Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Goedemorgen.

Even een kort berichtje van mij.

Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle lieve steunende woorden en knuffels. Echt ontzettend lief vind ik jullie.

Hier gaat het inmiddels wat beter. De bloeding is bijna gestopt en ik heb geen last meer van krampen ofzo.

Af en toe ben ik met vlagen nog wel verdrietig. We hebben het de ouders van Mibbman verteld en mijn ouders vertellen we het vandaag. Ik zie/zag daar best een beetje tegenop. Je komt toch een dubbele boodschap vertellen, ik was zwanger, maar nu toch weer niet. Zeker mijn moeder vertellen vind ik moeilijk, omdat ik weet dat ze heel graag oma wil worden.

We vertrekken over een half uurtje naar mijn ouders en blijven daar een paar dagen, dus ik weet niet of ik de komende dagen online ben.

Zodra ik weer terug ben ga ik ook weer uitgebreid op al jullie verhalen reageren hoor!

Ik wil Plukkie in ieder geval een hele fijne vakantie wensen!

En Pluis, hoe gaat het met jou? Voel jij je goed?

Freddy, wat heerlijk dat je echo goed was! Gefeliciteerd meid!

Dametje, fijn dat je goede gesprekken hebt gevoerd met je familie en werk. Goed om te horen dat het wat oplucht.

Nou ik ga gauw mn tas in pakken en ga er vandoor. Fijne dag allemaal en (waarschijnlijk) tot zondag.
Alle reacties Link kopieren
Pluis: na de vakantie had ik even snel bijgelezen en helemaal van slag van het mibb-nieuws heb ik blijkbaar even over het goede nieuws heen gelezen... Dus bij deze: GEFELICITEERD! Nog een decemberkindje erbij. En dat na al die onzekerheid en de onderzoeken die jullie gestart waren
Mibb: Doe het rustig aan bij je ouders! Sterkte met het vertellen aan je ouders, kan begrijpen dat je daar een beetje tegenop ziet. Wel fijn dat jullie dan ook steun vanuit de schoonouder/ouder hoek krijgen. Is toch prettiger om het verdriet te delen in plaats van stil te houden denk ik.
Lieve Plukkie jouw schrappen? Nooit Ik weet waar je bent

Heel veel plezier en pas goed op jezelf en je beebje...en manlief ....

Mibb heel veel sterkte....denk aan je....

Rest of you...fijne dag vandaag!

x
Goeiemorgen! Morgen begint het tweede trimester! Week 13 alweer. En dan op 6 mei de echo. Ik ben benieuwd. Vandaag heb ik een dagje vrij. Het is in Duitsland een feestdag.

@Vlinder, heel veel plezier in Israel.

@Snok, nog een paar nachtjes en dan is het echoday! Hopelijk is alles goed meid!

@Dametje, hoe ver zijn jullie al met de uitzet. Ik bedoel, heb je een kinderwagen op het oog etc? Heb je er al een, en zo ja, welke?

@Plukkie, heel veel plezier op vakantie. Waar ga je zolang heen?

@Freddy, lijkt me een fijn gevoel hoor, zo'n goede 20 weken echo. Ik geloof dat ik de mijne pas eind juni heb.

@Ka, succes met voorbereidingen.

@Mibb, heel veel sterkte nogmaals! Zo oneerlijk.
He liubi,

tweede trimester, lekker, ik voelde me heel fit in elk geval. Wens ik jou ook toe! Nu merk ik dat ik iets rustiger aan moet doen maar ach, het is allemaal prima.

Qua uitzet, we krijgen dingen van opa's en oma's en ik kan e.a. lenen van een vriendin. Dus op papier zijn we denk ik al een heel eind. Qua wagen denken we aan een urban jungle omdat we zowel in real life als hier op het forum (pebbles) heel enthousiaste dingen hebben gehoord. Ik ga in juni me wel me verdiepen in al het kleine spul wat je nodig schijnt te hebben.
Vlinder en Plukkie, jullie zullen dit wel niet meer lezen neem ik aan, maar veel plezier!!

Freddy super dat de 20 weken echo goed was! Leuk zeg dat jullie een dvd hebben meegekregen.

liubi alweer in week 13, gaat ook snel zeg!! En jij hebt ook 6 Mei weer een echo las ik. Leuk zeg ik ook en Snok ook (toch???)

Mibb fijn te lezen dat het iets beter met je gaat en dat de bloedingen bijna zijn gestopt...

Logisch toch dat je af en toe verdrietig bent, gelukkig krijg je veel steun. Je zal nu wel bij je ouders zitten, veel sterkte met vertellen... Nog een keer en ik denk aan je.

Dametje handig dat je zoveel dingen krijgt, hebben wij ook gehad, en dat scheelt echt een hoop!!!

Hier gaat verder alles goed, ik heb nu een week vrij, nou ja, vrij... ik moet wel veel doen voor mijn scriptie maar ach... Dat komt wel goed.

Verder is dochter een beetje verkouden, erg veel hoesten en vooral als ze op bed ligt, heel sneu.

De kleine laat zich nog steeds heel soms voelen, maar ik heb het idee dat de placenta aan de voorkant ligt, ik kan me herinneren dat ik bij dochter meer voelde, bij zoon* voelde ik ook niet altijd heel veel in het begin en bij hem had ik ook de placenta aan de voorkant.

6 Mei weer controle dus dan vraag ik wel even.
lady lijkt me zo leuk als je het gaat voelen!

Luibi alweer 13 weken gaat snel he.

Hebben de afgelopen dagen ouders en schoonouders het grote nieuws vertelt. Waren helemaal blij. Mijn moeder moest zelfs huilen toen ze het hoorde, was wel heel leuk. Verdere familie ne vrienden willen we pas na de eerste controle vertellen. Keek op de site van de vk hier en zag dat ze dat doen met 10 weken dus precies na de vakantie. Gaan de laatste 2 weken van mei weg.
Wat een rust hier...

Ik ben aan het werk, sneak er even tussendoor om Mibb even een dikke te geven! Ik hoop dat het een beetje gaat, ik denk in elk geval aan je. Morgen weer wat meer vrije tijd, hier momenteel gekkenhuis..

Dus snel weer verder!
Heel rustig. maar het is dan ook mooi weer!
Hoi dames,

Voor de statistieken: ik ben gewoon op de 28ste dag ongesteld geworden.

En Mibb, wat een sneu nieuws....ik leef met je mee.Een dikke knuffel voor jullie beiden.

Pluis, ik weet niet of ik je al had gefeliciteerd, bij deze van harte! Geniet van dit wonder.

En verder wilde ik me afmelden voor dit topic want ik kan het allemaal niet bijhouden. Ik lees wel af en toe maar schrijven schiet er bij in. Ik wens jullie alle goeds en wie weet tot horens in de toekomst.

Heel veel liefs
india veel succes en ik hoop dat er bij jou ook snel goed nieuws is! Laat je dat dan nog wle even weten?

Is hier zeker rustig. Is dan ook mooi weer! Summer hoe is het weer bij jou? Nog 2 weken en ik ga ook die kant op lekker op vakantie in italie ben er nog nooit geweest dus erg nieuwsgierig!

Welek plaats zit jij ook alweer?
Pluis het is hier heeeeeeeeeeerlijk weer, eindelijk, want het heeft veel geregend! Ik zit in Castiglione del Lago, op de grens van Umbrie/Toscane.

Vorige week ons appartementje ingetrokken, echt superlekker. En vandaag 3 jaar samen met mijn vriend, wat een dag..op 4 mei hahaha.

We gaan zo even lekker op stap.

Mibb hoe is het met jou??
India veel succes!!

En pluis waar ga jij eigenlijk precies op vakantie dan?
India, doe waar je je het beste bij voelt en heel veel succes met alles.

Hé Summer, hoe hebben jullie elkaar leren kennen zo op vier mei?

T is hier in NL gelukkig ook lekker. De hele ochtend buiten gehangen maar moet nu echt even wat laatste loodjes werk doen achter de computer (uitstelgedrag dus)

@pluis, leuk, waar ga je heen?
Hier is het gelukkig ook heerlijk weer. Eindelijk, want het werd wel eens tijd.

Klein buikje is al gesignaleerd hier. O ja, en ik heb dag in dag uit bandenpijn. Soms een paar uur niet en dan 2 dagen lang weer heel erg. Nou ja, hoort erbij.

@Pluis, waar ga je heen? Ben ook wel heel nieuwsgierig.

Wij gaan voorlopig niet weg. De enige vakantie is naar Nederland in de 2e week van juli. Babyspullen shoppen met m'n moeder hihi.
luibi is ook geen vervelende vakantie lijkt me zo!

We gaan naar Italie vlakbij Rome. Met de metro schijnt het 10 min te zijn en je bent in Rome. Maar ook weer ee ngroot meer erbij om in te kunnen zwemmen. Heb er wel zin in!
Mibb hoe is het met jou?
Vanmorgen weer goede controle gehad bij de vk, alles was in orde! Bloeddruk was nu 110/60 dus wat beter dan de vorige keer. Hartje klonk ook goed, wordt steeds krachtiger!

Pluis, klinkt als een heerlijke vakantie! En wat leuk dat iedereen zo fijn reageerde op jullie geweldige nieuws!!

Liubi, leuk he klein buikje?!

Summer, alles goed daar? Volgens mij zijn wij 3 jaar geleden bij jullie camping geweest, maar weet niet of we er ook gestaan hebben. In ieder geval wel in dat plaatsje wat je noemt, ik ga het even opzoeken.

Dametje, fijn dat je wat meer rust in je hoofd hebt, is ook niet niets alles wat jij tegelijk meemaakt!

India, we horen af en toe nog wel van je he?!

Lady_bug, bij mij ligt ook placenta aan de voorkant, hoorde ik bij de 20 weken echo en dan voel je de baby minder snel en ook minder heftig (is mij verteld...). Nu 's avonds rustig in bed begin ik het af en toe wel te voelen.

Mibb,

liefs

Freddy
@dametje, fijn dat een en ander is uitgepraat, enne, sterkte met de nachtrust.... (heb je al zo'n voedingskussen, dat vond ik ook heerlijk liggen de laatste 3 maanden...)

Wat betreft nieuwe spulletjes, wij hadden in het begin alleen de kinderwagen en de maxicosi nieuw, en die hadden we van de opa en oma's gekregen. Verder alle kleine dingen wel nieuw, maar box, wieg en ledikant allemaal 2e hands.

@Mibb, hoe gaat het nu? Je hebt vast wel steun gehad van je familie, ik denk dat het wel fijn is als ze het weten, kun je er toch ook goed over praten.

@Snok, nog 1 dagje!!!

@Liubi, jij ook een echo morgen, spannend, en officieel het 2e trimester...

@lady, jij ook morgen controle, bij jou schiet het ook op he? Is je dochter alweer een beetje beter?

@Pluis, leuk he dat je het al aan meer mensen mag vertellen, en na je vakantie aan nog meer mensen!!!

@India, geen probleem, laat je wel even wat weten als je zwanger bent??? Enne misschien nog tot ziens op zo'n maand-topic!

@Summer, het klinkt heerlijk daar in Italie, maar het zal waarschijnlijk ook wel hard werken zijn, vooral de zomermaanden...

@Freddy, inderdaad een iets betere bloeddruk. Hoe gaat het verder, kun je wel een beetje tegen de warmte? (Ik helemal niet tijdens de zwangerschap, terwijl ik het normaal gesproken nooit te warm vind, ben een kouwkleum)

@Zus, hoe is het met jou? Druk met de verbouwing? En misschien al wat meer duidelijkheid omtrent de cyclus?

Hier wederom geen nieuws. We blijven druk aan het kijken naar woningen, en gaan misschien eens naar een architect om te kijken of hij mogelijkheden / ideeen ziet voor onze woning.

En morgen of overmorgen eens informeren bij de gemeente of het mag om over de complete hoogte (tot de nok) aan te bouwen......

En geniet allemaal lekker van het heerlijke weer de komende week!!!
Hoi meiden,

Dank weer voor alle knuffels.

Helaas gaat het hier nog niet zo goed. Lichamelijk alles prima, maar mn koppie wil nog niet zo en dat komt niet alleen door die miskraam.

Afgelopen woensdag zouden wij naar mijn ouders en zouden we vertellen wat er was gebeurd. Alleen in de ochtend kreeg ik een sms van mn moeder dat ze met oma naar het ziekenhuis moest.

Oma bleek een gezwel in de darmen te hebben (waarschijnlijk k*nker) en moest onmiddelijk geopereerd worden. Ze zou donderdag 87 worden en op die leeftijd is een narcose niet niks. Tijdens de operatie ging er iets niet goed met haar ademhaling dus hebben ze haar aan de beademing gelegd en ze ligt nu op de IC.

Vrijdag bleek dat er vocht in haar buik zat en dachten ze dat de darmen lekten, dus huppakee oma weer onder het mes, hele familie erbij om een soort van afscheid te nemen, want ja, 2x in 2 dagen onder narcose... de kans dat zo'n oude vrouw dat niet overleeft is groot.

Gelukkig lekten de darmen niet en is ze maar even onder narcose geweest. Het is nu stabiel, maar ze ligt nog steeds aan de beademing en ademt zelf niet genoeg mee nog.

Nou ja, jullie kunnen je misschien wel voorstellen... Ik vond het al lastig om aan mn ouders te vertellen, maar nu oma (moeder van mijn moeder) ook nog eens zo ziek is was het helemaal lastig. We hebben het wel vertelt en daar waren ze ook blij om dat we ondanks alles toch met hen deelden.

Maar ja... nu het zo slecht ging met oma hebben Mibbman en ik niet echt de tijd gehad om ons stukje verdriet goed te verwerken. Het draait de laatste dagen vooral om oma en de onzekerheid die daarbij komt kijken. Ik ben dus vandaag ook maar thuis gebleven, misschien dat ik dat nog wel een paar dagen doe, ik merk dat ik het werken er even niet bij kan hebben.

Pfff, heel verhaal weer, sorry... maar moest het even kwijt. Ik ga nu dit bericht afsluiten en jullie berichten lezen en reageren.
Arme jij Mibb, goed dat je thuis bent gebleven, het is niet niks allemaal. Hoop maar dat het snel de goede kant opgaat met je oma, dan heb je ook weer een beetje de tijd voor jezelf want dat heb je gewoon nodig. Dikke knuffel!!
Bloem, hoe gaat het bij jullie? Jullie hadden een maandje overgeslagen toch? Zijn jullie weer bezig of doen jullie het nog steeds rustig aan?

Liubi, jeetje dat gaat snel, 13 weken alweer! Lekker gevoel zeker?

Veel controles en echo's morgen, Snok, Liubi en Lady_bug. Spannend weer? Ik duim voor jullie dat alles goed is.

Pluis, lekker joh! Even er tussen uit! Ga lekker genieten met z'n tweetjes (of eigenlijk drietjes natuurlijk!)

India, ik weet niet of je dit nog leest, jammer dat je ons gaat verlaten, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt. Veel succes met zwanger worden, laat je het ons nog weten als het gelukt is?

Summer, gefeliciteerd met je jubileum! Bijzondere dag.

Freddy, fijn dat je controle weer goed was! Ik heb het denk ik even gemist, maar was je echo ook goed vorige week?

Beer, het is toch wat he die huizenjacht. Als je een heel stuk uit mag bouwen dat zou natuurlijk ook handig zijn! Zit je wel een tijdje in de troep van de verbouwing denk ik, maar ja dat zit je met verhuizen ook!

En de rest van de ladies? Hoe is het met jullie? Zijn jullie vrij vandaag en aan het genieten van de zon? Nog mensen die naar bevrijdingspop gaan? Ik weet het nog niet. Denk niet dat ik dit jaar ga, niet zo'n zin in al die drukte en al die mensen. Maar misschien vanavond nog even met Mibbman, als die puf heeft om te gaan.
Dank je Zus, dat is ook de reden dat ik thuis ben gebleven ik heb even wat tijd voor mezelf nodig. En hoe is het met jou? Was jij nou eigenlijk al ongesteld geworden of zit je nog steeds te wachten? Ik ben het even kwijt, sorry...
Arme Mibb je hebt het nu niet makkelijk he wat een gedoe..

Ik kom straks even langer schrijven. De hond van mijn vriend en schoonouders is vannacht overleden op een vreselijke manier. Hij had slakkengif gegeten toen hij losliep, waarschijnlijk in het park. Dus iets later begon hij te schuimbekken en kon hij niet meer op zijn poten staan. Vannacht bij de dierenarts overleden aan een hartstilstand. We zijn er wel kapot van, mijn schoonvader helemaal. Het is toch 12 jaar lang je maatje en dan op zo'n manier.

We hebben hem net op het strand begraven, op een mooie plek tussen het riet waar hij graag kwam.

En dan draait het campingleven gewoon door..Dus 5 minuten later vertel je weer wanneer de trein naar Rome vertrekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven