Onvoorstelbare gierige acties II
donderdag 30 augustus 2012 om 21:56
Nou, dat er zoveel verhalen zouden zijn, had ik nooit kunnen vermoeden, wat een gierigheid, geslepenheid en onbeschoft gedrag heb ik de laatste tijd gelezen.
Gelukkig hebben we er nu wel plezier om . Krijg je toch nog iets terug.....
Deel 2 dus.
Ik zou heel graag de ergste acties op een rij willen zetten, maar helaas heb ik daar de tijd niet voor.
Maar, spui verder! En laat ons meegenieten van het leed dat gierigheid heet.
Hier is deel 1: Hilarische gierige acties deel 1
Gelukkig hebben we er nu wel plezier om . Krijg je toch nog iets terug.....
Deel 2 dus.
Ik zou heel graag de ergste acties op een rij willen zetten, maar helaas heb ik daar de tijd niet voor.
Maar, spui verder! En laat ons meegenieten van het leed dat gierigheid heet.
Hier is deel 1: Hilarische gierige acties deel 1
dinsdag 13 november 2012 om 21:47
ik krijg nooit de gelegenheid om dat te doen..als zij mij ziet begint zij meteen met verhalen of waar ze mee zit of wat voor leuks ze heeft gehaald. En in de rij zit zij ook weer te praten en vraagt wat wil je...ik ga dan even denken( zij weet t al..) vervolgens gaat zij boos naar voren, want dat zie ik aan dr gezicht en besteld voor zichzelf.
En tijdens het eten gaat ze foto's laten zien, wat mij niet echt meer interesseert. Dan is het nl al betaald bij maccie.
Restaurant gaat t de manier van: Hey, kan jij alles voorschieten?
En tijdens het eten gaat ze foto's laten zien, wat mij niet echt meer interesseert. Dan is het nl al betaald bij maccie.
Restaurant gaat t de manier van: Hey, kan jij alles voorschieten?
dinsdag 13 november 2012 om 21:47
dinsdag 13 november 2012 om 21:49
@ italie: Ik zie niet alle berichten...pas als ik heb getikt komen andere berichten tevoorschijn. Dit heeft te maken met Viva zelf...
Mensen die tegelijk een bericht versturen
Nee, zij wil gewoon profiteren van mij...terwijl zij zoveel shopt en weet dat ik weinig geld heeft.
@ vicky: Ik zie je bericht ook nu pas...het is conclusie jaa...
Mensen die tegelijk een bericht versturen
Nee, zij wil gewoon profiteren van mij...terwijl zij zoveel shopt en weet dat ik weinig geld heeft.
@ vicky: Ik zie je bericht ook nu pas...het is conclusie jaa...
dinsdag 13 november 2012 om 21:51
Agsa, is het een idee om eens voet bij stuk te houden. Dus nee, ik kan het niet voorschieten. En dan ieder voor zich betalen. En als ze dan chagerijnig wordt is dan jammer. Ook raar dat ze daar zo op reageerd. Misschien vind ze het heel normaal dat jij voorschiet, gewoon blijven zeggen dat je dat niet meer doet?
dinsdag 13 november 2012 om 21:55
Ja, dat vind ik dan raar. Daar draaide het om, dat zij het NORMAAL vind dat IK het voorschiet. Altijd dat verwachten van MIJ. Dat zij nooit voorstelt om te trakteren, nooit van tevoren...niet eens op mijn verjaardag...pas als zij een stap naar voren doet en beetje chagrijnig doet en dan zegt ik betaal wel...dan trakteert zij.
Maar ik ga dr niet meer trakteren, geen kerstkaart niets meer. Ook niet naar haar verjaardag of haar uitnodigen voor mijn verjaardag, want ze komt nooit. En ik ga ook nooit meer naar die van haar.
Maar ik ga dr niet meer trakteren, geen kerstkaart niets meer. Ook niet naar haar verjaardag of haar uitnodigen voor mijn verjaardag, want ze komt nooit. En ik ga ook nooit meer naar die van haar.
dinsdag 13 november 2012 om 22:10
quote:poldervrouw schreef op 13 november 2012 @ 17:56:
[...]
En hoe kom je er bij dat wij niet naar het kind omkijken ? Je weet er niets van. Ik doe meer dan genoeg voor haar.. Dus.. Niet oordelen voordat je het verhaal kent..
Ik zeg nergens dat hij geen schuld heeft.. Dat maak jij er van
@poldervrouw: Nee, wel goed lezen. Er staat een vraagteken achter de zin waarin ik het heb over de rest van de familie. Dus ik vroeg me gewoon af of jullie je over het kind ontfermden. (natuurlijk hoef je hier geen antwoord op te geven, was gewoon vraag algemeen niet om op te antwoorden)
En ja, je schrijft haar kind, dus voor lezers hier in dit topic komt het over, tenminste bij mij, alsof het dus minder/niet zijn kind is waar hij verantwoordelijkheid voor heeft wat betreft de gang van zaken. Maar blijft gewoon een triest verhaal en de enige verliezer is het kind. Vind het ook niet passend bij dit gierigheid topic, maar gaat veel verder dan dat doordat die vent in je verhaal overkomt als iemand die wel om zijn centen geeft maar niet om zijn kind. En helaas heb ik dat vaker gezien...
[...]
En hoe kom je er bij dat wij niet naar het kind omkijken ? Je weet er niets van. Ik doe meer dan genoeg voor haar.. Dus.. Niet oordelen voordat je het verhaal kent..
Ik zeg nergens dat hij geen schuld heeft.. Dat maak jij er van
@poldervrouw: Nee, wel goed lezen. Er staat een vraagteken achter de zin waarin ik het heb over de rest van de familie. Dus ik vroeg me gewoon af of jullie je over het kind ontfermden. (natuurlijk hoef je hier geen antwoord op te geven, was gewoon vraag algemeen niet om op te antwoorden)
En ja, je schrijft haar kind, dus voor lezers hier in dit topic komt het over, tenminste bij mij, alsof het dus minder/niet zijn kind is waar hij verantwoordelijkheid voor heeft wat betreft de gang van zaken. Maar blijft gewoon een triest verhaal en de enige verliezer is het kind. Vind het ook niet passend bij dit gierigheid topic, maar gaat veel verder dan dat doordat die vent in je verhaal overkomt als iemand die wel om zijn centen geeft maar niet om zijn kind. En helaas heb ik dat vaker gezien...
dinsdag 13 november 2012 om 22:23
quote:agsa87 schreef op 13 november 2012 @ 21:55:
Maar ik ga dr niet meer trakteren, geen kerstkaart niets meer. Ook niet naar haar verjaardag of haar uitnodigen voor mijn verjaardag, want ze komt nooit. En ik ga ook nooit meer naar die van haar.Wat en eh.. Fijne vriendschap zeg. Apart. Waarom gewoon niet afkappen. Jullie vinden elkaar helemaal niet eens een beetje leuk. En wat een vreselijk infantiel gedoe zeg. Waarom vertel je haar niet gewoon waar je mee zit? Je weet wel, zoals dat gewoon kan in een vriendschap.
Maar ik ga dr niet meer trakteren, geen kerstkaart niets meer. Ook niet naar haar verjaardag of haar uitnodigen voor mijn verjaardag, want ze komt nooit. En ik ga ook nooit meer naar die van haar.Wat en eh.. Fijne vriendschap zeg. Apart. Waarom gewoon niet afkappen. Jullie vinden elkaar helemaal niet eens een beetje leuk. En wat een vreselijk infantiel gedoe zeg. Waarom vertel je haar niet gewoon waar je mee zit? Je weet wel, zoals dat gewoon kan in een vriendschap.
dinsdag 13 november 2012 om 22:26
Zij vind mij niet onaardig, ze doet gewoon ik weet niet raar als t om geld gaat.
Ik vind t wel leuk om met dr te zijn, alleen draait t te vaak om haar en soms wil ik gewoon mijn ei kwijt, dan voel ik mij een zeur altijd bij haar omdat zij dan met oplossingen komt en vind dat ik een beetje zeur, door te zeggen ik had t toch ook zo en zo gedaan?
En als je over iemand wat schrijft dan komen andere negatieve kanten ook naar boven, vandaar dat ik meestal zo onsamenhangende zinnen schrijf...
Ik vind t wel leuk om met dr te zijn, alleen draait t te vaak om haar en soms wil ik gewoon mijn ei kwijt, dan voel ik mij een zeur altijd bij haar omdat zij dan met oplossingen komt en vind dat ik een beetje zeur, door te zeggen ik had t toch ook zo en zo gedaan?
En als je over iemand wat schrijft dan komen andere negatieve kanten ook naar boven, vandaar dat ik meestal zo onsamenhangende zinnen schrijf...

dinsdag 13 november 2012 om 22:43
Pff jeetje afsa, ik snap niet dat je haar nog je vriendin noemt, zoals je hier over haar schrijft. Ik snap sommige uitgaven van vriendinnen ook niet, of de manier waarop zij met een gezamelijke lunch betalen omgaan. Maar goed, ik haal mijn schouders op, laat het haar op haar manier doen en ik op mijn manier prima toch?
Ik snap echt werkelijk waar jouw probleem niet. Ze betaald jou toch terug? Hoezo trakteer jij haar dan, en wat boeit het nou wie het als eerste betaald? Ik vind het juist handiger, dan hoef ik ook niet meer na te denken of ik iemand wel heb terug betaald.
Daarnaast, als heb jij weinig geld, dat is dan toch nog geen reden dat zij jou zou moeten trakteren? Zou wat worden zeg, als ik voor anderen moet gaan betalen omdat zij minder geld op de bank hebben dan ik, dan ben ik ook zo blut. Ik ben echt niet te beroerd om een keer te trakteren, voor te schieten of voor iemand te betalen die krap zit, maar niet omdat dit moet omdat ik toevallig meer geld te besteden heb dan die ander. Ik ga er in ieder geval niet minder om shoppen of wat dan ook.
Ik snap echt werkelijk waar jouw probleem niet. Ze betaald jou toch terug? Hoezo trakteer jij haar dan, en wat boeit het nou wie het als eerste betaald? Ik vind het juist handiger, dan hoef ik ook niet meer na te denken of ik iemand wel heb terug betaald.
Daarnaast, als heb jij weinig geld, dat is dan toch nog geen reden dat zij jou zou moeten trakteren? Zou wat worden zeg, als ik voor anderen moet gaan betalen omdat zij minder geld op de bank hebben dan ik, dan ben ik ook zo blut. Ik ben echt niet te beroerd om een keer te trakteren, voor te schieten of voor iemand te betalen die krap zit, maar niet omdat dit moet omdat ik toevallig meer geld te besteden heb dan die ander. Ik ga er in ieder geval niet minder om shoppen of wat dan ook.
woensdag 14 november 2012 om 19:42
Agsa, ik heb een beetje meegelezen; ik denk dat jij die vriendin gewoon niet zo leuk vindt. Of; je vindt haar heel leuk, denk je, maar door haar acties ga je haar steeds beter leren kennen. En dat staat je niet aan en vind je moeilijk te accepteren. Waarschijnlijk doet ze dit bij veel meer mensen. Zal je nog wel te horen krijgen als je met haar kapt. Jammer van de vriendschap, maar haar verlies he.

woensdag 14 november 2012 om 21:24
quote:agsa87 schreef op 13 november 2012 @ 19:28:
Ik zeg eerlijk, toen ik 1e keer hoorde..vond ik t ook raar..
Hier in de randstad zeggen ze t wel.
Mocht je ooit iemand uit de randstad tegenkomen, vraag t dan.
Dat kan je wel afleiden...hakkepak. Wel een grappig woordje hahha.
Haaaai, randstad hier, en nee, we gebruiken ook geen eindstand ipv echter.
Geef gewoon toe dat je je vergist hebt Kan iedereen overkomen.
Ik zeg eerlijk, toen ik 1e keer hoorde..vond ik t ook raar..
Hier in de randstad zeggen ze t wel.
Mocht je ooit iemand uit de randstad tegenkomen, vraag t dan.
Dat kan je wel afleiden...hakkepak. Wel een grappig woordje hahha.
Haaaai, randstad hier, en nee, we gebruiken ook geen eindstand ipv echter.
Geef gewoon toe dat je je vergist hebt Kan iedereen overkomen.

woensdag 14 november 2012 om 23:18
woensdag 14 november 2012 om 23:30
T gaat mij om dat zij ervoor kiest om gelijk te zeggen: JIJ schiet t voor. T gaat mij nooit om geld, maar om de MANIER waarop dingen gaan en dat vind ik niet leuk.
Toen zij weinig geld had...was zij arm blabla deden wij niets en als ik weinig geld heb, dan moeten wij iets doen en dan zegt ze ik betaal alles, dan geef je t later terug...conclusie: uiteindelijk moet ik t toch teruggeven en betalen( ik zeg niet dat ik t niet terug moet geven) maar t moet altijd op haar manier...
Jaa,, ik begin haar mindere kanten beter te zien als ik t verhaal typ.
ohh dat is toch ook in de randstad? Grappig...ik wist nie dat puberkinderen dat gebruikte joh! Meestal 20+
Toen zij weinig geld had...was zij arm blabla deden wij niets en als ik weinig geld heb, dan moeten wij iets doen en dan zegt ze ik betaal alles, dan geef je t later terug...conclusie: uiteindelijk moet ik t toch teruggeven en betalen( ik zeg niet dat ik t niet terug moet geven) maar t moet altijd op haar manier...
Jaa,, ik begin haar mindere kanten beter te zien als ik t verhaal typ.
ohh dat is toch ook in de randstad? Grappig...ik wist nie dat puberkinderen dat gebruikte joh! Meestal 20+
donderdag 15 november 2012 om 01:14