Entertainment alle pijlers

schoonloeders

12-11-2012 22:30 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook? Is dit echt??
Je m"appelle belle
Ik kijk nu niet, maar het lijkt wel echt. Eén van de schoonloeders van een paar weken terug, is ook bij Dr. Phil geweest.

Ben even d'r naam kwijt, maar die met schoonzoon die zijn auto moest verkopen van haar.

Vreselijke vrouwen, stuk voor stuk. Maar allemaal om een bepaalde reden. Heb het verder alleen vorige week gezien, die vrouw draaide op het laatst nog bij.
Welk net?
Gevonden.
Ik wil ook graag weten op welke zender en wanneer het komt, veel over gehoord!
Net5. Ik ga hem er even op zetten.
Reclame.

Ik zie dat daarna "Achter gesloten deuren" komt. Als dat "Schoonloeders" net zo nep met B-acteurs is nagespeeld dan zap ik zo snel weer verder.
Heb tv net uitgezet, kan mij zo kwaad maken over het feit dat mensen zich zo als deurmat laten gebruiken!
Ik vind het niveau van al die programma's sowieso gedaald tot een nulpunt. Zo heel veel van hetzelfde...

O, wacht. Het is geen Nederlands maar Amerikaans programma.
Is iemand er al achter waarom die Sheeba (kattekopvoedsel) zo'n ontzettende hekel heeft aan die Dustin? Ik heb het gevoel dat ik de uitleg heb gemist. Wat een enge agressieve vrouw. Bah!
Je m"appelle belle
Apart programma.
Die schoonmoeder moet haar snor laten harsen, ik dacht eerst dat het de schoonVADER was.

Anyway, ik ga wegzappen. En nu maar duimen dat er niet een soortgelijk debiel programma in Nederland op de buis komt. Zijn ze goed in, Amerikaanse troep namaken.
OMG, nichtje wil het afkijken.

Vlucht met laptop naar de woonkamer.
O, maar deze is erg. Wow, dit kan niet echt zijn toch?
Die schoondochter is een slet omdat ze seks heeft gehad met haar zoon in het huis van schoonmoeder? En wat denkt die domme doos dan? Dat haar zoon zijn pik in zijn broek gehouden heeft die nacht?

Ik kan helaas de tv nog horen...
Omg, hoorde je dat ook?
Ik hoorde net dat ze hem terug zou sturen naar zijn biologische moeder als hij haar ging opzoeken. En 2 tellen later zit die zoon tegen zijn moeder aan te brullen alsof hij 6 is.

Allebei totaal gestoord als je het mij vraagt. En ik was als vrouw van die man al lang en breed vertrokken...
Ik wou dat ik geen Engels verstond. Echt dat mens is zo gek als een deur.
Een relatie van 10 jaar is een one night stand? Dan heb ik dus nog nooit een one night stand gehad

Deze vrouw is ook echt zwaar gefrustreerd, gestoord en erg claimerig. Te triest voor woorden dit.
Je m"appelle belle
Nou, m'n mond staat nog steeds open. Bestaan dat soort mensen echt? Ik geloof echt niet dat dit echt is. Dit is te bizar.
Ik zit het ook te kijken.

Ik ben absoluut geen fan van mn schoonmoeder, maar nu ik dit zie begin ik haar wel een beetje te waarderen.

Heb wel een toepasselijk liedje hiervoor.

http://www.youtube.com/watch?v=8TXG4Z5eQp4

met zn allen!

'gooi toe schoonmoeder uit t raam en de ijskast erachter aan'
Liever dat de dood ons scheidt, dan de scheit ons dood.
Mijn schoonmoeder is een lieverd.
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet gespeeld is. Het is allemaal zo overtrokken, zelfs voor Amerikaanse begrippen. En dan komt de relatiecoach en dan zijn alle problemen binnen een paar sessies weer opgelost? Na jaren terroriseren ziet schoonloeder opeens het licht? Yeah, right...
quote:missy_Acy schreef op 12 november 2012 @ 23:08:

Mijn schoonmoeder is een lieverd.

Die van mij ook ze kent mij alleen nog niet

Deze vrouw is gewoon ook ontzettend bang die adoptiezoon kwijt te raken. Het licht ging inderdaad aan bij haar.

Maar waarom bleef hij maar over dat onterven doorzeuren? Geldwolf...
Je m"appelle belle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven