Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 00:04
zaterdag 17 november 2012 om 00:05
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 00:04:
Ok noord-west.
bent jij ook een RotterdammerT palanja?
Yup!
Van West but living in Oost.
Jij bent natuurlijk geen Rotterdammer, anders had je natuurlijk noooooit Noord gezegd!
Ok noord-west.
Yup!
Van West but living in Oost.
Jij bent natuurlijk geen Rotterdammer, anders had je natuurlijk noooooit Noord gezegd!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zaterdag 17 november 2012 om 00:05
zaterdag 17 november 2012 om 00:06
quote:Rooss4 schreef op 17 november 2012 @ 00:05:
[...]
Uhuh! En hoe staat het met jouw binnenbrandjes? En met je grot? Mag hopen dat je geen behang op de muren hebt... Alles stevig gebarricadeerd!
[...]
Uhuh! En hoe staat het met jouw binnenbrandjes? En met je grot? Mag hopen dat je geen behang op de muren hebt... Alles stevig gebarricadeerd!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zaterdag 17 november 2012 om 00:07
zaterdag 17 november 2012 om 00:07
quote:merano schreef op 17 november 2012 @ 00:05:
[...]
Even testen. Wat zie je hier?
[img]http://www.mokkels.nl/wp-content/upload ... occer-.jpg[/img]Een navelpiercing en jubeltenen!
[...]
Even testen. Wat zie je hier?
[img]http://www.mokkels.nl/wp-content/upload ... occer-.jpg[/img]Een navelpiercing en jubeltenen!
zaterdag 17 november 2012 om 00:11
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 00:09:
Geboren en getogen palanja!
Erg dus eigenlijk maar ik vind het noord-west
Ach... een tekortkoming als deze zal vast ruimschoots gecompenseerd worden door een kwaliteit die door ons mannen hogelijk gewaardeerd en nu door jou benoemd gaat worden.
(Wat een prachtige zin).
Geboren en getogen palanja!
Erg dus eigenlijk maar ik vind het noord-west
Ach... een tekortkoming als deze zal vast ruimschoots gecompenseerd worden door een kwaliteit die door ons mannen hogelijk gewaardeerd en nu door jou benoemd gaat worden.
(Wat een prachtige zin).
zaterdag 17 november 2012 om 00:16
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 00:14:
Hahahaha inderdaad een prachtige zin
En met die andere kwaliteiten zit het wel goed hoor, ik kan bijvoorbeeld erg lekker koken om maar een dwarsstraat te noemen.In dat geval komt er morgen vast een moment dat ik weer honger krijg.
Hahahaha inderdaad een prachtige zin
En met die andere kwaliteiten zit het wel goed hoor, ik kan bijvoorbeeld erg lekker koken om maar een dwarsstraat te noemen.In dat geval komt er morgen vast een moment dat ik weer honger krijg.
zaterdag 17 november 2012 om 00:24
zaterdag 17 november 2012 om 00:25
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 00:17:
Geen zin in een midnight snack? Hahahaha..... nou, ik voel een bijzondere drift honger opkomen.
Ik zie nu ook dat je naar bed gaat.
Tss... zit ze me eerst lekker te maken.....
Truste!
Geen zin in een midnight snack? Hahahaha..... nou, ik voel een bijzondere drift honger opkomen.
Truste!
zaterdag 17 november 2012 om 00:25
quote:palanja schreef op 17 november 2012 @ 00:25:
[...]
Hahahaha..... nou, ik voel een bijzondere drift honger opkomen.
Truste!Niet alleen krijg ik flashbacks van de BV, ook het LJB staat me opeens weer helder voor de geest
[...]
Hahahaha..... nou, ik voel een bijzondere drift honger opkomen.
Truste!Niet alleen krijg ik flashbacks van de BV, ook het LJB staat me opeens weer helder voor de geest
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.