New York

31-01-2011 17:56 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over 3 weken gaan wij naar New York.

Ik ken het niet, dus brand maar los smet de tips!!! Heb er zin in!
Een dagje Washington is eigenlijk gewoon zonde.

Het is een super leuke stadt.

We zijn er vijf dagen geweest en ons geen moment verveeld.

De museums van Smithsonian zijn heel mooi en gratis.

Alleen in de museums kan je al meerdere dagen door brengen.

Je kan ook met de Amtrak heel snel van New york naar Washington.

En zo duur is dat niet eens.

Wij zijn de laatste keer een dagje naar Philadelphia vanuit New york geweest is ook echt de moeite waard.
we waren 5 dagen ijsland en 9 dagen new york 2 weken dus in totaal was echt super ijsland is echt een prachtigland en omdat je al een ticket naar new york hebt kost alleen het hotel extra want het ticket heb je al!
.
Leuk! April is vaak ook een mooie maand!
Aftellen voor mij, over 5 weken vlieg ik die kant op. Van vrienden al tips gekregen, maar ik snuffel ook nog even op dit topic. Voor mij de eerste keer, dus ik zal ook echt de toeristische highlights willen zien natuurlijk. Benieuwd of ik ook verliefd word op deze stad, zoals de mensen om mij heen.
Ook, ik mag naar New York en wel over 2 maanden, vlak voor kerst. Heb ik voor mijn verjaardagskado van mijn man gekregen!! En natuurlijk ben ik al volop aan het google wat NY allemaal te bieden heeft en waar en wat ik allemaal wil shoppen. Ben ook erg benieuwd, vooral omdat het kerstsfeer dan natuurlijk helemaal op haar hoogtepunt is. Ben wel bang dat het errrrug koud zal zijn.... maar dat mag de pret niet drukken!
Up voor Lovelola
Wij zijn er met oud&nieuw! Ben me al een beetje aan het verdiepen in de opties, omdat ik urenlang op een droogje tussen een enorme mensenmassa staan niet als iets aantrekkelijks zie. Die ball dropt ook wel zonder mij
Leuk! Ik zou ook niet zo snel weten wat leuk is met oud&nieuw? Misschien een Irish pub of een feest in een club? Net waar je van houdt natuurlijk!
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Is alles hier echt duurder dan in de rest van Amerika? ik begin te twijfelen of ik het dan niet als laatste doe met de rondreis als we al blut zijn als we beginnen.....
Ik las hier iets over passen waar entree enz in zit waar kan ik dat vinden? heb deze gevonden: http://www.citypass.com/n ... J-W1dWPurMCFQzKtAodGwMAgA

maar dat is nog zonder vervoer dan? hmm is dit aan te raden?

En deze is met zo`n hop on bus http://www.newyorkpass.com/busTourPackages.aspx.
New york explorer pas hadden wij je moet wel goed in de voorwaarden lezen want wij hadden woodbury commen gedaan en dan kon je niet de hop on hop off bus doen en dat was met de sex and THE city tour en de gossip girl tour ook zo die gingen niet samen daar baalden wij heel erg van!
Hoe veel dagen ga je Flashy? En jullie totale reis?

Ik heb nog nooit zo'n pas genomen.
Waarschijnlijk een dag of 4/5 NY (weet dat nog niet zeker) totale reisduur iig 21 dagen.
Ik ben in augustus samen met mijn vriend en nog een bevriend stel geweest, wat een geweldige stad! We hebben gegeten bij Gordon Ramsay (Maze), zijn naar de Yankees geweest, Ellis Island / Liberty Island, 9/11 Memorial, fietsen door Central Park en nog veel meer.

Wat ik echt DE New York ervaring vond waren de cocktails op een rooftop bar. Het was zo ontzettend gaaf om de zon te zien ondergaan bovenop een dak van een gebouw, wowww <3

Dit was die bar: http://www.skyroomnyc.com/

Zie hier ons filmpje: https://vimeo.com/49817278
Leuk filmpje summer!

En je wilt NY dan op het begin of op het einde van de reis doen, Flashy?

Misschien is het einde wel zo handig, dan kan je tenminste het geld dat je 'over' hebt uitgeven daar. Aan shoppen enzo

Mocht de rest van de reis dan duurder of juist goedkoper uitvallen dan kan het best wel wat schelen voor je te besteden budget in NYC.
Wat een geweldig filmpje Summer, ik kreeg er kippenvel van. En ik was er ook gelijk weer Heel leuk gemaakt!
Ik wou eigenlijk in NY beginnen en in Las Vegas eindigen ongeveer
Dankjulliewel meiden!
Aaah! Morgen vlieg ik! Ik heb zoveel zin om eindelijk naar New York te gaan.
Leuk! Veel plezier!
En en en?!
Te gek, de tijd vliegt voorbij. We hebben echt een te gekke B&B trouwens.

We kwamen er trouwens achter dat het morgen thanksgiving is en vrijdag blackfriday. Megasale en ruziënde Amerikanen, trekkend aan tasjes en elkaars haren voor die topdeal. Oh, we kregen vaak century 21 als shoptip. Nou... Leek alsof we de wereld van wansmaak in waren gelopen ;)

Ik snap niet hoe al die mensen hun mandje zo vol kregen ;)
In welke Century 21 ben je geweest? Die vlakbij Ground Zero vond ik echt vreselijk. Die in Brooklyn was wel prima.

Waar zit jullie B&B?

Ja, Black Friday... vanaf 00.00u 's nacht shoppen hé... Apple enzo geven dan korting.
We zijn idd bij die van ground zero geweest, misschien die in brooklyn proberen. OnzeB&b zit in Harlem, west 119th. Wel altijd een stukje met de metro, maar dat is niet erg.

Apple ook korting op blackfriday? Wist ik niet. Ik zou alleen al willen gaan om die Amerikanen te zien graaien ;)

Weet je meer over de parade op thanksgiving? Is dat de moeite waard? Ik wil op zich wel kijken onder het mom van: nu ik er toch ben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven