Entertainment alle pijlers

Sinterklaasintocht 2012

17-11-2012 11:51 367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zal hij wel op tijd aankomen, zal alles goed gaan dit jaar?

Wie kijkt er mee naar de intocht op NL3, ik zit klaar!
Ik vond eigenlijk alles leuk!

Sinterklaas doet het super. Ik vind hem lief voor de kinderen. En die grap met de spiegel; even kijken of mijn mijter goed zit!

Tuurlijk was Bram ook geweldig, maar dat doet niets af aan deze.

Die burgemeester vond ik leuk. Ga er maar eens voor staan, voor zoveel mensen als amateur.

Dolores en Jeroen, Dieuwertje. Kortom ik heb een geslaagde dag gehad!.
Paar jaar terug was Rik Hoogendoorn als verslaggever, die vond ik dan weer niet te pruimen.

Die boot was echt stuk? Of was er te weinig ruimte voor zo'n grote boot in Roermond.
Oja, die lange spriet in de rugzak van Jeroen mogen ze volgend jaar wel een beetje inkorten. Sint had 'm meerdere keren bijna in zijn oog.
Ik vond de intocht ook geweldig. Leuk verhaal, lieve Sint en leuke verslaggevers. Ik heb er niks op aan te merken, Kees doet het super.
Hallo?!
quote:potsiedikkie schreef op zaterdag 17 november 2012 16:20 Bram heeft een boek geschreven over zijn Sint tijd, als Klazoloog. stukjes van gelezen, lijkt me geweldig.

Hij verklapte dat Sint ook wel geheimpjes heeft en soms de meisjespieten tietenpieten noemde...hahaha

Zal vast sommige mensen tegen het borst stuiten, maar ik hou er wel van. Ik heb dat boek, en ik vind het echt prachtig!
Net besteld
SuperGoomba, waar heb je dat boek gekocht? (Ultieme hulpsint heet het toch?)

Ik wil het ook heel graag hebben, maar kan niet vinden waar ik het kan bestellen.
Temidden van al die kinderhysterie, die nog weken aan gaat houden, helaas, houdt slechts 1 gedachte mij op de been;

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
VC

Bij bol.com
Het heet: sinterklaas bestaat
Oh ja Star, ik zie nu dat het boek 'Sinterklaas bestaat' heet.

Ik heb het gevonden bij Bol.com. Dank je.
Ook over de sint:

'recensie'
Ik zag van de week een stukje van het sinterklaasjournaal. Het ging over een piet die in een restaurant zat te wachten. Ik kan maar niet op de naam van die ober komen.
Zo blij hiermee.

Vraag me al een paar dagen af wie die piet met die bloemen was. Zo'n bekende stem.

En hier vind ik dan het antwoord. Dank je wel!!!
Wie dan, pitufo? Ik wil het ook weten en ik zie het antwoord niet!
Kijk maar is naar de film alles is liefde. Daar speelt hij ook in en doet hij ook "iets" met pieten. En daarna Wendy/Klaasje
Valerio!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven