Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Mibb: Gelukkig word je goed opgevangen door je medeforummers. Ik zou zeker vanavond even bellen. Vandaag kunnen ze dan misschien niks voor je doen maar morgen missschien wel. En ik vind het wel iets waar je over mag bellen, van de week is ook maar een kort werkweekje he. Ik wens je heel veel sterkte. En zal aan je denken.
Jullie zijn allemaal ontzettende lieverds. Dank jullie voor je berichtjes.

Ik ga denk ik vanavond even dat nummer bellen tussen 18 en 19 uur.

Ik sluit nu even het forum af. Mibbman en ik ga even naar buiten even onze gedachten verzetten voor zover dat lukt.

Bedankt lievers, ik hou jullie op de hoogte.
@mibb: , ik duim voor je.

Mijn verloskundige zegt dat ik moet bellen als ik zelf vind dat het spoed is. Daar hoef je dus nog niet voor aan het bevallen zijn.

@pluis: . Wat een goed nieuws!! Dat vage streepje van de week was dus wel echt een streepje.
Verdomme Mibb, waarom gebeurd zoiets ook altijd op een zondag...Voel je aub niet bezwaard om te gaan bellen, want daar zijn ze voor. En als iemand het begrijpt zijn het de verloskundigen wel.

Mijn 'toen-dacht-ik-miskraam' gebeurde ook op een zondag en ik heb ook heel wat afgebeld, gewoon omdat ik daar behoefte aan had toen.

Ik duim voor je lieverd echt waar..!

Pluis, geweldig voor je!!!! En mooie foto's van je testen!
Ach lieve Mibb, wat ontzettend verdrietig. Wat lopen hoop, verdriet en spanning toch door elkaar op dit topic. Ik vind het heel naar meisje, hoop dat jullie nu aan het uitwaaien zijn. En zeker bellen!
Pluis, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kunnen jullie het al een beetje geloven?
Jeetje wat een ontwikkelingen,

allereerst Mibb, hoe is het nu, schrik ervan zeg...heb je al gebeld? Hoop zo voor jullie dat het goed is.

Pluis: waanzinnig zeg, gefeliciteerd onwijs leuk voor je!!

Hoe voel je je, al kwaaltjes?

Dametje: Mannen begrijpen er helemaal niets van...soms kunnen het echt horken zijn met slechte opmerkingen, doe gewoon lekker wat goed voelt en neem beslissingen ala en wanneer jij dat wilt. Punt uit!!
Plukkie: fijn trouwens zeg zo'n goede echo met kloppend hartje, zet je hem ook nog op het priveforum?

En ik ben erg benieuwd naar foto's van de buiken van de zwangeren, wel een goed mode trouwens dit jaar met de empirelook, vinden jullie niet.

Snok is het niet mogelijk om met een zelf gekochte stethoscoop op je buik te luisteren naar een kloppend hartje of kan dit pas als je verder in de zwangerschap bent? Maar ik weet zeker dat alles goed zit en je de volgende keer moet huilen van geluk als je het hartje van je kleine spruit hoort bonzen bij de vk. doe je het wel rustig aan!
goshie, mibb. ik zit met de tranen in mijn ogen. ik hoop dat de verloskundige je gerust kan stellen. en dat alles goed is. oh, meisje

hoe tegenstrijdig maak jij mijn gevoelens pluis, ik zit hier glimlachend met tranen, ach hormonen... gefeliciteerd meid! het is je gegund! wanneer ben je ongeveer uitgerekend? voor jou. e de knuffels hebben dus gewerkt!

aruba, jij bent ook een lieverd, fijn dat je onze mibb te hulp bent gekomen.

ik moet weer aan het werk, kom vanavond nog wel even kijken of mibb nog iets heeft gezegd over het spreekuur.
Dag lieve meiden,

Ik heb net gebeld. Ik mag straks om 20.30u even langs komen. Dan gaat ze even kijken wat er uit is gekomen (ik heb het "propje" bewaard) en mn bloeddruk meten en ijzergehalte. Echt een ontzettend lief mens. Ik ging spontaan janken toen ik haar stem hoorde. Mibbman heeft het van me over genomen. Later heb ik haar zelf nog even gesproken.

Ze zei dat het klinkt alsof het niet goed zit, maar kan dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Het hangt een beetje van vanavond af en wat ze ziet, maar waarschijnlijk gaat ze proberen om voor morgen een echo voor me te regelen.

Ontzettend bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Jullie steunen me enorm.

Ik hou jullie op de hoogte voor jullie allemaal.
Gelukkig zeg Mibb. Het is natuurlijk heel dubbel maar ik ben "blij" dat je terecht kunt.

Heel sterk van je dat je de kracht hebt kunnen vinden. Natuurlijk ook van Mibb-man.

Ik blijf aan je denken.
@mibb: wat super dat je zo snel terecht kunt. Ik blijf voor je duimen.
Mibb, wat fijn dat je toch nog terecht kunt vandaag, ik hoop op goed nieuws! Ik duim voor jullie!!
fijn dat je sne langs mag komen, sterkte strakjes en ik hoop dat het allemaal meevalt, denk aan je!
Ik ben nu op het werk, en lees net je berichtje pas Mibb...

Meid wat kl*te allemaal zeg....

Ik ben heel hard voor je aan het duimen een hele dikke knuffel van mijm, ik denk aan je.

En hoe dubbel kan het wel niet zijn, maar Pluis gefeliciteerd met je positieve test super voor jullie.
Lieve Mibb en Mibbman, zal aan jullie denken bij de afspraak.
Dametje, Leuk zwangerschapsyoga. Ben je al begonnen? Schiet trouwens echt op met je 25 weken. Al bijna de volgende mijnlpaal bereikt. Wanneer is dat precies? Met 28 weken?

Snok, hoe is ie bij jou?

Ka, spannend he dat trouwen? Gaat nu echt wel opschieten. Gaan jullie direct daarna op huwelijksreis?

Vlinder, Hoe gaat ie bij jou? Wanneer ga je precies op vakantie?

Pebbles, wat vervelend bekkenklachten!. Heb je veel pijn?

Wat een lieve man heb jij trouwens, dat ie nog even heeft gebeld om de 'nieuwe'kleur door te geven van de kinderwagen. Wat voor een heb je gekocht?

Freddy, gefeliciteerd met jullie 1e trouwedag. Geniet van elkaar.

Liubi, mooi zeg de 12 weken voorbij. En wat ben je verwend door je mannetje. Lief hoor.

Hier een beetje moe. Kan de hele dag wel slapen:-)

Vandaag bezig geweest met de spullen klaarleggen voor de vakantie. Nog twee dagen werken en dan..... heerlijk heb er echt zo veel zin in. Van de week naaste familie verteld, leuk om te doen en de gezichten te zien. Meteen heel wat tips van moeders, altijd handig. Zeker omdat mijn ma drie kinderen heeft gekregen, nooit meer dan 12 kilo is aangekomen, goede bevallingen heeft gehad en nooit is ingescheurd of ingeknipt. Hopelijk heb ik dat allemaal een beetje van haar geerfd.

De komende twee dagen nog een vlos uitzoeken zodat ik na de vakantie voor een echo kan.

Verder al geinformeerd naar de creche. Wat een drama is dat. Er is plek vanaf augustus 2009!. Echt heel bizar. Is er bij jullie ook zo'n ernorme wachttijd?

Oh ga stoppen mijn ma komt nog even een theetje drinken.

Liefs allemaal
Mibb, wat een ellende, heb net je hele verhaal van het weekend gelezen. Hoop zo dat je vanavond nog duidelijkheid krijgt straks. Iedereen leeft met je mee, ik ben er ook helemaal stil van. Ik kom morgen wel vertellen over het weekend, nu maar eerst even wachten op nieuws.

liefs

Freddy
mibb hoop zo dat je goed nieuws hebt gekregen vanavond.

Dikke
mibb, hoop dat het goed is gegaan. denk aan je!
Dag lieve meiden,

daar was ik weer even. De verloskundige en haar student waren erg aardig. Ze legde alles heel rustig uit. Ze hebben ook het "propje" bekeken. Ze konden er niet duidelijk een vruchtzakje in ontdekken. Dat kan betekenen dat dit niet het vruchtje was, of dat het al eerder in de zwangerschap is mis gegaan en er daarom dus nog niks te zien was. Maar het verhaal klinkt alsof het mis is en daar ga ik dan maar van uit, al hoop ik stiekem op een wondertje. Nog geen zekerheid dus, want het kan ook gewoon bijv. een stolsel zijn oid.

Ze gaan morgenochtend naar het echocentrum bellen en een afspraak voor mij plannen daar op het spreekuur. Morgen krijg ik dus een echo om te kijken of de zwangerschap nog in tact is. Ik weet nog niet hoe laat.

Ik vind jullie echt allemaal zo ontzettend lief, het ontroert me echt.

Ik ga nu proberen te slapen, mijn hoofd knapt zo'n beetje uit elkaar van de hoofdpijn. Sorry dat ik niet op jullie verhalen reageer, maar ik kan het even niet meer opbrengen vandaag.

Als ik meer weet laat ik het horen.

Welterusten. XXX
Oh lieverd toch, weet even niet wat ik hierop kan zeggen.

Zal aan jullie denken morgen.

X
o mibb zal morgen voor jullie duimen dat alles toch nog goed is!

Heel veel sterkte
Mibb,

Neem een paracetamolletje en ga slapen. In elk geval prettig dat je snel en vriendelijk geholpen wordt. (f)

@Pluis, ben blij voor je hoor!
@Plukkie, zijn er nog tips van je moeder die je kunt delen

Waar ga je ookal weer naar toe met vakantie?

De zwangerschapsyoga was wel leuk, maar nu is het gelijk twee weken meivakantie. Leuke groep en nu de buik zwaarder wordt en langszaamaan in de weg begint te zitten, vindt ik het wel goed om bij mijn houding, ontspanning etc afentoe wat bewuster stil te staan.

Ik geloof dat 26 weken een mijlpaal omdat het dan levensvatbaar is? Maar misschien is dat met 28 weken, dat weet ik eigenlijk niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven