Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
vrijdag 16 november 2012 om 20:14
quote:_nora_ schreef op 16 november 2012 @ 20:11:
Blij toe dat Brigitte Kaandorp hier al is opgedoken.
Wat heb ik het toch zwaar. Wandel al jaren op dit forum rond en presteer het steeds opnieuw om alle echt leuke dingen (foto's, rellen) te missen.
Een echte vrouw ben ik ook al niet, met mijn neiging geld te willen verdienen.Begin een eigen rel! Of plaats een foto.
Blij toe dat Brigitte Kaandorp hier al is opgedoken.
Wat heb ik het toch zwaar. Wandel al jaren op dit forum rond en presteer het steeds opnieuw om alle echt leuke dingen (foto's, rellen) te missen.
Een echte vrouw ben ik ook al niet, met mijn neiging geld te willen verdienen.Begin een eigen rel! Of plaats een foto.
vrijdag 16 november 2012 om 20:37
quote:pimpelmeesje67 schreef op 16 november 2012 @ 20:35:
Dit topic slecht voor me. Lachen is pijnlijk
ik benijd je niet
Hopelijk is de bloedafname in jouw omgeving fatsoenlijk georganiseerd. Mijn ex-vrouw had het zelfde als jij en het gaat je behoorlijk wat aanpassingen in je 'gewone' leven kosten de komende tijd.
En dan heb ik het nog niet eens over wat het met je gevoelens van kwetsbaarheid doet. Okee, nog een
Dit topic slecht voor me. Lachen is pijnlijk
ik benijd je niet
Hopelijk is de bloedafname in jouw omgeving fatsoenlijk georganiseerd. Mijn ex-vrouw had het zelfde als jij en het gaat je behoorlijk wat aanpassingen in je 'gewone' leven kosten de komende tijd.
En dan heb ik het nog niet eens over wat het met je gevoelens van kwetsbaarheid doet. Okee, nog een
vrijdag 16 november 2012 om 21:45
quote:Amand schreef op 16 november 2012 @ 21:15:
Lekker ding, trouwens ------------------------->
[img]http://img42.imageshack.us/img42/6055/lekkerwijf.png[/img]Ik vind haar dellerig. Ik heb het al eerder gezegd.
Lekker ding, trouwens ------------------------->
[img]http://img42.imageshack.us/img42/6055/lekkerwijf.png[/img]Ik vind haar dellerig. Ik heb het al eerder gezegd.
vrijdag 16 november 2012 om 21:51
quote:Amand schreef op 16 november 2012 @ 20:37:
[...]
ik benijd je niet
En dan heb ik het nog niet eens over wat het met je gevoelens van kwetsbaarheid doet. Okee, nog een Ok. Je hebt de eer de eerste vivaman te zijn die me aan het janken krijgt...
[...]
ik benijd je niet
En dan heb ik het nog niet eens over wat het met je gevoelens van kwetsbaarheid doet. Okee, nog een Ok. Je hebt de eer de eerste vivaman te zijn die me aan het janken krijgt...