Deurbel
donderdag 15 november 2012 om 18:09
donderdag 15 november 2012 om 19:15
donderdag 15 november 2012 om 19:21
quote:krullebol86 schreef op 15 november 2012 @ 19:15:
[...]
Binnenkort zal het hier druk worden met kraamvisite... Gaat misschien net wat te ver? Ik zie mijn ouders al voor de deur staan...Dat jullie een seksleven hebben weet toch al de hele buurt, gezien de geboorte van een kind. (Ik ga er gemakshalve even vanuit dat er geen medische molen aan te pas is gekomen. )
[...]
Binnenkort zal het hier druk worden met kraamvisite... Gaat misschien net wat te ver? Ik zie mijn ouders al voor de deur staan...Dat jullie een seksleven hebben weet toch al de hele buurt, gezien de geboorte van een kind. (Ik ga er gemakshalve even vanuit dat er geen medische molen aan te pas is gekomen. )
donderdag 15 november 2012 om 19:23
donderdag 15 november 2012 om 19:26
quote:krullebol86 schreef op 15 november 2012 @ 19:23:
[...]
Goed punt, misschien een eigen geluidsfragmentje maken dan...
Dat maakt het wel persoonlijker, vind je niet? En dan is het ook leuk als jij de naam van je vriend een paar keer noemt. Dan weten ze direct dat ze aan het juiste adres zijn. Dat maakt een naambordje overbodig.
OH PAUL! (*fictieve naam*) JA JA! Ooooh oooooh! oooooh *kreun* Harder Paul, hárder! JA! JA! JA!
[...]
Goed punt, misschien een eigen geluidsfragmentje maken dan...
Dat maakt het wel persoonlijker, vind je niet? En dan is het ook leuk als jij de naam van je vriend een paar keer noemt. Dan weten ze direct dat ze aan het juiste adres zijn. Dat maakt een naambordje overbodig.
OH PAUL! (*fictieve naam*) JA JA! Ooooh oooooh! oooooh *kreun* Harder Paul, hárder! JA! JA! JA!
donderdag 15 november 2012 om 19:29
quote:thomaaas schreef op 15 november 2012 @ 19:26:
[...]
OH PAUL! (*fictieve naam*) JA JA! Ooooh oooooh! oooooh *kreun* Harder Paul, hárder! JA! JA! JA!Slotje
[...]
OH PAUL! (*fictieve naam*) JA JA! Ooooh oooooh! oooooh *kreun* Harder Paul, hárder! JA! JA! JA!Slotje
donderdag 15 november 2012 om 19:30
donderdag 15 november 2012 om 19:32
Maar dit zou toch echt te gek voor woorden zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=ef5WEeV0 ... ure=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=ef5WEeV0 ... ure=fvwrel
Het Viva forum is papaja.
donderdag 15 november 2012 om 19:38
Leuk voor al men als het donker is aanbelt.
http://www.youtube.com/watch?v=hnFZb_Ha ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=hnFZb_Ha ... ure=relmfu
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 15 november 2012 om 19:40
quote:missverrektekoekwous schreef op 15 november 2012 @ 18:46:
Of dat stukje uit home alone, als die pizzabezorger langskomt en denkt dat ie overhoop geschoten wordt. Kent iemand dat?
Keep the change you filty animal !
Liedje van Pieter Post: is het een brief of is het pakje, wie zou het wezen wie zou het zijn lalalalalala enz
Binnen zonder kloppen van de Dijk/ van Dik Hout (hou ze nooit uit elkaar)
Of dat stukje uit home alone, als die pizzabezorger langskomt en denkt dat ie overhoop geschoten wordt. Kent iemand dat?
Keep the change you filty animal !
Liedje van Pieter Post: is het een brief of is het pakje, wie zou het wezen wie zou het zijn lalalalalala enz
Binnen zonder kloppen van de Dijk/ van Dik Hout (hou ze nooit uit elkaar)
donderdag 15 november 2012 om 19:40
quote:Star schreef op 15 november 2012 @ 18:10:
Hoofd schouders knie en teen.
Dat type met het stemmetje uit Samson en Gert? 'Ik moest kloppen want de bel deed het niet'.
Hoofd schouders knie en teen.
Dat type met het stemmetje uit Samson en Gert? 'Ik moest kloppen want de bel deed het niet'.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 15 november 2012 om 19:41
quote:Zima schreef op 15 november 2012 @ 19:29:
[...]
Slotje
Ik wil hem toch graag nog even aanpassen als het nog mag?
OH PAUL! (*fictieve naam*) JA JA! Ooooh oooooh! oooooh *kreun* Harder Paul, hárder! JA! JA! JA! (lage mannenstem:) 'Ik help je even Marjon (*fictieve naam*), de deurbel gaat.' *ritme wat hoger* OOOH JA! JA JAAAAAAAAAA! JAAAAAAA! *hijgend:* 'Ga jij of ga ik?'
[...]
Slotje
Ik wil hem toch graag nog even aanpassen als het nog mag?
OH PAUL! (*fictieve naam*) JA JA! Ooooh oooooh! oooooh *kreun* Harder Paul, hárder! JA! JA! JA! (lage mannenstem:) 'Ik help je even Marjon (*fictieve naam*), de deurbel gaat.' *ritme wat hoger* OOOH JA! JA JAAAAAAAAAA! JAAAAAAA! *hijgend:* 'Ga jij of ga ik?'
donderdag 15 november 2012 om 19:42