Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
donderdag 15 november 2012 om 18:44
donderdag 15 november 2012 om 18:53
Okee, ik doe een poging:
Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden?
Ik gok 'vrouwen' maar dat zal wel te veel voor de hand liggen.
Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend?
Tja, het blijven wijven hè.
Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
Mwah...
Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden?
Ik gok 'vrouwen' maar dat zal wel te veel voor de hand liggen.
Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend?
Tja, het blijven wijven hè.
Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
Mwah...
donderdag 15 november 2012 om 18:56
donderdag 15 november 2012 om 19:08
quote:Amand schreef op 15 november 2012 @ 19:03:
Ik heb er sowieso al een schijthekel aan wanneer iemand anders meer aandacht trekt dan ik, dus dit topic mag wel weg wat mij betreft.
Ben je betoeterd, het is net zo knus!
Zo'n openbare samenzwering van mannen heeft altijd dit tot gevolg: dat alle vrouwen weer eens samenkomen om gezellig met elkaar de stand van zaken te evolueren! En dat blijven we lekker doen.
Ik heb er sowieso al een schijthekel aan wanneer iemand anders meer aandacht trekt dan ik, dus dit topic mag wel weg wat mij betreft.
Ben je betoeterd, het is net zo knus!
Zo'n openbare samenzwering van mannen heeft altijd dit tot gevolg: dat alle vrouwen weer eens samenkomen om gezellig met elkaar de stand van zaken te evolueren! En dat blijven we lekker doen.
donderdag 15 november 2012 om 19:14
donderdag 15 november 2012 om 19:24
donderdag 15 november 2012 om 19:26
Nou ik ben er hoor. Voor de gelegenheid bier genomen en onderuitgezakt.
Kom maar door, ik praat gráág over seks, bij gebrek aan het doen dan.
Mijn eerste vraag aan de mannen van het forum is dé vraag die ik mij altijd afvraag. Hoeveel forumsters heb je geneukt?
Want je maakt mij niet wijs dat een man (in eerste instantie zeker) met een ander doel dan neuken zich aanmeldt op een vrouwen forum.
Ik mis overigens wel een paar mannen:
Rider
Boog
(of hebben zij een nieuwe nick stiekem?)
Donkey en Rob uit Zeist en Oddjobb bijvoorbeeld
Kom maar door, ik praat gráág over seks, bij gebrek aan het doen dan.
Mijn eerste vraag aan de mannen van het forum is dé vraag die ik mij altijd afvraag. Hoeveel forumsters heb je geneukt?
Want je maakt mij niet wijs dat een man (in eerste instantie zeker) met een ander doel dan neuken zich aanmeldt op een vrouwen forum.
Ik mis overigens wel een paar mannen:
Rider
Boog
(of hebben zij een nieuwe nick stiekem?)
Donkey en Rob uit Zeist en Oddjobb bijvoorbeeld
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
donderdag 15 november 2012 om 19:33
Nee niet nieuw, kan mij nog goed herinneren dat jij hier kwam Amand.
Neem zo nu en dan een nieuwe nick, of ben weer even weg, alles bij elkaar kom ik al zo'n 13 jaar op Viva.
Het topic dat je linkt staan daar serieuze antwoorden in dan?
Ik wil natuurlijk de eerlijke antwoorden dat begrijp je.
Neem zo nu en dan een nieuwe nick, of ben weer even weg, alles bij elkaar kom ik al zo'n 13 jaar op Viva.
Het topic dat je linkt staan daar serieuze antwoorden in dan?
Ik wil natuurlijk de eerlijke antwoorden dat begrijp je.
donderdag 15 november 2012 om 19:42
Tja, dat realiseer ik mij maar al te goed een eenduidig antwoord zal er niet komen.
Maar ik zou het soms zo graag willen weten.
Er zijn zoveel vriendschappen begonnen en beëindigd hier, dan moet er ook flink geneukt zijn natuurlijk.
En daarbij dit is een mannentopic en die ouwehoeren graag over seks heb ik begrepen.
Maar ik zou het soms zo graag willen weten.
Er zijn zoveel vriendschappen begonnen en beëindigd hier, dan moet er ook flink geneukt zijn natuurlijk.
En daarbij dit is een mannentopic en die ouwehoeren graag over seks heb ik begrepen.