 's ochtends toch eens opgelet of ik ze zag bij het ontbijt. En verrek, moeders zat met de rugzak naast haar stoel! Liep naar het buffet, kwam terug met een enorm bord met broodjes en beleg en begon rustig de broodjes te beleggen. En daarna verdwenen de broodjes dus in de rugzak. Zo ging het nog een paar keer zo door.

Iedereen moet natuurlijk lekker doen wat hij zelf wil, maar ik snap het niet zo goed. Als je zo'n superluxe hotel alleen kunt boeken als je de broodjes bij het ontbijt kunt meenemen, dan zou ik zelf toch een sterretje lager boeken.

Overigens staat bij ons wintersporthotel nu al een paar jaar een bordje op de tafel: als je lunch wilt meenemen, dan maakt het hotel dat graag voor je. Vind hem heel subtiel .Eigenlijk denk ik niet dat degenen die dit doen de lunch niet kunnen betalen (uitzonderingen daargelaten), maar gratis is altijd beter natuurlijk
Aaaaah marels! Wat ben je toch een ontzettend lieve schat! zo lief!

Hier ga ik heerlijk van genieten. Dit doet mij heel erg goed. Dank je 1000 maal.

Voor de nieuwsgierigen: ik heb van die lieve marels zomaar een saunabon gekregen, lief he.
quote:ayraa schreef op 11 november 2012 @ 18:03:

[...]

Eigenlijk denk ik niet dat degenen die dit doen de lunch niet kunnen betalen (uitzonderingen daargelaten), maar gratis is altijd beter natuurlijk

Nee, maar dat geldt voor de meeste mensen die zulke dingen doen.

Het is gewoon knieperigheid natuurlijk.

Wel dik doen met je vijfsterrenvakantie, maar te besodemietert zijn om een tientje aan een paar broodjes uit te geven.
quote:Italie_Meisje schreef op 11 november 2012 @ 18:12:

Aaaaah marels! Wat ben je toch een ontzettend lieve schat! zo lief!

Hier ga ik heerlijk van genieten. Dit doet mij heel erg goed. Dank je 1000 maal.

Voor de nieuwsgierigen: ik heb van die lieve marels zomaar een saunabon gekregen, lief he.

Geniet meis.

Ik wist dat je het niet makkelijk had, maar ik kreeg hier de indruk dat je ECHT wel een verzetje kan gebruiken.
Marels, dikke kus! Lief van je.

En IM, geniet er volop van!
quote:Marels schreef op 11 november 2012 @ 18:13:

[...]

Wel dik doen met je vijfsterrenvakantie, maar te besodemietert zijn om een tientje aan een paar broodjes uit te geven.Ongelofelijk hè.
quote:Italie_Meisje schreef op 11 november 2012 @ 17:24:

Lydia ga lekker in je sop gaarkoken joh!

Wat weet jij van mijn shit, helemaal niks.

Ik zit er diep genoeg in, alleen doe ik niet zo zielig als jij. Ik probeer er het beste van te maken, dingen.positief te zien. En ik kruip niet in de slachtofferrol.

En ja ik weet hoe die instanties werken, heb er zelf nl ook mee te maken.

Ben je ook zo zuur en negatief/zielig waar je kinderen bij zijn? Fijn voorbeeld zeg.

WTF jij weet helemaal niets!!!!! Jij kent mij niet, dus stop vd met oordelen over een ander! Ik geloof er geen donder van dat jij met dezelfde instanties als ik te maken heb!

Ja, ik ben een heel goed voorbeeld voor mijn kinderen.

Mod: ik ga geen ander topic aanmaken om verder afgeslacht te worden en stop op je verzoek bij deze in de discussie naar mij toe. Deze reactie is even op Italie girl
Marels, wat lief van je.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:lydia123 schreef op 11 november 2012 @ 18:17:

[...]

WTF jij weet helemaal niets!!!!! Jij kent mij niet, dus stop vd met oordelen over een ander! Ik geloof er geen donder van dat jij met dezelfde instanties als ik te maken heb!

Ja, ik ben een heel goed voorbeeld voor mijn kinderen.

Mod: ik ga geen ander topic aanmaken om verder afgeslacht te worden en stop op je verzoek bij deze in de discussie naar mij toe. Deze reactie is even op Italie girl

Eeeh??

Nee, het kan inderdaad niet dat andere mensen net zo zielig zijn als jij, want jij bent de allerallerzieligste persoon op de wereld

Anyhow, het lijkt me heel goed dat je dit (verder heel gezellige) topic verlaat, ja.
Dahag Lydia!

Marels; lief van je! En Italie-meisje; geniet er maar van!
Lijkt mij ook beter lydia.

Het ga je goed, dat meen ik oprecht en ik hoop dat je situatie snel veranderd. Maar hou wel in je achter hoofd dat dit niet vanzelf gaat.

Enne ik oordeel niet over jou, jij oordeelt over mij. En ja ik heb dus wel met die instanties te maken.

Kijk eens kritisch naar je zelf, stop met vloeken en schreeuwen en lees je eigen reacties eens terug. Jij bent niet zielig dat maak jij er zelf van. ( sorry moest nog een laatste keer reageren, laat nl niet zo tegen mij praten. Mods ik ben nu echt klaar)

Marels, ik heb mijn moeder gebeld, we gaan woensdag. Thanks echt super.
Marels wat ben je een schat! IM, hopelijk heb je een hele leuke dag.

Dag Lydia! (misschien is het goed om te onthouden dat je met stroop meer vliegen vangt dan met azijn )
Je hebt gelijk Italië_Meisje....

*roept Lydia uit tot koekwaus van het jaar*

En nu ben ik er ook klaar mee.

Geniet, woensdag!!!
quote:Marels schreef op 11 november 2012 @ 18:13:

[...]

Wel dik doen met je vijfsterrenvakantie, maar te besodemietert zijn om een tientje aan een paar broodjes uit te geven.

Man en ik hebben ons dat gewoon echt zitten afvragen:

- het zijn mensen die het nét kunnen betalen maar dus wel op alles moeten besparen en dus broodjes meenemen

- het zijn mensen die het wel kunnen betalen maar ze kunnen het betalen omdat ze altijd overal het onderste uit de kan halen

Ik weet het niet, ik verbaas me er alleen over. Moest alleen lachen om het feit dat het wintersporthotel er al een stokje voor heeft gestoken. Is ook niet echt een goedkoop hotel, maar een soepje met brood op de berg kost 4 euro of zo. Waarom dan broodjes meenemen van het ontbijt?
Ik snap het ook niet hoor Flint.

Mijn mening dus; als je het niet kunt betalen mot je het niet doen. Punt.

Zeker wintersport, da's toch "extra", geloof ik zo. Dus jeetje, dan ga je een keer minder op vakantie. Daar ga je ook niet dood van, zeg maar.

Ik begrijp het echt niet.

Ik kom ook nooit in hotels dus, want te duur, maar vorig jaar ben ik een paar dagen naar Londen geweest en het kwam nog niet eens in me óp.

Vooral omdat je gewoon voor een paar rotcent onderweg ook een broodje koopt.

Aan de kosten kan het niet liggen, toch?
Wij hebben vorig jaar de vakantie in twee keer gereden, halverwege overnacht in een klein hotelletje. Die hadden het handig gedaan. Je kon daar van het ontbijt ook brood mee nemen. Een zakje kon je halen bij het personeel kosten 2,50 kreeg je er ook 2 pakjes drinken en een mars bij. Lunch in het hotel was ook niet duur iets van 7,50 ofzo.
Wat lief Marels maar is wel heel erg offtopic he zo'n onvoorstelbaar gulle actie

Geniet ervan italygirl, leuk dat je woensdag al gaat
of ik ben enorm mosterd of ik zeg nu iets héél raars maar...

je kan kennelijk wél internetten, anders zat je niet hier op het forum te typen. Waarom niet internet opzeggen. Kan je van dat geld stoken en/of eten kopen.
quote:VotesforLeo schreef op 11 november 2012 @ 19:01:

Wat lief Marels maar is wel heel erg offtopic he zo'n onvoorstelbaar gulle actie

Geniet ervan italygirl, leuk dat je woensdag al gaat

Offtopic is mijn specialiteit.

Al jaren
okay ik was dus mosterd

case closed
Dikke pluim voor Marels!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven