VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hè bah Wind, dat lijkt me helemaal vreselijk...

Jootjes tweede naam is S-KW.
Meave en Wind, nare verhalen zijn dat zeg. En die leeftijden, bizar.

Schorrie wordt door kinderen weleens B-orrie of Borie genoemd. Zelfs door S-KW .

Elyane, ook jouw jurkaanbod houd ik in gedachte. Ik zal toch wel iets kunnen vinden morgen? Hoop ik.

Idd, kaartje Zeefje was ook Poobies. Ik ga hem thuis straks even opzoeken, ik bewaar alle kaartjes.

Van harte met je verjaardag Meave!

Morrie/Pebbles, ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe groot je buik is. Ik heb namelijk nooit een hele grote buik gehad en kon tot vrij ver in zwangerschap met beide kindjes mijn eigen kleding aan. King Louie jurkjes rekken mooi mee en gaan prima in zwangere staat, maar het ligt eraan hoe je draagt.

Ik vind namen van Vrolijke kindjes leuk. Allemaal andere namen, andere stijlen maar erg leuk. Vind ook de namen die ik weet van de mutsen ook erg leuk.

Kaartje loeder ook Poobies en kwaliteit niets mis mee.
Mijn Pebbeltjes worden eigenlijk altijd zo genoemd als ze heten. Het wordt wel heel vaak verkleind, dus -ie en -mie erachter. Maar daar maak ik me zelf ook schuldig aan en helemaal niet erg. En ik ken geen andere kinderen die GP heten, en ook de naam van KP, toch redelijk populair, hoor ik in de praktijk weinig.

Ik begrijp dat rubriceren moeilijk is, Wind. Maar bijvoorbeeld de kaart met zand op pagina 7 (en de spijkerbroek, gras) is heel anders dan de rest. En mensen die niet van felle kleurtjes houden haken misschien dan na 3 pagina's af en zien de zand-kaart helemaal niet. Dat was mijn idee erachter, als je begrijpt wat ik bedoel. Zeker als je waarschijnlijk steeds meer kaartjes krijgt!

Nare berichten, Wind en Meave... :(
Mevae, vergeet helemaal te reageren op het trieste nieuws. Wat een ellende weer bij jou in je vrienden/familiekring. Ik hoop echt dat jullie vanaf nu alleen nog maar leuk nieuws krijgen. Dat verdienen jullie toch wel eens.

Ik ga wat doen, ben braaf 2 uur wezen sporten vanmorgen en ik ben echt gaar zeg. 's Morgens sporten is harder werken dan 's avonds sporten zeg.
Mijn kinderen worden ook niet afgekort of verbasterd. Gaat ook best lastig met hun namen.

Wow Vrolijk, da's gemotiveerd. Ik moet ook hoognodig weer naar de sportschool. Maar vandaag niet.

Zo leuk, ik heb sinds een paar weken mijn nichtje van 18 op MSN. Het gaat niet zo heel goed met haar, maar we hebben hele fijne chatsessies. Gisteravond weer bijna de hele avond met haar gechat. Het is een lekker wijf(ie).
DAn is MSN toch ook nog ergens goed voor, want ik denk niet dat 18-jarig nichtje snel de telefoon zou pakken.

Ben weer terug. Helaas, want heb nog helemaal geen zin, ga dus ook snel weer naar buiten.
Hier is het nat buiten. Ik blijf dus lekker even binnen.

Niet lachen dames, maar ik heb van Mav een veel te duur wenkbrauwsetje gekregen. Zo'n setje met pincet, poeder, sjabloontjes enzo. Ben er erg mee in mijn nopjes. Heb keurige wenkbrauwen nu. Nu nog uitvinden wat ik met het Eye Lights Matte potlood moet doen. Op naar de Beauty-pijler.
Nat buiten?? Het is hier schitterend weer. Ik zit alleen wel binnen te werken :(

He Lien, ben benieuwd hoe je het gehad hebt!

Poeder en sjabloontjes voor je wenkbrauwen????
Jep. Poeder en sjabloontjes, zodat je zelf kunt epileren zonder dat je bang hoeft te zijn dat je teveel weghaalt. Ik snap alle onderdelen uit het pakketje behalve dus dat ene potlood. Is een highlight ding, maar ik zou niet zo goed weten wat er te highlighten valt.
Het is hier werkelijk prachtig weer al heel de dag.

Ik heb vanochtend lenzen opgehaald en ze nu bijna 3 uur in. Ook gelijk een zonnebril gescoord. Maar ik vind mezelf wel kaal eigenlijk, na 4 jaar fulltime brildragend te zijn geweest...
Vrolijk, kom jij nog ff door met je bananen'tiramisu'? Ik heb er trek in .

Kan me voorstellen dat dat kaal staat Pebbles, maar ook wel weer leuk, eens wat anders.

Jammer genoeg was TNT niet geweest met mijn kleren vandaag. Nu hopen dat hij morgenochtend vroeg komt.

Ik denk dat ik gewoon zomaar een heel leuk, eenvoudig, geboortekaartje gemaakt heb op Poobies. Ik vind het echt leuk om te doen. Elyane, ga je je trouwkaart ook daar maken? Anders doe ik het wel even voor je .
Meave, nog nooit gehoord van een highlight potlood voor wenkbrauwen! Ik heb even voor je gegoogled :-)

Wenkbauw tip

Leuk zeg dat je aan de chat zoveel met elkaar deelt. Af en toe is digi contact wel heel bijzonder he?

Lien, welkom terug.

Morrie, jouw zwangere wens is mijn bevel en het recept staat er hoor. Have fun :-)

Ik was deze week nog niet geweest en daarom maar heel enthousiast geweest hoor. Heus niet vanwege feit dat ik dacht ' laat ik eens lekker gaan sporten'. Ik geef mezelf echt wel vaak genoeg een schop onder mijn hol. Als ik eenmaal ben geweest, vind ik het wel heerlijk.
Vrolijk, die taart ga ik maken. Als ik bananen en lange vingers in huis had, dan was ik al begonnen! Maar helaas, en Harrie is er ook niet anders had ik het nog kunnen gaan halen.

Ook een goed idee voor een toetje. Ik denk dat ik het met moederdag voor mijn schoonmoeder ga maken.
Recept nog niet gezien, maar klinkt nu al lekker.

Ik ben DE site aan het bekijken, want heb punten gevonden en die moeten (hoezo hormonen...) morgen uitgegeven worden. Wij drinken nooit meer DE, want nespresso apparaat, maar dit is nog wel leuk om even stuk te slaan.
Waar staat taart dan?
Waarom morgen, die zijn toch oneindig houdbaar?

Ik vind het altijd zwaar tegenvallen, wat je bij DE voor je punten kunt krijgen. Ten eerste is bijna alles spuuglelijk en ten tweede moet je zoveel punten hebben dat je net aan een theelepel kunt kopen.

Lien, taart staat op Eten en dan onder "gecondenseerde melk".
Lien, jij bent zeker hoogzwanger :-)

Zeg, waar blijft die foto eigenlijk?

Morrie, ik ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik vind 'm echt heerlijk en met aardbeien is ie ook lekker.

Ik ben druk bezig met een simpel menu aan het samenstellen. Vrienden zouden komen, al weken geleden afgesproken. Had een heel leuk cuilinair menu samengesteld en gister vertelde ze me dat ze geen oppas had. Feest ging dus niet door en vandaag natuurlijk alle boodschappen gedaan, verschillende winkels langs. Belt ze net dat ze stiekem wel oppas hebben geregeld en dat ze komen. Afijn, aan de bak dus voor morgen:-)

Eerst:

Tomaten carpaccio met tonijntartaar

Gamba's met mangosalsa

Nougatparfait

Nu:

Italiaanse verse tomatensoep met pesto & crostini of salade met peer, rucola, brie etc

Linguini met scampi's & kerstomaatjes

Citroentaart met vanilleijs
Mjam! Ik zal eens vragen of vent vakantiefoto's doorstuurt. Heb nog steeds geen buikfoto, maar buik is voldoende zichtbaar vast ergens op foto. Ben nl. zwaar en immobiel. Kind liever vandaag dan morgen eruit en eigenlijk moet ik nog 7 weken geduld hebben geloof ik. Blerk.
Ik heb ooit in Kerstpakket 3000 punten gekregen, dat plus 1200 blijkbaar ooit zelf gespaard levert net wel wat aardigs op. Maar als ik zelf verder had moeten sparen... was vast niet echt gelukt.
Lekker hoor Vrolijk, wordt het een van de twee menu's of wordt het die tweede?

Lien, en wat ga je uiteindelijk halen?

Heb jij baby al erkent en heb je al een geboortekaartje? En heb je al een naam? En een kamertje?
Het wordt de tweede, geen tijd en zin om uitgebreid voor eerste te gaan. Die gooi ik even op plank voor volgende keer en morgen wordt het snelle simpele hap.

Ja Lien, wat ga je kopen? Reminds me, ik moet koffie bestellen. Djeez, wij drinken echt veel koffie want bestellen elke maand 200 cupjes.

Morrie, heb jij al een kamer? Heb jij alles nog van Schorrie?
Eeeh... erkennen... neen... en kaartje, nog niet en naam enigszins. Kamertje? Hoezo ?
Maar wel hormonen, die heb ik wel hoor, Heel Veel en ik moest net erg lachen om jouw one-liner Hoera een Dochter vind ik al raar . Volgens mij hadden we bij dochter alleen: Een dochter! Mag dat wel ?
Ik ga voor dure theepot denk ik, 500 punten nu en dan nog 50 bijbetalen, maar dan dus wel echt een degelijke dubbelwandige dinges.

En als dochter meegaat spenderen we de rest an meuk voor har of baby bestek voor nummer drie. Erkennen en echte dingen regelen doe ik niet, maar lepels en bordjes kopen kan ik heel goed .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven