Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
vrijdag 16 november 2012 om 18:53
quote:zammm schreef op 16 november 2012 @ 18:44:
Thunderassman, als je het aandurft mijn FB-foto's neer te pleuren op het wereldwijdeweb, dan rijd ik vanavond nog richting Maestreech!
1) ik woon niet in Maestreech
2) Je FB foto's staan dus al kennelijk op het wereldwijdeweb. (www.FB.zuid-korea)
3) ik zou bij boedha niet weten hoe ik foto's van jouw FB hier op 't forum krijg.
4) ik heb praaivasie hoog in 't vaandel staan, dus no worries.
Thunderassman, als je het aandurft mijn FB-foto's neer te pleuren op het wereldwijdeweb, dan rijd ik vanavond nog richting Maestreech!
1) ik woon niet in Maestreech
2) Je FB foto's staan dus al kennelijk op het wereldwijdeweb. (www.FB.zuid-korea)
3) ik zou bij boedha niet weten hoe ik foto's van jouw FB hier op 't forum krijg.
4) ik heb praaivasie hoog in 't vaandel staan, dus no worries.
vrijdag 16 november 2012 om 19:44
quote:Amand schreef op 16 november 2012 @ 19:41:
[...]
Geld aan het verdienen. In dit land verdienen de mannen nog steeds het geld, namelijk.
Ach, ja, stom van me . Dat ik zo dom was daar niet verder bij stil te staan.
Maar ja, vrouw op een mannentopic hè? En ook nog blonT, dus kun je het me eigenlijk niet eens kwalijk nemen.
[...]
Geld aan het verdienen. In dit land verdienen de mannen nog steeds het geld, namelijk.
Ach, ja, stom van me . Dat ik zo dom was daar niet verder bij stil te staan.
Maar ja, vrouw op een mannentopic hè? En ook nog blonT, dus kun je het me eigenlijk niet eens kwalijk nemen.
vrijdag 16 november 2012 om 19:56
Ja, hoor 's, ik neem je bloedje serieus heur . Als jij hier zegt, op het grote mannentopic notabene, dat je geld aan het verdienen was, wie ben ik dan, als blonde vrouw, om dat in twijfel te trekken? Ik zou vooral niet willen dat het cliché beeld van domme blondjes teniet wordt gedaan, dat is ook weer zo sneu
vrijdag 16 november 2012 om 19:58
Tja, vrouwen zij toch echt oververtegenwoordigd (ten opzichte van de commerciële sector) in sectoren en beroepen waarin prestatie minder of niet meetbaar is, de belastingbetaler de salarissen betaalt en waar prestatie ondergeschikt gemaakt is aan de belangen van de werknemers. Daarbij is de arbeidsparticipatie van vrouwen lager dan die van mannen, dus tja...
Globaal gezien zijn het dus nog steeds de mannen die het geld verdienen.
Globaal gezien zijn het dus nog steeds de mannen die het geld verdienen.
vrijdag 16 november 2012 om 20:11
Blij toe dat Brigitte Kaandorp hier al is opgedoken.
Wat heb ik het toch zwaar. Wandel al jaren op dit forum rond en presteer het steeds opnieuw om alle echt leuke dingen (foto's, rellen) te missen.
Een echte vrouw ben ik ook al niet, met mijn neiging geld te willen verdienen.
Wat heb ik het toch zwaar. Wandel al jaren op dit forum rond en presteer het steeds opnieuw om alle echt leuke dingen (foto's, rellen) te missen.
Een echte vrouw ben ik ook al niet, met mijn neiging geld te willen verdienen.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)