foto's

11-11-2012 18:48 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader heeft vroeger van mij 7 fotoalbums bijgehouden

Ik heb dit van hem over genomen en hou ze nu bij van mijn dochtertje

Ik merk alleen dat het zoveel worden

Ik wil dit blijven doen vind het erg leuk dus denk dat ik maar flink wat stapels foto's ga uitdunnen

Hebben jullie ook fotoalbums van vroeger en wat doen jullie nu met de foto's

Daarnaast heb ik ook nog dagboeken die mijn vader bijhield van 0 tot 16 jaar en plakboeken met allerlei krantenknipsels en stickers enZ wat er in mijn leven is gebeurt

Mijn vader was creatief op dat gebied
Fotoboeken ed van vroeger liggen een plastic krat op zolder. Van mijn eigen kinderen hou ik webalbums bij, alleen hun geboorte foto's zien in een album.
Ik kreeg toen ik uit huis ging een schoenendoos met foto's... Mijn moeder was niet zo organisatorisch :-)
Mijn eigen kinderfotos zitten netjes in boeken. Vanaf het moment dat mijn moeder vond dat ik zelf mijn fotos wel kon bijhouden, is het een zooi

Van mijn zoontje il ik elk jaar een boek maken van 24 Pagina's waarbij elke maand de foto's uit een maand laten zien. Hij is nu net 2 geworden dus ik mag er weer een maken, leuk om te doen!
Mijn albums staan op zolder, het zijn er niet zo heel veel gelukkig.

Voor mijn kinderen maak ik per levensjaar een digitaal album met daarin geplakt een cd-rom hoesje met alle foto's en houd ik hun babyboeken bij.
Ik heb ongeveer 2 meter aan albums terwijl mijn kinderfoto's bij mijn ouders staan!

Sinds ons zoontje geboren is (9mndn) houden we voor hem digitaal gemaakte albums bij (w el afgedrukt). Minder leuk maar wel veeeel dunner!
Foto-albums zijn leuk! Ben er gek op! Op het moment ben ik bezig om oudere foto's uit mijn jeugd in te plakken (en een album voor foto's die ik nu maak). Ik ben wel selectiever geworden qua hoeveelheid foto's. Plan geen 10 stuks van een bepaald uitstapje, maar bijv. 3 of 4. Alleen de allermooiste gaan in een album. De rest bewaar ik digitaal (op usb en cd-rom) of een aantal losse afdrukken in een doos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven