VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Heb je een leuke jurk gevonden Morrie? Ik heb anders nog wel een paar leuke King Louie jurkjes waar je best jezelf met zwangere buik in zou kunnen wurmen? Ze zijn erg rekbaar.
Zaterdag 24 mei doen dan?

Besef me ook net dan GW en ik zaterdag samen (avond weg gaan). Lekker naar de sauna!
quote:Morrie schreef op 01 mei 2008 @ 21:41:

Zaterdag kan ik niet, dan ga ik winkelen (voor die bruiloft waar ik een jurk voor moet hebben) met mijn vriendinnen.

Maar jullie mogen best zonder mij hoor . Naar de Wortelberg. Dat was echt het hoogtepunt van de dag. O nee, dat was Mille in het restaurant.

Wassiknie, was Nano

Mag ik dus nog een keer mee, of durven jullie het niet aan?

Trouwens, zonder jou gaan is een beetje suf natuurlijk Morrie.

Het is een idee van jou en Wind en als je liever zonder mij/Ely/een van beiden/allebei gaat moet je het ook gewoon zeggen
Hoe klein was dat joch toen eigenlijk nog wel niet? Volgens mij kreeg hij nog niet eens bijvoeding en toch dat hele blad eten te grazen nemen..
Ze worden morgen, als het goed is, bezorgd Vrolijk. Zodat ik voor ik zaterdag ga winkelen weet of ik alleen nog schoenen nodig heb of echt nog een hele garderobe. Dus ik weet pas morgen of ik wat gevonden heb . En zaterdag weet ik of ik van je aanbod gebruik moet maken, als ik dan ook niets kan vinden, geef ik het op.

Dat was echt een van de eerste dingen die ik bedacht toen ik positief testte: Shit, dan ben ik zwanger op de bruiloft van xxx en xxx.

24 mei is een deal. Als het geen mooi weer is dan zien we wel weer verder.
Nano was nog een hele kleine baby. En ik vind het heel gezellig als jullie meegaan, ook als er nog anderen meewillen (maar wel van ons topic )
Leuk! Ik ben klaar met de opdrachten... kaarten zijn verstuurd, lampen gemaakt en dus ga ik lekker naar beneden. Zet ik meteen 24 mei op de kalender. Wat zal KW blij zijn!
Kijk maar Morrie, 1 kan je makkelijk aan want die had ik gekocht met zwangerschap dus in een L. Eigenlijk is ie nu veels te groot en ander is een simpel mooi zwart jurkje in M en als je maat 38/39 heb, dan heb ik heel veel paar schoenen waar je ook nog eens uit kan kiezen.
Nou, gelukkig maar. Was toch lullig geweest als je alleen met Wind had gewild en heel erg baalde van opdringerige medetopicbewoners. Alhoewel, dan had je het ook subtiel via hyves/msn/telefoon ofzo kunnen regelen

Dus 24e? Misschien wil Lien ook wel weer mee?

Ja, hij was echt net een half jaar ofzo. Is nu wel heel anders. Nu grist hij eten uit je handen en stopt het nog in zijn mond ook
Hahaha..Linaushof wordt geteisterd door Vrolijkerds :-)
Ik denk trouwens dat ik hem dan thuis laat. Vorige keer was het nog te doen, op allebei letten, maar dat is nu stukken minder leuk in je eentje. Heeft vent ook nog wat te doen thuis

Rekbaar jurkje is wel goed idee idd., voor bruiloft. En tegen de tijd dat Ely trouwt ben je al bevallen

Ik ga nog even sociaal doen. Dag dus! Geen hi Drop deze keer. Vast ook geen Lien meer. Hi Athena?
24 mei? Jammer, maar dan ga ik weer niet mee, want dan moet ik werken.

Misschien wil Zorro wel mee met de kindjes
Als ik niet wil dat jullie erbij zijn, ga ik gewoon in het restaurant zitten terwijl jullie buiten op ons wachten.
Jammer Ely! Ik ben wel heel benieuwd naar Zen. Heb hem ook al lang niet meer gezien.

Ik heb verzonnen dat ik mijn positiekleding nu alvast op de foto ga zetten zodat ik het na de bevalling direct op Marktplaats kan zetten.
Dan mag je de jurkjes alsnog lenen voor als je niet gelijk terug in shape bent geplopt. Al geloof ik dat niet. Maar moet wel eerlijk zeggen dat na 1 alles gelijk terugveerde, maar na nummer 2 het niet meer zo snel ging
quote:Morrie schreef op 01 mei 2008 @ 22:02:

Ik heb verzonnen dat ik mijn positiekleding nu alvast op de foto ga zetten zodat ik het na de bevalling direct op Marktplaats kan zetten.Wil je geen nummer 3 dan?
quote:Morrie schreef op 01 mei 2008 @ 22:00:

Als ik niet wil dat jullie erbij zijn, ga ik gewoon in het restaurant zitten terwijl jullie buiten op ons wachten.

Is goed. Breng ik Nano even naar jou toe en dan ga ik met Mini weer naar buiten

Ben nu echt weg. Fijne avond nog!
quote:vrolijk schreef op 01 mei 2008 @ 22:02:

Dan mag je de jurkjes alsnog lenen voor als je niet gelijk terug in shape bent geplopt. Al geloof ik dat niet. Maar moet wel eerlijk zeggen dat na 1 alles gelijk terugveerde, maar na nummer 2 het niet zo snel ging (Nou ja het ging wel snel, maar is alleen nooit meer echt goed gekomen)
quote:vrolijk schreef op 01 mei 2008 @ 22:02:

Dan mag je de jurkjes alsnog lenen voor als je niet gelijk terug in shape bent geplopt. Al geloof ik dat niet. Maar moet wel eerlijk zeggen dat na 1 alles gelijk terugveerde, maar na nummer 2 het niet meer zo snel ging Da's al een argument tegen nummer 3
quote:Mille schreef op 01 mei 2008 @ 22:05:

[...]

Da's al een argument tegen nummer 3 Niet lullen, jij bent hartstikke slank gebleven ondanks nummer 3! en kijk naar Ely. Misschien moet je dan juist voor een derde gaan om alles terug te laten veren
Nummer 3???? Nee echt niet! Alhoewel, dat heb ik ook heel lang over nummer 2 geroepen dus ik zal iets minder hard roepen. Maar nee, twee lijkt me leuk, druk en onhandig zat .....

Gna gna, ik had een kaartje ontworpen en daar een naam op gezet die ik graag wil voor een meisje. Toen Harrie geroepen en toen vond hij de naam mooi. Dat is pas goede tactiek!
Jij bent goed bezig Morrie! Slimmerd die je bent.
O ja, we kunnen kijken of onze terugveer theorie bij nummer 3 werkt bij Lien :-)
Met de jongensnaam werkt het denk ik niet, die staat niet mooi op het kaartje. Als je een naam zo ziet staan dan kun je toch ineens zien of hij nou echt leuk is.

Jongensnamen zijn zo moeilijk, zou dat betekenen dat het een meisje wordt? Qua naam zou ik het nog bijna gaan hopen ook.

Ik ga aan de Antagel en dan slapen.

Tot morgen, ik kan me niet voorstellen dat ik het onwijs druk heb op mijn werk dus ben hier vast nog wel even te vinden.....
Bij Bries stond de meidennaam vanaf dag 1 vast en hebben we Bries zijn naam wel 4 keer veranderd. We hadden Gijs, Joep, Daan en uiteindelijk dus Bries.

Ik vind het nog steeds een hele leuke naam van Bries, maar had hem ook echt een Gijs of een Joep gevonden. Daan niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven