verkeerd giro nummer
dinsdag 13 november 2012 om 23:07
Nee. Ik heb het ook gehad, en bij mij is het gewoon overgemaakt aan het rekeningnummer dat ik had opgegeven, ook al klopte dat niet met de naam. Mijn koper was zo lief om contact op te nemen met die mensen (via een storting van een paar cent met een boodschap erbij) en die hebben het toen teruggestort. Veel meer kun je niet doen, geloof ik.
dinsdag 13 november 2012 om 23:09
Het is een ING nr. Heel af en toe zijn dat nrs met 9 cijfers. Dat weet ik omdat mijn gezamelijke rekening er toevallig eentje is. Maar dat moet dat aan een bepaalde rekensom voldoen. Welke weet ik niet meer precies, maar iets van de som van alle getallen en dan nog iets.
De overboeking is dus al gedaan. Omdat het zolang duurde voordat het aankwam ben ik onze mailwisseling eens door gegaan. Baal er wel van.
De overboeking is dus al gedaan. Omdat het zolang duurde voordat het aankwam ben ik onze mailwisseling eens door gegaan. Baal er wel van.
dinsdag 13 november 2012 om 23:17
quote:Biebeliee schreef op 13 november 2012 @ 23:12:
Google eens op 11 proef. Zo heet dat waar rekeningnrs. aan moeten voldoen.Ik heb even snel gekeken, maar dat is dus voor nrs van 9 0f 10 cijfers. Mijne heeft er 7 en ik heb er dus per ongeluk maar 6 doorgegeven. Bestaat dat ubraupt, zo weinig cijfers?
Google eens op 11 proef. Zo heet dat waar rekeningnrs. aan moeten voldoen.Ik heb even snel gekeken, maar dat is dus voor nrs van 9 0f 10 cijfers. Mijne heeft er 7 en ik heb er dus per ongeluk maar 6 doorgegeven. Bestaat dat ubraupt, zo weinig cijfers?
dinsdag 13 november 2012 om 23:24
quote:Lebowski schreef op 13 november 2012 @ 23:20:
Bubbelwijn, je weet toch welk nummer je wel hebt doorgegeven? Maak 10 cent over, en schrijf je boodschap in het mededelingen vakje,
Denk dat ik dit maar ga proberen. Hoop maar op eerlijke mensen.
Maar nergens valt dus te controleren of dit nr bestaat?
Bubbelwijn, je weet toch welk nummer je wel hebt doorgegeven? Maak 10 cent over, en schrijf je boodschap in het mededelingen vakje,
Denk dat ik dit maar ga proberen. Hoop maar op eerlijke mensen.
Maar nergens valt dus te controleren of dit nr bestaat?