Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 9 november 2012 om 20:20
Zou kunnen Ibi, een vorm van 'snoepjes' uitdelen. Maar inlevingsvermogen heeft ie zeker weten niet, anders had hij al die jaren zonder enig contact ook ooit wel een keer aan mij gedacht én gehandeld. En dan nu zoete broodjes bakken.. ik vind het compleet onbegrijpelijk.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 10 november 2012 om 11:46
Loesje is leuk
Ik kreeg met mijn verjaardag zo'n 25 jaar jubileumboek van Loesje, echt zo'n boek wat je steeds weer oppakt om in te kijken en te lezen. Ik hou van pakkende teksten!
Druk bezig met album maken (zie prikbord); ook nieuwe foto's in OP geplaatst. Speciaal vanmorgen gemaakt. Ik wil een compleet overzicht maken van mijn te-koop-glaswerk.
Ik kreeg met mijn verjaardag zo'n 25 jaar jubileumboek van Loesje, echt zo'n boek wat je steeds weer oppakt om in te kijken en te lezen. Ik hou van pakkende teksten!
Druk bezig met album maken (zie prikbord); ook nieuwe foto's in OP geplaatst. Speciaal vanmorgen gemaakt. Ik wil een compleet overzicht maken van mijn te-koop-glaswerk.
zaterdag 10 november 2012 om 20:32
Voor de nieuwe baan van Kanon, een fijn fout glitterbosje:
gefeliciteerd meid! heerlijk dat je doorzettingsvermogen nu beloond is!
En voor ikbenik:
Wat een ***nieuws. Knap dat je hier vaak zo geestig en opgewekt reageert!
Stoere breinaalden Kat, je krijgt er vast heel gespierde armen van!
Ik kom niet tot veel op het moment, dus al helemaal niet knutselen. Terwijl ik wél zin heb om iets te doen, maar moed verzamelen lukt niet. Dus frustreer ik mezelf dan weer mateloos
gefeliciteerd meid! heerlijk dat je doorzettingsvermogen nu beloond is!
En voor ikbenik:
Wat een ***nieuws. Knap dat je hier vaak zo geestig en opgewekt reageert!
Stoere breinaalden Kat, je krijgt er vast heel gespierde armen van!
Ik kom niet tot veel op het moment, dus al helemaal niet knutselen. Terwijl ik wél zin heb om iets te doen, maar moed verzamelen lukt niet. Dus frustreer ik mezelf dan weer mateloos
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zondag 11 november 2012 om 10:55
Geweldig; die dikke grote breinaalden!
Ziet er meteen 'cool' uit; helemaal los van het stoffige imago dat breien vaak heeft. Je ziet ook wel eens van die grof gebreide poefjes van garen dat zo dik is als een echt dik touw. Vind ik erg leuk!
EV; goed idee om een mooie portfolio te maken van al je werk. Ook leuk om te hebben als je in de loop der jaren meer dingen gaat verkopen; dan heb je er toch nog foto's van!
Bedankt voor je complimentje, Ak!
Ziet er meteen 'cool' uit; helemaal los van het stoffige imago dat breien vaak heeft. Je ziet ook wel eens van die grof gebreide poefjes van garen dat zo dik is als een echt dik touw. Vind ik erg leuk!
EV; goed idee om een mooie portfolio te maken van al je werk. Ook leuk om te hebben als je in de loop der jaren meer dingen gaat verkopen; dan heb je er toch nog foto's van!
Bedankt voor je complimentje, Ak!
maandag 12 november 2012 om 07:45
Bedankt voor de knuffel..!
Kom ik (hier)altijd opgewekt over ja..? Nooit bij stilgestaan.
"Doet" m'n antidepressiva toch nog wat
Ik ga straks ook weer eens wat tijd in m'n knutselhokje doorbrengen; is te lang geleden. Heb (o.a.) nog een 'platte-papier-machee-vogel' liggen die ik wil verven. Of mss dat ik nog een schilderijtje ga maken op bakpapier...Eerst maar even de dagelijkse verplichte dingen & taakjes doen.
Een fijne dag voor iedereen vandaag!
Kom ik (hier)altijd opgewekt over ja..? Nooit bij stilgestaan.
"Doet" m'n antidepressiva toch nog wat
Ik ga straks ook weer eens wat tijd in m'n knutselhokje doorbrengen; is te lang geleden. Heb (o.a.) nog een 'platte-papier-machee-vogel' liggen die ik wil verven. Of mss dat ik nog een schilderijtje ga maken op bakpapier...Eerst maar even de dagelijkse verplichte dingen & taakjes doen.
Een fijne dag voor iedereen vandaag!
maandag 12 november 2012 om 09:03
Ja ikbenik, jij komt hier over het algemeen opgewekt over en hebt een leuke -soms wat ironische / sarcastische- schrijfstijl. Goed spul dus, die AD
Ben benieuwd wat ik me bij een platte-papier-mache-vogel moet voorstellen.
Ik ga ook maar eens aan de huishoudelijke taken en spelen met mijn jongste. Fijne dag!
Ben benieuwd wat ik me bij een platte-papier-mache-vogel moet voorstellen.
Ik ga ook maar eens aan de huishoudelijke taken en spelen met mijn jongste. Fijne dag!
maandag 12 november 2012 om 09:07
En hier niets aan huishouden (oh ja, al afgewassen, en gisteren diverse dingen gedaan zoals vloer dweilen), want ik ga naar twee vriendinnen. Dus.. doei!
Ach.. en opgewekt overkomen, in schrijven, is nog wat anders dan hoe je je werkelijk van binnen kunt voelen..
Ach.. en opgewekt overkomen, in schrijven, is nog wat anders dan hoe je je werkelijk van binnen kunt voelen..
dinsdag 13 november 2012 om 07:49
Hmm; dat van dat ironische/sarcastische ondertoon krijg ik irl ook nog wel eens terug... Hoop maar dat mensen dat niet oppakken als gemenigheid; is meer ter zelfbescherming ofzo; dat ik iets liever zelf maar alvast preventief 'niet serieus neem' om te voorkomen dat anderen dat niet doen en me veroordelen ofzo. Helpt me ook wel om te relativeren.
Ben benieuwd naar je (2de reek) kerstknutsels, Kanon; fotootje...???
Heb de platte vogel nu geverfd, vond m zelf wel grappig, maar meningen v kids waren meer in de richting van een aarzelend 'eh...ja...ik vind m wel leuk, maar ik hoef m niet te hebben hoor mam...' geen goed teken
Ben benieuwd naar je (2de reek) kerstknutsels, Kanon; fotootje...???
Heb de platte vogel nu geverfd, vond m zelf wel grappig, maar meningen v kids waren meer in de richting van een aarzelend 'eh...ja...ik vind m wel leuk, maar ik hoef m niet te hebben hoor mam...' geen goed teken
dinsdag 13 november 2012 om 08:56
quote:ikbenik schreef op 13 november 2012 @ 07:49:
Heb de platte vogel nu geverfd, vond m zelf wel grappig, maar meningen v kids waren meer in de richting van een aarzelend 'eh...ja...ik vind m wel leuk, maar ik hoef m niet te hebben hoor mam...' geen goed teken Als mijn kinderen iets bedenkelijk vonden zeiden ze alijd, "hmmm apart". Als ik dat hoorde wist ik genoeg
Heb de platte vogel nu geverfd, vond m zelf wel grappig, maar meningen v kids waren meer in de richting van een aarzelend 'eh...ja...ik vind m wel leuk, maar ik hoef m niet te hebben hoor mam...' geen goed teken Als mijn kinderen iets bedenkelijk vonden zeiden ze alijd, "hmmm apart". Als ik dat hoorde wist ik genoeg
dinsdag 13 november 2012 om 14:44
dinsdag 13 november 2012 om 20:29
Ibi, als je een foto van je platte vogel (dit klinkt raar) post dan kunnen wij roepen of je kids gelijk hebben of niet. Maw, ik ben nieuwsgierig.
Ik heb nog geen fotoos, mijn knutsels liggen op de kleiclub. Nu eerst weer verder punniken want er komt geen einde aan mijn shawl.
IBI, een knuffel gewoon omdat ik denk dat je die wel even kan gebruiken.
Ik heb nog geen fotoos, mijn knutsels liggen op de kleiclub. Nu eerst weer verder punniken want er komt geen einde aan mijn shawl.
dinsdag 13 november 2012 om 21:37
quote:kanon schreef op 13 november 2012 @ 20:29:
Ibi, als je een foto van je platte vogel (dit klinkt raar) post dan kunnen wij roepen of je kids gelijk hebben of niet. Maw, ik ben nieuwsgierig.
Twee keer eensch met Kanon! En voor de duidelijkheid ibi: ik ben dol op sarcastische / ironische humor!
Wanneer start jouw baan trouwens Kanon?
Mag ik nog even klagen? Wat een ***dag op werk, ik werd overspoeld - overstroomd - overlopen door mensen die wat van me wilden waardoor ik aan die Heul Belangrijke Klussen niet toekwam... daarom net nog maar 2 uur zitten werken. Eigenlijk niet normaal als je er al een dag van 10 uur op hebt zitten (zonder pauze!). Waarvan akte. (Zo, dat lucht op. Dank voor het luisteren
Twee keer eensch met Kanon! En voor de duidelijkheid ibi: ik ben dol op sarcastische / ironische humor!
Wanneer start jouw baan trouwens Kanon?
Mag ik nog even klagen? Wat een ***dag op werk, ik werd overspoeld - overstroomd - overlopen door mensen die wat van me wilden waardoor ik aan die Heul Belangrijke Klussen niet toekwam... daarom net nog maar 2 uur zitten werken. Eigenlijk niet normaal als je er al een dag van 10 uur op hebt zitten (zonder pauze!). Waarvan akte. (Zo, dat lucht op. Dank voor het luisteren
dinsdag 13 november 2012 om 22:03
Kanon, had jij niet zo punnikmolen?
@IBI, ach maak een foto van de vogel en dan zeggen wij met al onze *kuch* kennis of hij mooi is of niet. Kinderen .....
Akakia, wat heb jij lang gewerkt.
Uiteraard mag je klagen. Had je wel iets gegeten onder het werken zonder pauze?
Ik wil morgen beginnen met kerstkaarten maken. Heb heel veel spul ervoor en dat mag weleens gebruikt worden. Heb er nu geen puf meer voor na het sporten.
@IBI, ach maak een foto van de vogel en dan zeggen wij met al onze *kuch* kennis of hij mooi is of niet. Kinderen .....
Akakia, wat heb jij lang gewerkt.
Uiteraard mag je klagen. Had je wel iets gegeten onder het werken zonder pauze?
Ik wil morgen beginnen met kerstkaarten maken. Heb heel veel spul ervoor en dat mag weleens gebruikt worden. Heb er nu geen puf meer voor na het sporten.
dinsdag 13 november 2012 om 23:16