SYTYCD 2012
zondag 11 november 2012 om 22:17
maandag 12 november 2012 om 08:54
Ja eigenlijk had Denden eruit gemoeten, want die heeft t minste neergezet met de vorige dansen met Vivian, toch? Was niet altijd hele positieve feedback wat hij kreeg! Vindhem in andere stijlen best tegenvallen helaas, twrwijl hij bij de Beffel wel goed was vond ik. Ik denk dat vooral Dan een zwak voor hem heeft!
Jammer van Iris, ik vond haar eigenlijk ook best goed en sneu dat ze met andere woorden te'horen kreeg, dat zij Arno slechter leek lijken dan hij is....ik vind haar ook goed hoor, zeker met al die tegenslagen, tenminste niet zon huilie!
Vond t wel n afknapper toen Delano zo aan t zagen was ocer dat zijn gevoel weg was pppffff zeikerd! Puur omdat een x in de dance for your life stond, baby, wat n doorzetter ahum!
Jammer van Iris, ik vond haar eigenlijk ook best goed en sneu dat ze met andere woorden te'horen kreeg, dat zij Arno slechter leek lijken dan hij is....ik vind haar ook goed hoor, zeker met al die tegenslagen, tenminste niet zon huilie!
Vond t wel n afknapper toen Delano zo aan t zagen was ocer dat zijn gevoel weg was pppffff zeikerd! Puur omdat een x in de dance for your life stond, baby, wat n doorzetter ahum!
maandag 12 november 2012 om 10:23
oh, ik vind het zo jammer dat Sinerjey eruit is! Snap er ook niks van. Hij kwam in de andere stijlen elke keer naar voren als een verrrassing en kreeg positief commentaar. En toen ze de stukjes lieten zien van wat hij allemaal had meegemaakt herrinnerde ik me ook weer dat hij bij die prestigieuze New York school in modern enorm positief was opgevallen bij de dansleraar. Nu heb ik er verder de ballen verstand van, maar dat bevestigt een beetje mijn gedachten als ik denk dat die jongen op het sytycd-podium ook goede dingen neerzet.
Over Denden verbaas ik me al sinds bootcamp. Daar stelde hij teleur, vond de jury ook...toch door, liveshows niet altijd even sterk, toch door, 2x achter elkaar dat t publiek niet genoeg stemmen geeft (wat voor de jury een reden is om synerjey nog ff ferm toe te spreken, ook al zaten daar weken tussen), toch door.
Volgens mij is DanDan een beetje verliefd op DenDen
Jaja, ik kan me er erg druk om maken, haha. Maar goed, de echte vraag is natuurlijk, waarom is Remi elke keer door? Daar snap ik nou helemaaaaaal niks van!
Over Denden verbaas ik me al sinds bootcamp. Daar stelde hij teleur, vond de jury ook...toch door, liveshows niet altijd even sterk, toch door, 2x achter elkaar dat t publiek niet genoeg stemmen geeft (wat voor de jury een reden is om synerjey nog ff ferm toe te spreken, ook al zaten daar weken tussen), toch door.
Volgens mij is DanDan een beetje verliefd op DenDen
Jaja, ik kan me er erg druk om maken, haha. Maar goed, de echte vraag is natuurlijk, waarom is Remi elke keer door? Daar snap ik nou helemaaaaaal niks van!
maandag 12 november 2012 om 11:14
quote:saszzje schreef op 12 november 2012 @ 10:23:
oh, ik vind het zo jammer dat Sinerjey eruit is! Snap er ook niks van. Hij kwam in de andere stijlen elke keer naar voren als een verrrassing en kreeg positief commentaar. En toen ze de stukjes lieten zien van wat hij allemaal had meegemaakt herrinnerde ik me ook weer dat hij bij die prestigieuze New York school in modern enorm positief was opgevallen bij de dansleraar. Nu heb ik er verder de ballen verstand van, maar dat bevestigt een beetje mijn gedachten als ik denk dat die jongen op het sytycd-podium ook goede dingen neerzet.
Over Denden verbaas ik me al sinds bootcamp. Daar stelde hij teleur, vond de jury ook...toch door, liveshows niet altijd even sterk, toch door, 2x achter elkaar dat t publiek niet genoeg stemmen geeft (wat voor de jury een reden is om synerjey nog ff ferm toe te spreken, ook al zaten daar weken tussen), toch door.
Volgens mij is DanDan een beetje verliefd op DenDen
Jaja, ik kan me er erg druk om maken, haha. Maar goed, de echte vraag is natuurlijk, waarom is Remi elke keer door? Daar snap ik nou helemaaaaaal niks van! Nou inderdaad! Krijgt hij zoveel stemmen of zijn partner? Vind hem samen met Denden echt de minst goede man, hoewel ik Denden gisteren wel goed vond met die Rumba vol lifts.
Bij de meiden vond ik het niet kloppen dat Iris er nog in zat, vind het wel terecht dat zij naar huis is.
Ik heb trouwens wel het idee dat de koppels zijn samengesteld op basis van de verwachtingen van de jury. Bijvoorbeeld Niels en Sara hadden allebei een direct ticket naar NY, Iris en Arno waren allebei een onzekere factor. Wat denken jullie?
oh, ik vind het zo jammer dat Sinerjey eruit is! Snap er ook niks van. Hij kwam in de andere stijlen elke keer naar voren als een verrrassing en kreeg positief commentaar. En toen ze de stukjes lieten zien van wat hij allemaal had meegemaakt herrinnerde ik me ook weer dat hij bij die prestigieuze New York school in modern enorm positief was opgevallen bij de dansleraar. Nu heb ik er verder de ballen verstand van, maar dat bevestigt een beetje mijn gedachten als ik denk dat die jongen op het sytycd-podium ook goede dingen neerzet.
Over Denden verbaas ik me al sinds bootcamp. Daar stelde hij teleur, vond de jury ook...toch door, liveshows niet altijd even sterk, toch door, 2x achter elkaar dat t publiek niet genoeg stemmen geeft (wat voor de jury een reden is om synerjey nog ff ferm toe te spreken, ook al zaten daar weken tussen), toch door.
Volgens mij is DanDan een beetje verliefd op DenDen
Jaja, ik kan me er erg druk om maken, haha. Maar goed, de echte vraag is natuurlijk, waarom is Remi elke keer door? Daar snap ik nou helemaaaaaal niks van! Nou inderdaad! Krijgt hij zoveel stemmen of zijn partner? Vind hem samen met Denden echt de minst goede man, hoewel ik Denden gisteren wel goed vond met die Rumba vol lifts.
Bij de meiden vond ik het niet kloppen dat Iris er nog in zat, vind het wel terecht dat zij naar huis is.
Ik heb trouwens wel het idee dat de koppels zijn samengesteld op basis van de verwachtingen van de jury. Bijvoorbeeld Niels en Sara hadden allebei een direct ticket naar NY, Iris en Arno waren allebei een onzekere factor. Wat denken jullie?
maandag 12 november 2012 om 13:02
Die Remy is alleen door vanwege de stemmers thuis! Ik vind hem ook zwaar tegenvallen hor! Maar hij geeft iedere week les bij mij vlakbij en alllll die kids enzo stemmen massaal op hem! Het is cvolgens mij best n leuke gozer, maar dansen kan hij niet haha ( in n andere stijl dan)!
Z zie jemmaar dat deze ruim ervaren jury er weleens flink naast kunnen zitten. Die Niels rechtstreeks door naar NY, vond dat hij echt niet goed kon dansen hor! Zag niks unieks, of aangeboren talent!
Z zie jemmaar dat deze ruim ervaren jury er weleens flink naast kunnen zitten. Die Niels rechtstreeks door naar NY, vond dat hij echt niet goed kon dansen hor! Zag niks unieks, of aangeboren talent!