SYTYCD 2012
zondag 11 november 2012 om 20:17
zondag 11 november 2012 om 20:18
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 20:14:
[...]
Denk dat haar lok even voor haar ogen zat
@ Liezz, waar heb jij al die tijd uitgehangen?
Ik was je helemaal kwijt!
Nieuw werk, met wat minder flexibele werktijden en beroerde OV-verbindingen. Ik sleep mezelf vaak over de drempel 's avonds om halverwege de trap definitief in te storten
Maar het begint te wennen! Nog even en ik ben weer helemaal terug
[...]
Denk dat haar lok even voor haar ogen zat
@ Liezz, waar heb jij al die tijd uitgehangen?
Ik was je helemaal kwijt!
Nieuw werk, met wat minder flexibele werktijden en beroerde OV-verbindingen. Ik sleep mezelf vaak over de drempel 's avonds om halverwege de trap definitief in te storten
Maar het begint te wennen! Nog even en ik ben weer helemaal terug
zondag 11 november 2012 om 20:22
zondag 11 november 2012 om 20:22